Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,8 av 10 Basert på 155 vurderinger

8,4 / 10

Siste gjestevurderinger

Mat/ rengjøring
Vi hadde 2 terasser til hjørnerommet +Men de 2 dørene ut til terassene var begge to manglet låser, jeg innformerte repsjonen om dette men det ble ikke utført noe på den uken vi var der👎

Bekreftet gjest: 2024-04-07

Bassenget
Wifien

Bekreftet gjest: 2024-03-03

sentralt og fin beliggenhet
badekar og dusj trenger en oppgradering.

Bekreftet gjest: 2024-01-28

10 av 10

Folkene som jobbet der. Veldig hyggelige

Bekreftet gjest: 2023-12-24

Aktivitetene og pris
Nådde mine forventninger.

Bekreftet gjest: 2023-12-17

Bekreftet gjest: 2023-12-03

7 av 10

Service, rengjøring.
Trodde det var en fin strand rett utenfor, men det var jo bare svart steinstrand.

Bekreftet gjest: 2023-10-29

God stedet
Det er litt støy fra havet og det lukte ikke god in i rommet.

Bekreftet gjest: 2023-10-22

Sentral beliggenhet
Elendig air condition på rommer

Bekreftet gjest: 2023-10-22

9 av 10

Fint basseng, romslig rom, hyggelig personale, nokså rolig stemning
Kunne ønsket en dør mellom toalett og resten av baderommet.

Bekreftet gjest: 2023-10-08

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

08.01.2024

av 511Tor Oslo, Norge

Dette var en skuffende erfaring

San Felipe har vært mitt faste hotell i Puerto de la Cruz de senere årene, jeg har vært medlem av loyalitetsprogrammen for Bahia Principel Hotels. Har skrevet to anmeldelser på dette hotellet for noen år siden og da fikk de fire av fem. Bodde på San Felipe de to først ukene av desember 2023. Ringte til hotellet noen dager før ankomst for å sjekke datoer på bookingen og type rom som var bestilt. Damen jeg snakket med på telefon kunne ikke finne bestillingen min. Hun ba meg ringe hovedkontoret for bookingen som er et annet sted i Spania. Der fikk jeg beskjed at alt var i orden, fikk dette bekreftet på Mail. Møtte opp på ankomstdagen, rommet var ikke klart så jeg måtte sette inn bagasjen i et låst rom før jeg kom tilbake på hotellet et par timer senere. Mitt rom ble ikke klart denne dagen måtte bo på et rom i 17.etg. uten noen balkong. Heisen gikk bare til 16. etg Jeg måtte bære all min baggasje gjennom en lang korridor og opp noen mørke og slitte baktrapper opp til 17. etg. Etter en lang og slitsom flytur var jeg dødssliten. Er gammel og har vonde ben. Neste dag ny omgang med bagasjen, jeg må bære den egenhendig ned i resepsjonen ved å sette den i låst rom til ut på dagen. Her var det ingen hjelp å få fra hotellet. Noen timer senere var rommet mitt klart som var etter avtale. Hadde halvpensjon, frokost og middag, maten hadde varierende kvalitet, men var grei nok. Her har mye forandret seg siden forrige besøk som var et år siden. Tidligere var Spisesalen ganske så stilig med hvite duker og fint oppdekket. Nå var dukene borte med blanke bordplater - spisesalen minner om en sliten og støyende kafeteria. De ansatte jobber hardt, virker overarbeidet og ser slitne ut. Ofte lang kø inn til spisesalen der må vi som er gjester vente lenge på bord. Dette er et stort hotell med mange gjester: det var skitne kopper og tallerkner blant det som skal vær rent. Ved et par tilfeller så fikk jeg se kakkelakker på veggen over mitt bord i spisesalen - etter det sluttet jeg å spise på hotellet. Liker ikke å klage, men jeg ønsker kun å dele min erfaring. Kanskje var jeg uheldig denne gangen? San Felipe har flott beliggenhet. Fint uteområde med to flotte basseng og mange solsenger. Trist at det som var et fint og ærverdig Hotel forfaller. Hotellet bærer preg av sterk slitasje og trenger renovering. Skal jeg til Porto de la Cruz igjen er det nok ikke dette hotellet jeg vil velge! Tor S, Norge

15.12.2023

av heleneb583 Sandnes, Norge

Du får ikke det du betaler for.

Du betaler for et 4 stjerner hotell men får et 3 stjernes. Rommene er veldig slitte. Manglende internett på rommene. I restauranten, der det er buffet, er ofte skålene tomme, - de er sene med å fylle på. Renholdet er bra og beliggenheten er god.

12.11.2023

av beatehorten Horten, Norge

Fantastisk uke på Tenerifé, Puerto de la Cruz

Helt fantastisk hotell. Fine rom,god mat og rent og pent. Nok solsenger, blid personal og god service. Vi var heldig og fikk rom i 11 etasje med kjempestor terrasse og en fantastisk utsikt. Jeg hadde bursdag under oppholdet og fikk pyntet romdør,champange og sjokolade på hodeputen. Et hotell vi garantert skal tilbake til.

25.12.2019

av j0steinp Sandnes, Norge

Endelig ferie igjen.

Da ble det endelig ferie på oss igjen. Og valg av Hotel ble Bahia San Felipe og her trives vi svært godt, vi har vært på dette hotellet flere ganger og meget hyggeli besetning. Savner noe mere engelsktalende tv kanaler for tysk, spansk osv forstår vi ikke noe av så her går karakteren litt ned. Fordelen med dette hotellet er at det ikke ligger mitt i sentrum men like ved badestrand og en masse restauranter og butikker. Sommer sol og varme her på Tenerife Puerto De la Vris er deilig ikke som hjemme i kalde Norge. 😎

22.12.2017

av Bjørn S

Holiday in Puerto De la Cruz

greie rom, Usedvanlig hyggelig personale, Herlig bassengområde, bra Spa, nydelig mat. Byen er trivelig og full av koselige gater og butikker. Prisene er Ok . Utfordringen på hotellet er mye eldre tyske og engelske turister.