Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 469 vurderinger
Total vurdering
 
8,9 / 10
Rengjøring
 
9,1 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,7 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,7 / 10
Fasiliteter
 
8,8 / 10
Mat og drikke
 
8,5 / 10
Rom / leilighet
 
8,5 / 10
Service
 
9,1 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

Elisabeth Flor,
Lillesand

+
Frokosten
-
Vi manglet ofte bestikk og servietter til frokost og måtte ta fra andre bord. Hadde også bedt om to ekstrasenger til barna men fikk bare én så måtte få en ny seng på natta da vi kom frem. Den ene kvelden var det et arrangement rett utenfor terassen vår med høylytt musikk frem til kl 24 uten at vi var informert. Dette gikk utover søvnen til både barna og oss.

Bekreftet gjest: 2019-10-06


5 av 10

Petter Aksel,
His

+
bra treningsmuligheter, bra bassenger, fine strender, flotte omgivelser, FANTASTISK frokost
-
prisene på mat og drikke på hotellet er et ran. prisene er like med de fineste restaurantene i Norge. veldig dårlig at alle service tilbud på hotellet ble stengt/fjernet i uke 40. tilogmed strand og restauranter ble stengt

Bekreftet gjest: 2019-10-06


8 av 10

Hilde,
Ulset

+
Frokosten. Rent og pent inne på hotellet.
-
Renholdet på uteområdene. Spesielt var det veldig skittent i trappen ned til og i gangen utenfor toalettene ved bassengområdet og det var tydelig at her ikke (aldri)ble vasket. Det var rett og slett møkkete.

Bekreftet gjest: 2019-10-05


8 av 10

Knut,
Kristiansand

+
Alle fasiliteter, sentralt.
-
Litt oppussing.

Bekreftet gjest: 2019-09-29


9 av 10

Hildegard,
Dyrvik

+
Rengjøring,hyggelig personale mange fasiliteter.
-
Rommene begynner å bli litt slitte Det som ikke var så bra var at dert ble spilt en ganske så irriterende musikk i alle fellesrom, ved bassengt og ved stranden.

Bekreftet gjest: 2019-09-28


9 av 10

Rune,
Molde

+
Alt på en plass, nærme stranda og mye god mat!
-
Ett lite supermarked/minimarked på hotellet.

Bekreftet gjest: 2019-09-21


9 av 10

Magnhild Sofie,
Trondheim

+
-

Bekreftet gjest: 2019-09-21


9 av 10

Leif Arne,
Valderøy

+
-

Bekreftet gjest: 2019-09-14


6 av 10

Ingunn Helene,
Sandnes

+
-
Change the madrass in the bed because they are way to hard.Speaking to another couple and they were pleased With the hotel but the madrass is very uncomfortable.Its difficult to sleep.

Bekreftet gjest: 2019-08-31


8 av 10

Anne Merethe,
Ski

+
Service, tilgjengelighet, strand
-
Rommene kan med fordel oppgraderes. Sengene var veldig vonde. Prisnivået er ekstremt høyt. At mat er dyrt er en ting, men brus og vann kunne vært noe billigere.

Bekreftet gjest: 2019-08-31


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

83% anbefaler hotellet

2198 vurderinger
Utmerket
 
1108
Veldig bra
 
721
Bra
 
235
Mindre bra
 
86
Dårlig
 
48

Fem siste vurderinger

29.08.2019

Innlegg av 973mariannek Oslo, Norge

Mann og Kone tur

Ved vårt første besøk i Kroatia valgte vi dette hotellet pga beliggenhet og standard. Da vi ankom hotellet ble vi stående lenge i resepsjonen før det ankom folk som kunne ta i mot oss. Rommet svarte til forventningene. Romslig men kanskje litt sparsomt med garderobeplass og kleshengere. Sengene er veldig harde. Vi tok det opp med hotellet og vi fikk ekstra madrasser. Frokosten er flott, mye å velge i. Stranden har rikt med solsenger og det er gratis å benytte dem. Hotellet har flere testsuranter å velge i så variasjonen er god. Maten er veldig dyr, men god. Vin, vann og drikke er alt for dyrt. En aperol koster nok 160 og coktail det samme. Vær forbredt på å bruke mye penger på mat og drikke. En skår i gleden for oss var musikken. Det spilles hele dagen, høy musikk, rock og salsa. Du slipper å høre bølgebrusen og det er ett stort minus for oss. Vi tok det opp i resepsjonen uten hell. Vi hørte også flere andre gjester klage fortvilet på det. Hotellet bør oppgi at de har policy med høy bråkete musikk på uteområdet. Det har vi ikke opplevd før på 5 stjerners spahotell. Vi hadde ehentlig tenkt å komme tilbake men savnet den eksklusive roen her? Flotte solnedganger.

 
07.07.2019

Innlegg av DocCH Oslo, Norge

Flott resort med vennlig personale

Hotellet ligger en liten halvtime fra flyplassen og ca 20 min med buss fra Split sentrum. Området Podstrana er trivelig og gir gode muligheter for strandliv eller spaserturer. Hotellet har i og for seg "alt", men restaurantene kan være litt internasjonale om man ønsker å oppleve Kroatia. Hotellet kan virke litt gammelmodig, men rommene er store, badene fine og air-conditioning fungerer utmerket. (De skal pusse opp rommene til høsten) Frokosten er meget god og variert. Bortsett fra høy standard er det et rikelig og vennlig personale, - både inne og i strandområdet, som setter sitt preg på oppholdet. Hotellet har alt og du behøver ikke gå utenfor området, - men gjør det likevel! Tre gode råd: 1) Se utenfor området om du vil ha god kroatisk mat til rimelig pris. Snakk gjerne med byens utmerkede turistkontor. 2) Vil du spasere litt er det en enkel tur til Stobrec (ca 4 km) der det er mange restauranter og vertshus, eller du kan gå opp den lille elven noen hundre meter mot Split. Her er det fredelig og skyggefullt. 3) Husk at kroatiske strender er preget av småstein. Selv om de er runde og glatte så ta med badesko.

 
04.08.2018

Innlegg av Jørgen D

Fantastisk hotell

Fantastisk hotell, hyggelig og blide ansatte, flott frokost, og god mat på de nærliggende restaurantene på strandpromenaden! Flott strand med mulighet for diverse vannsport aktivitet utleie, og cabana utleie! Anbefaler også inne / ute bassengene.

 
29.10.2017

Innlegg av Eirik R

Fint hotell, men vit hva du booker..

Har bodd på Le Meridian i 10 dager nå i juli, og det var generelt en fin opplevelse. Fin strand, fint basseng, god service og lett å få bestilt dagsturer og andre ting. God frokost, kan anbefales. Var ikke på kasinoet, så kan ikke kommentere på det. Det er dog to ting man bør være klar over her (som vi ikke var, researchen vi gjorde på forhånd var tydeligvis ikke helt på topp): - Med unntak av butikkene på hotellet er det ingenting i umiddelbar nærhet rundt (jeg regner ikke med det lille supermarkedet over veien som man enten må løpe over med livet som innsats eller krype gjennom noen rør som sikkert ble brukt til kloakk tidligere). Vær klar over at du må ta shuttle, buss eller taxi (vi tok som regel taxi eller shuttle) til Split for å handle inn saker og ting. Vi tok ikke buss, så vet ikke hva som var tilgjengelig der. Shuttle gikk jevnt og trutt, men da måtte man planlegge når man skulle dra. Vi tok taxi en del ganger, men totalt sett ble det noen tusenlapper til transport som vi på forhånd ikke hadde tenkt over. Innrømmer at dette var vår feil, men bør like fullt nevnes. - Det er noen restauranter tilknyttet hotellet, og vi hadde en god opplevelse på Conlemani nede ved brygga. Hadde ikke hellet med oss på de andre restaurantene, men det er kanskje bare oss. Temmelig kjedelig generelt, så vi valgte kun å spise på hotellet et par ganger når det var mest praktisk. Så der. Kommer nok ikke til å vende tilbake til Le Meridien igjen, hvis vi drar til Split-området skal vi bo på en av øyene eller finne et sted hvor det både er strand og restauranter i nærheten. Vi gjorde det enkelt og valgte et av de første alternativene vi fant, men har hørt fra venner og andre at området har mange fantastiske steder å by på.

 
24.09.2017

Innlegg av hayleyanitah Gjesdal, Norge

Nydelig hotel

Flott Hotel, god service og nydelig beliggenhet. Velg ikke rom med parkutsikt, da ser du rett i et tørt område med 2 trær. Vi byttet til sjøutsikt og det var virkelig verdt det. Hit reiser vi gjerne igjen.