1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,8 av 10 Basert på 33 vurderinger Reevoo.com
Total vurdering
 
7,8 / 10
Rengjøring
 
8,2 / 10
Service
 
8,0 / 10
Fasiliteter
 
7,5 / 10
Mat og drikke
 
7,7 / 10
Rom / leilighet
 
7,5 / 10
Oppfylte forventningene
 
7,7 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
7,9 / 10

10 siste vurderinger


4 av 10

Morten,
Oppegård

+
Stranden, god mat og vin, hyggelig betjening.
-
Vi bestillte rom med havutsikt og skulle etter beskrivelsen få del i The Level. Dette stemte ikke (utover havutsikt). Dette skader tilliten til opplysninger gitt på web. Websidene bør oppgraderes for å unngå å miste flere kunder. The Level Betill dobbetrom med havutsikt og få tilgang til ekstra fordeler i hotellets konsept The Level, der følgende er inkludert: - Mulighet for å spise frokost i egen frokostrestaurant for gjester som har bestilt The Level. - Tilgang til The Level-lounge med drikke, frukt og kaker kl. 8.00-22.30 - En time badstue/dampbad og jacuzzi i hotellets spa - Separat område utendørs med to jacuzzier kl. 9.00-17.00

Bekreftet gjest: 2019-02-25


8 av 10

,

+
Rent.
-
Otis bør ta en skikkelig service.

Bekreftet gjest: 2019-02-18


10 av 10

Joar,
Rana

+
God beliggenhet, flott personal, meget bra underholdning hver kveld
-
Ingen

Bekreftet gjest: 2018-11-26


8 av 10

,

+
Strand
-
Inte för mycket å barn! Fräscha upp hotel mera! !!

Bekreftet gjest: 2018-04-05


8 av 10

Anne,
Töcksfors

+
Veldig bra mat :)
-
Det var forbudt å booke solstoler ved poolen, men det ble gjort likevel, uten at det ble tatt affere for det. Sier man at det ikke er lov, får man etterfølge det også.

Bekreftet gjest: 2018-03-29


8 av 10

Anita,
Moss

+
-

Bekreftet gjest: 2019-02-25


8 av 10

Erik,
Fredrikstad

+
-

Bekreftet gjest: 2018-11-19


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

73% anbefaler hotellet

4076 vurderinger
Utmerket
 
1411
Veldig bra
 
1467
Bra
 
678
Mindre bra
 
281
Dårlig
 
239

Fem siste vurderinger

17.10.2017

Innlegg av dianacG8519JG Oslo, Norge

Overpriset i forhold til standarden !

Frokosten er veldig bra, man finner absolutt alt pluss litt til. Mye godt og stort utvalg. Strandet er supert fint her! Hotellet er gammel og har både gammelt og nytt del som har blitt pusset opp. Vi bodde nederst «gamle delen» og hadde litt havutsikt. Møblene på rommet var gamle og det var flekker på veggen etter alt mygg. Sengen var ubehagelig og putene var tykke og harde. Bor du her så må du være forberedt på sykt mye mygg siden hotellet ligger ved en lagune. Døren inntil rommet var dårlig isolert og man våknet syk tidlig av millioner av små fugler som står på alle trær utenfor og synger, 😬🙉 man hørte altså de som om de var inne på rommet. Dessuten kunne man høre tralla til cleaningen i gangen og når de flyttet sengene frem og tilbake for å re de opp. Forferdelig irriterende og slitsomt. Internett på rommet er bare å glemme, man får ingen conection. Fem stjernes hotell... tror ikke det !

 
26.03.2017

Innlegg av Trond L Molde, Møre og Romsdal, Norway

Fint hotell som ligger for seg selv ved kitestranden

Hotellet er fra 70-80 tallet, og har blitt oppgradert flere ganger. Fremstår som litt slitt men allikevel bra. Ikke alle fasiliteter var åpne. Mat og drikke under all inklusive var gjennomsnittlig bra. God vin, god øl, god kaffe. Maten er ok, men litt smakløs da den skal passe alle. Med litt leting finner man noe som smaker godt.Personalet var hyggelig og servicen var god.

 
13.03.2014

Innlegg av Liv152 Hønefoss

Beliggenhet,beliggenhet,beliggenhet!

Vi har kommet hjem fra en fantastisk uke på Melia Gorriones. Innsjekking var rask og effektiv, hyggelige og forekommende. Vi bodde i Casas del mare, hadde bedt om øverste etage, og det fikk vi! På verandaen var det 2 solsenger, bord og 2 stoler med en utsikt som bare var fantastisk! Stort bad, god seng, møblene var noe slitt, men hvem bryr seg så mye om det når man kan være ute i sola hele dagen. Vi hadde all inklusive, masse god mat til alle måltider. Uteområdene var nydelige, velholdte og rene,masse solsenger i mange områder for de som vil ligge rundt bassengene. Her kan du gå i timesvis bortover stranda,finne deg et sted å ligge helt for deg selv, hvis du ønsker. Rommet ble vasket hver dag, håndkle og sengetøy skiftet når du selv ville. Vi kommer gjerne tilbake!

 
15.02.2012

Innlegg av Tor Jarle H KRØDEREN

Skuffelse

Dette er ikke noe 4+ hotell. Rommet bar preg av slitasje, møkkete salong. Ikke skifte av håndklær hver dag. ingen tørkemulighet/stativ. Katter ustanselig ved lunchbordet som tagg mat. Duer som spiste og gjorde fra seg i maten om du var borte et kort øyeblikk for å hente drikke/mer mat. Hotell av denne standard har vanligvis fri tilgang til internret, ikke her. Den tilgangen som kunne kjøpes var "dampdrevet" det varte og rakk før noe skjedde. Rommet vi fikk, der var halve terassen dekke av ei stor buske. Veldig dårlig lydisolerte rom.

 
16.03.2011

Innlegg av Ossto Kristiansand, Norge

Dårlig kundebehandling

Hotellet er et 4+ stjernes hotell. Da vi ankom hotellet fikk vi nøkkelen, og var klare til å komme oss på plass. Vi hadde bestilt en juniorsuite med havutsikt. Resultatet var et rom nederst i blokk 1 hvor det eneste vi så var en stor palme og en steinrøys.. En stor skuffelse. Men vi klagde, og ble tilbudt et bedre rom, -men vi kunne først sjekke inn dagen etterpå. Det nye rommet ble booket for resten av ferien. Da vi så skulle hente den nye romnøkkelen, så fikk vi vite at dette rommet ville bli opptatt ytterligere en dag til fordi de som opprinnelig hadde rommet ville være en dag til. De burde fått beskjed om at det allerede var booket av oss, men det gjorde de ikke... Vi fikk tilbud om et annet rom med havutsikt da vi ikke gikk med på å beholde det førstnevnte noe mer. Dette var ok for oss. Vi måtte bare vente noen minutter i kø slik at vi kunne få den nye romnøkkelen av en annen i ekspedisjonen. MENS vi stod i kø opplevde vi at kunden foran oss også klagde på nettopp det samme, og han var amper. Det endte med at ekspeditrisen ville gi han vårt nye rom vi hadde fått utdelt, men ikke fått romnøkkelen til!!!!!!! Tilfeldigvis både så og hørte vi dette, og grep selvfølgelig inn i samtalen med henne og kunden. Hun ble "fersket" og kjeftet på oss fordi vi brøt inn! DETTE ER UHØRT!!! Heldigvis at vi oppdaget det, ellers hadde vi måttet være på bakkenivå enda. Det endte med at vi fikk vårt rom som lovet den natten og ble innlosjert på det opprinnelig lovede rommet tredje natten. Endelig hadde vi fått hva vi hadde bestilt og betalt for... Men vi vil veldig gjerne at denne historien kommer frem, da det sier mye om behandlingen av turister, og at det umulig kan være en tilfeldighet at vi og kunden foran oss i køen klager på det samme. Bortsett fra denne uhørte og respektløse kundebehandlingen ang rom, så var hotellet flott og hadde god mat og servering.