Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,9 av 10 Basert på 303 vurderinger

Siste gjestevurderinger

5 av 10

Renholdet på rommet
Bedre mat, bedre underholdning, større basseng

Bekreftet gjest: 2024-04-13

6 av 10

God plass
For mye bråk i restaurant og basseng område

Bekreftet gjest: 2024-03-30

6 av 10

Renholdet og tilbudet til barna
Spisesalen og mattilbudet var som nevnt ikke bra. Veldig kjedelig å ikke kunne kose seg med matbordet fordi det bråker så at man bare hiver i seg maten å går

Bekreftet gjest: 2024-03-16

7 av 10

Rene store fine rom, serviceinnstilte ansatt
Lydisolere dør/vindu mot basseng, få gummihjul på trallene de drar på kl 6 på morgen, vente med å dra stoler og bord fra kl 23, til kl 9. sette opp noen støydempende vegger i spisesal, fjerne de høyeste palmer rundt basseng, og heller få noen lavere planter. Ha håndklær tilgjengelig i trimrom. Passe på at biljardbordene er i orden, både ute og inne.

Bekreftet gjest: 2024-03-09

8 av 10

Bekreftet gjest: 2024-03-09

5 av 10

Rent og rolig
Kontinuerlig vedlikeholdt ved bassengområdet forårsaket mye bråk

Bekreftet gjest: 2024-03-02

4 av 10

All inklusiv.
I forhold til romplasseringrn. Vi som familie fikk rom i ulike etasjer langt fra hverandre. Og mye støy og høy musikk på kvelden, da vi hadde rom ut mot underholdningsscenen. Barna fikk ikke sove før sent på kvelden. De regnet også barn som voksne fra 12 år. Barnefamilier bør prioriters mer rolige rom. Og mye støy i matsalen.

Bekreftet gjest: 2024-02-24

7 av 10

Det var alt for mye HØY musikk fra kl 11,00 til kl 23.30. Rett og slett innmari irriterende og slitsomt.

Bekreftet gjest: 2024-02-10

Bekreftet gjest: 2024-02-10

9 av 10

Vi er kjempe fornøyde med alt . Litt stort hotell.

Bekreftet gjest: 2024-02-03

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

14.04.2024

av mariafroyna Arendal, Norge

Helt greit, men.. Eh!

Rommet er pent, rent og moderne. Flott rom service, bra vasking! Type Thon Spectrum og scandic byporten standard, flott og helt greit. Så et skjeggkre, så det ble full vask av absouldt ALT da vi kom hjem.. Kofferten står i garasjen enda. MEN, renholdet ved dette hotellet var 10/10 når det kommer til rommene! Vi ba om et stille rom bort fra hovedscene, fikk i 8 etasje, det var visst bra for underholdningen holdt på til klokka 23 hver kveld, høy lyd. Dette hotellet er ikke et rolig hotell, full fres fra 08 - 2300. Vi hadde all inclusive. Euroen er dyr nå så der lønte seg for oss, greit med å hente seg det man ønsker. Beklageligvis viste det seg at anmeldelser vi hadde lest om maten før vi dro var sanne. Det var hverken salt, pepper eller hvitløk i maten. Trist og smakløst, vi endte med å spise middag ute 3/6 kvelder. Matsalen var mye lyd, som forventet. Ikke mye koslig, men greit nok. Veldig summer camp følelse. Maten var 4/10. Vi dro med barn på 2,5 år. Barnebassenget er lite for så mye barn, helt kaos til tider med ingen kontroll av større badeleker. 4-5 åringer som herjer rundt så 1-2 åringene blir sprutet ned. Ikke hyggelig. Vårt barn hadde det greit, men dårlig med plass og ganske uhygenisk ila dagen. Bader man her bør det bades fra morgenen av... 4/10 De to andre bassengene er mindre enn forventet, men opplevdes ikke skittene eller overfylte. Lite solsenger, det er generellt et for lite område ift antall gjester ved hotellet. Selve området er bygget opp rart. Det skjønte vi hvertfall etter å ha vært på besøk ved et annet abora hotell.. Vi hadde gleden av å besøke Abora Interclub, området ved det hotellet både mat, basseng, rom og underholdning /leke område var mye mer barnevennlig enn Buenaventura. Og mye mye større! Kveldsunderholdningen var merkelig. For barna var det en delfin maskot som alle barna elsket. Problemet var at delfinen var lite tilstede. Det var en 20 noe jente i tingeling kostyme som danset og mimet etter musikk, det var ikke noe særlig, barnet vårt ventet på delfinen men den kom ikke tilbake så vi dro til rommet. For de voksene var det et ensamble som mimet etter skjønnheten og udyret i kostymer. Det ble litt revy i 8 klasse stemning. Mange som bare dro. Hadde forventet litt mer.. Alt i alt er dette et helt greit hotell om du trenger et sted å sove, for rommet er veldig fint, hyggelige ansatte, brus og øl i dispensere, Eggerøre og bacon til frokost. Hvis du derimot skal på familieferie med mindre barn ville jeg bodd et annet sted. Neste gang blir det Abora Interclub eller et Ving hotell.

22.01.2024

av willtellya Gran Canaria, Spania

Jeg vil ikke anbefale hotellet

Flott beliggenhet, med mange attraksjoner i nærområdet, så vi var ikke så mye på selve hotellet. Vi hadde bestilt halvpensjon, så frokost og middag. Frokosten var helt ok, men middagen var absolutt ikke god. Smakløst og ofte var kjøttet overstekt. Så mye støy, med unødvendig høylytte folk som bare tenker bare på seg selv. For oss var oppgraderingen til Halvpensjon bortkastet. Dobbeltsengen på rommet var greie å sove på, men en seng som bevegde seg hele tiden gjorde det vanskelig å sove. Den var på hjul, uten mulighet for sperre så den beveget seg. Vi snakket med resepsjonen og de skulle sende noen for å se på det, men ingen kom. Rommet var vi heldig med, som lå i 2 etasje. Det lå baksiden mot en liten hage og ikke mot forsiden mot scenen og baren, så vi hadde det stille på kvelden. Vi fikk ikke mye sol på kvelden, men det gjorde ikke noe. En ting som var veldig irriterende var at når andre røykte på sin veranda så kom røyklukta inn gjennom døren selv om den var lukket, så det luktet røy på rommet vårt. Sluk i vasken som tetter seg hele tiden, ødelagt knapp til toalettet, nattbord med knekt bein, seng med hjul, slitte matter og trapper. Dusjen ble oversvømt hvis man dusjet litt for lenge. Skulle du ha en solseng, måtte man være ute tidlig, gjerne 07:45-08:00. Da var det greit å benytte seg av "stille" området, der de yngste barna var for der var det stille og helt perfekt solsenger. Var du heldig så kunne du ligge i solen hele dagen uten et tre som skygget for deg ;). Vannet i bassenget var ikke for kaldt og det var forfriskende med å bade litt. Jeg ville ikke komme hit igjen, og jeg vil ikke anbefale det.

25.11.2023

av Sunshine03424934683 Strømmen, Norge

Første gang på dette hotellet

Vi hadde all inclusive Store fine rom, rent overalt, Mat og drikke alltid tilgjengelig. Syntes hotellet var for stort, veldig mye folk. I spisesalen var det noen ganger vanskelig å finne sitte plasser. Mange av de ansatte så sure ut hele tiden, de burde hatt et smile kurs. Ellers var det god service

25.03.2023

av JAaphoto Playa del Ingles, Spania

Utmerket service og renslighet

Hotellets bassengområder fremstår svært innbydende, rene bassenger og behagelige solstoler. Det finnes grunne bassenger for de minste, og barna storkoser seg der. De ansatte smiler og er svært imøtekommende! Rommene fremstår svært pene og innbydende, rengjøringen av rommene er svært effektivt og bra utført. Hotellet tilbyr variert mat og drikke samt alt annet man trenger underveis i oppholdet. Maten er fersk og smaker godt, det kunne vært større variasjon; men det er mer enn godt nok. Om man går lei av hotellets buffé er det plenty av steder å spise i nærheten. Det er bra tilbud av underholdning dagen lang, og tilbudet er bra både for store og små. Jeg har ingenting å utsette på oppholdet vi hadde på Buenaventura.

22.03.2023

av Bendi-trip

Veldig fornøyd!

Hotellet overgikk alle våre forventninger. Vi hadde en ukes opphold med all inclusive. Hyggelig betjening, rent og pent, fine bassengområder som passer for unge og eldre. God mohito i pool baren! Litt lite variasjon i buffeten, men med et ukes opphold er det uansett fint å prøve noen av restaurantene i nærområdet. Perfekt beliggenhet med nærhet til strand, restauranter og marked. Vi kommer tilbake!