Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,8 av 10 Basert på 104 vurderinger

7 av 10

Bekreftet gjest: 2024-03-16

8 av 10

Stort rom og veranda med noe utsikt
Var noe bråk fra heisen og folk som kom seint hjem. Da vi ankom hotellet fikk vi tilbud om å oppgradere rommet for 20 Euro pr. Dag. Vi synes vi hadde betalt nok. Rommet lå i 7.Etg og var likedan som vårt i 3.Etg. Vi forsto ikke dette helt. Vi fikk egentlig ikke noe skikkelig forklaring på hvorfor rommet i 7.Etg var så.mye bedre.

Bekreftet gjest: 2024-03-02

9 av 10

Beliggenhet, solforhold, bassengområdet,
En del støy fra båtverkstedet.

Bekreftet gjest: 2024-02-17

frokosten
Kvalitet på utstyr på kjøkkenet

Bekreftet gjest: 2024-02-10

10 av 10

Bassenget
Det var supert!

Bekreftet gjest: 2024-02-03

9 av 10

7 av 10

Rommet og utsikten
Trangt ved solsengene. Og for lite senger når det var fult på hotellet.. Lite serviceinnstilte betjeningen i basseng baren. Tok heller ikke konanter, bare kortbetaling .

8 av 10

Bassengområdet med sol hele dagen

Bekreftet gjest: 2024-01-27

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

25.03.2024

av E5565JEninas

Anbefales!!

Fantastisk utsikt, sentrumsnært, utrolig store og flotte rom, mottakelsen var herlig da vi fikk servert bobler ved innsjekk. På rommet sto det en flaske bobler og 2 glass, veldig koselig. Bassenget var flott og sitteplasser nesten helt ved havet var unikt. Anbefaler virkelig dette hotellet.

19.12.2023

av Steinar Andre J

Ikke verdt pengene

Slitent hotel,trege og trange heiser. Balkongdør funker,blir ikke ordnet. Dårlig renhold og må si fra om nye håndklær. Bra basseng området ,men trolig avslått varme da det blir kaldere og kaldere i bassenget. Dyrt å bo her så vi hadde forventet høyere klasse på dette hotellet.

30.11.2023

av Halings Bergen, Norge

Hotell som ikke svarer til forventningene.

Hadde fått anbefalt hotellet, og leste mange gode anmeldelser. Dessverre svarte ikke hotellet til forventningene. Vi fikk rom ut mot marinaen, der vi opplevde støy fra båtpuss. Da vi erfarte at det ikke var sol på terrassen, og ba om å få bytte rom, var svaret at dette måtte vi ha sendt mail om på forhånd. Vi hadde fått det rommet vi betalte for, og det var ikke mulig å bytte rom. Frokosten hadde ikke antibac, og da vi spurte, var svarte at «de ikke hadde problemer med det». Det var få bord i forhold til antall gjester, og enkel mat på et hotell med fire stjerner. Kaffemaskinene var under enhver kritikk, og de virket utslitte og ga lange køer. En morgen da vi hadde gått fra bordet for å gå på wc, kom vi tilbake for å ta en kaffe. Da fikk vi beskjed om at «vi ikke kunne forsyne oss med kaffe etter at vi hadde gått fra bordet». Rengjøringen av rommet var bra, men det var maur på kjøkkenet. Madrassene var veldig harde, så en av oss endte med å sove på sofaen i stuen. Personalet i resepsjonen hilse ikke på oss når vi gikk forbi gjennom hele uken, og dette er første gang vi har opplevd i alle de år vi har reist. Dette hotellet er oppskrytt, så velg et annet hotell om du skal bo i Puerto Rico.

12.11.2023

av FarAway36761008274

Ferie opphold i særklasse,meditativ utsikt som gir ro i sjela.

Fantastisk hotell,store gode rom,flott interiør! Meget bra frukost.Og eit nydelig bassengområde,basseng møter havet,ein maritim oase.Og ikkje minst hyggelig personalet,der badevakt imponerte,så hjelpsom og ekte interessert i menneske og andre sitt ve og vel!!

09.11.2023

av PerE728 Stord, Norge

Puerto ricos beste hotell

Vårt fjerde besøk på Marina suites og like fornøyd kvar gong! Fikk rom i topp etasjen denne gang, 70m2 med fantastisk utsikt over hav og basseng område. Det var også ein behaglig solseng på balkongen. . Hadde med Apple TV så eg kunne streame fotball kamper pga bra wifi. Vil anbefale frokosten, absolutt verd pengene.