Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,8 av 10 Basert på 59 vurderinger Reevoo.com
Total vurdering
 
8,8 / 10
Rengjøring
 
9,2 / 10
Service
 
9,2 / 10
Fasiliteter
 
8,4 / 10
Mat og drikke
 
8,3 / 10
Rom / leilighet
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
9,1 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,9 / 10

10 siste vurderinger


10 av 10

Hilde,
Bødalen

+
God service og hyggelig ansatte.
-
80% av øyen er dekket av oliventrær, men de hadde ikke oliven under måltidene. Så oliven kun en par ganger. Ingen krise, men...

Bekreftet gjest: 2019-08-20


7 av 10

Madelen ,
Trondheim

+
De fantastiske renholderne som shinet rommet vårt hver eneste dag, til tross for mye rot. Rommene og hotellet generelt var utrolig fint!
-
Utvide mattilbudet til all inclusive, med drikke og mellommåltider inkludert, pluss en restaurant til.

Bekreftet gjest: 2019-08-20


8 av 10

Ellen,
Oslo

+
Eget basseng
-
Fliser på alle sidene av bassenget. Bassenget trengte reparasjon da innmaten løsnet flere steder

Bekreftet gjest: 2019-08-20


9 av 10

Hege,
Auli

+
Basseng tilhørende rommet. Lyse og hyggelige rom.
-
Måltidene ble masete med veldig mye folk og ikke plasser til alle. Høyt støynivå. Fikk kantinefølelse, spesielt under middagen.

Bekreftet gjest: 2019-08-13


9 av 10

Mette-Mari,
Asker

+
-
Stige fra badebrygge, slik man lettere kom ned i sjøen. Føner som ikke er montert i veggen. Da hårføneren var svært dårlig og ikke enkelt å se i speilet når man benyttet hårføneren.

Bekreftet gjest: 2019-08-13


9 av 10

Torill,
Vinstra

+
Hotellrommet og maten
-
Rene håndklær minimum annenhver dag. De skiftet håndklær kun en gang i løpet av oppholdet

Bekreftet gjest: 2019-08-13


9 av 10

May-Britt ,
Maura

+
Servicen og maten.
-
Mer å gjøre på kveldstid. Show for barn og famileshow/ show for voksne etterpå. Litt kjedelig på kveldstid etter at middagen er spist ved 1900 tiden. Endte med at vi gikk på rommet hver kveld etter middag. Spilte kort, spiste godis, så på film. Jeg reiste med på 9 år og 16 år.

Bekreftet gjest: 2019-08-13


10 av 10

,

+
Rent og fint. veldig fint at de byttet alle håndklær ofte da det var fuktig
-
Var veldig fuktig i rommet vårt (402,403). Alle klær, sengetøy osv føltes vått hele tiden. Gulvet ble veldig sticky etter de vasket, kanskje bare vaske med vann ikke såpe?

Bekreftet gjest: 2019-08-06


8 av 10

Bent,

+
Beliggenhet og et meget servisevennlig personale. Maten var helt topp
-
Eneste som jeg vil foreslå en forbedring på er skilpaddeturen. Den var dyrere enn turen med piratskipet som gikk rundt helte øya og var en topp tur. Det skapes store forventninger til å se skilpaddene, men opplevde kun å se den som oppholder seg til vanlig i havnebassenget. Der de legger eggene var det minst 30 båter, altså overfylt. I tillegg var det en dårlig lunch og mannskapet virket lite serviceinnstilt og uinteressert. De satt å røyket hele tiden. Veldig forskjell fra piratskipet. Forventningene og opplevelsen er langt unna beskrivelsen for turen.

Bekreftet gjest: 2019-08-06


9 av 10

Christian,
Kristiansand

+
Flotte og funksjonelle leiligheter. Kort vei til basseng og sjøen.
-
Mere vannleker/underholdning til småbarn. F.eks liten fontene og sklie basseng. Litt større lekeplass med flere leker og helt inngjerdet med port. Enklere tilgang til bading i sjøen for små barn.

Bekreftet gjest: 2019-08-06


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

0% anbefaler hotellet

75 vurderinger
Utmerket
 
21
Veldig bra
 
22
Bra
 
13
Mindre bra
 
16
Dårlig
 
3

Fem siste vurderinger

28.08.2019

Innlegg av JOHSTI Tjodalyng, Norge

Fint hotell for en behagelig ferie

Reiste som to venninner. Gjestene ellers på hoteller var par, pensjonister og foreldre med små barn. Rommet(beachside med delt privat basseng) var stort og moderne innredet, men det bærer allerede preg av bruk, og muligens enkle byggeløsninger. Bassenget er 130cm dypt så egner seg best til å kjøle seg ned i. Deilig uteplass ved sjøen med solsenger hvis man ikke er glad i sandstrender. Liker badebryggen hvor en kan hoppe og stupe fra så en slipper å vasse ut for å bade. Gode senger, god rengjøring(hver dag+håndkleskift er pluss), flott utsikt over sjøen. Rolige omgivelser, lite liv på hotellet kveldstid. Langt til nærmeste «by», må ta taxi hvis en skal spise andre steder. Helpensjon er da nesten en nødvendighet. Frokost er helt ok, hverken mer eller mindre. Godt utvalg av frukt og grønt. Brødet er tørt og smaker ikke godt. Lunsj og middag er noe variert, men vi spiste svært lite kjøtt/fisk/kylling da dette var vassent, tørt eller smakløst. Mye gode varme grønnsaksretter og salater. Matsalen er ofte svært støyende og full av folk så unngå de mest hektiske tidene. Drikke til måltider: Dispenerbrus er udrikkelig. Vinen på dispenser er ikke god. Øl ok. Det ble mye lunkent vann til alle måltider. Gymet var fint. Kunne vært mer velutstyrt men helt ok til enkel trening. Pluss for meget hyggelig og imøtekommende ansatte på hotellet!!

 
05.08.2018

Innlegg av Mimix1982 Tromsø, Norge

Ikke et 4-stjerners hotell

Plassering: Hotellet ligger svært usentralt til, langt til nærmeste tettsted Tsilivi. Må ta taxi for å komme seg fram og tilbake. Det ligger plassert flott ved havet, men man blir veldig lurt av "strand" bildene som er lagt ut, da "stranda" ikke er annet enn meget kompakt og hard sand, som minner mer om tørket leire. Vanskelig å bade i havet utenfor, da det er mye steiner der, og spesielt for barn vil det være vanskelig. Er et område litt bortenfor hotellet som er bedre for bading i havet. Hotellets rom, utseende og fasiliteter: Hotellet er jo nybygd, og således veldig flott. Rommet var veldig fint, men litt upraktisk med åpen baderomsløsning. Det var kun et par kopper og 2 glass på rommet, og disse ble aldri i løpet av våre 2 uker der byttet ut med rene kopper og glass. Deilig seng og god dusj. Det som trekker ned med Hellas generelt for min del, er hele greia med at man ikke skal skylle ned toalettpapir....... Det skal være 2 restauranter på hotellet, men den ene var ikke ferdigstilt når vi var der i begynnelsen av juli. Buffetrestauranten oppleves som ei kantine utseendemessig, og selve layouten på matserveringen der oppleves som trang og folksom. Man kan sitte ut og spise måltidene, men rett ved uteplassen har de av en eller annen grunn plassert ventilasjonen, som bråker forferdelig. Fint lekerom for barna, men vi opplevde flere ganger at aircondition ble kjørt veldig hardt der inne, så det var isende kaldt der. Helt ok treningsrom, men wifi fungerer ikke på treningsrommet. Forøvrig det beste hotellet jeg har vært på ifht wifi generelt sett, sjelden uten dekning. Privat basseng var veldig okei, men bassenget må deles med 2 andre rom. Hadde 2 solsenger på uteplassen vår, men skulle gjerne hatt utestoler og et litt høyere bord i tillegg, og heller fjernet den ene solsenga. Fellesbassenget var også fint, og området rundt bassenget er veldig flott. Godt med solsenger og hadde aldri problemer med å finne en solingsplass. Man får med beachtowel på rommet, og disse kan byttes inn 1 gang pr.uke til et visst klokkeslett en viss dag. Dette er et irritasjonsmoment, og noe de lett kunne gjort noe med. Det er ikke mulighet for å vaske klær der selv, noe jeg personlig synes er helt håpløst når man er i syden. Renhold: Rent og fint i fellesområder. De første par dagene hadde vi en dame som var veldig flink til å vaske. Dessverre forsvant hun og vi fikk en annen. Denne dama var både ufin i atferd og hun gjorde en dårlig jobb. Veldig uregelsmessig ifht når på dagen det ble vasket, og opplevde også gjentatte ganger at vi hang ut skiltet som viste at vi ønsket det vasket, men når vi kom tilbake til rommet flere timer senere, så var det ikke gjort noe. Slik jeg tolker et slikt skilt, så betyr det at man da kanskje prioriterer det rommet, framfor de som ikke har hengt ut skilt, men kan hende andre har en annen oppfatning. Maten: Maten og ikke minst drikken er et kapittel for seg selv. Det som var gjentagende med maten var mangelen på smak og krydder. Veldig mye lik mat, rent smaksmessig og veldig lite spennende mat. Friske grønnsaker og mye frukt, noen dager var desserten god. Lite autentisk gresk mat, mye spagetti og kjøttdeigsaus, smakløs kylling og kjøtt i saus. Drikken var dåååååårlig......... Med helpensjon var mat og drikke inkludert. Vinen smakte som dårlig heimbrent, både den røde og den hvite. Helt forferdelig. Øl var helt ok, smakte som pils. Brusen fra dispenser var av et eller annet ukjent merke, og smakte, ja......ikke bra. Kun sitronbrusen fungerte greit. Juicen var ok, appelsinjuicen var litt søtlig, men den beste av juicene. Etter noen dager der satte de plutselig fram flasker med Pepsi og Pepsi Max som man kunne forsyne seg av til lunsj og middag, det var en totalt oppgradering av drikken for min del. Baren ved fellesbassenget var bra, men synes prisene var ganske stive. Deilige smoothier! Personalet: Innsjekkingen var grei, men kun fordri vi kom ganske tidlig i køen. Gikk ganske sakte, og vil anta det var slitsomt for de som kom bakerst i køen. Hyggelige folk i resepsjonen. Personalet i restauranten var helt ok. De rydder ganske kjapt, men kan være litt vanskelig å få bestilt drikke utenom det man selv henter i dispenser.

 
01.08.2018

Innlegg av fresteen Holmestrand, Norge

Fint hotell med hyggelige ansatte.

Vi var en familie på 2 voksene og 2 barn som bodde her siste uken i juli. Vi opplevde oppholdet som svært positivt. Ok helpensjon med mat og drikke som vi mener holdt jevnt over grei standar. Rommene er moderne og freshe, selv om det nok er tatt noen snarveier under byggingen. Vi hadde rom med delt basseng, dette fungerte utmerket, selv om vi hadde lite sol pga beliggenhet. Sol var det hele dagen ved hovedbassenget som vi valgte å benytte mest. Gode solsenger der og avslappet stemning. Følte det aldri ble for mye folk der. De ansatte på hotellet var jevnt over hyggelige og på tilbudssiden. Stort plus til Apollo sin guide ved hotellet, Isabell fra Sverige. Hun var der 6 dager i uken og gjorde en fantastisk jobb for både voksene og barn. Stranden på nedsiden av hotellet er ikke ferdig enda. Var allikevel ikke noe problem å bade i sjøen hvis man ville det. Nydelig vann. Badesko anbefales da det er mye stener de første meterne ut i vannet. Fint sandbunn ca 7 meter lenger ut. Hotellet ligger ganske øde til, så hvis man ønsker en rolig ferie på samme sted er dette stedet virkelig å anbefale. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet, særlig hvis man vil ha en avslappende ferie ved bassengkanten.

 
21.07.2018

Innlegg av FridtjofT2 Drammen, Norge

Uferdig hotell

Det at dette hotellet ble bygget på 7 måneder bør gi nok varsellamper. Det meste ved hotellet føles uferdig. Dårlige(raske) løsninger er gjennomgående for hele hotellet. Buffeten er okei. Enformig og kjedelig frokost og lunsj, derimot gjøres det endringer ved middagen fra dag til dag. Vinen som tilbys på helpensjon er forferdelig og kaffen som serveres er nescafe. Beach baren er ikke ferdig enda. Poolbaren er meget bra, men har en dårlig atmosfære. Nærmeste by er Tsilivi, derimot er det ikke gå avstand hit. Anbefaler de som reiser hit og leie seg bil da Zakynthos har mye mer å tilby enn Drosia som er stedet hotellet ligger.

 
19.07.2018

Innlegg av Coastal613853

Store innkjøringsproblemer

Dag 10 av 14. Det største irritasjonsmomentet er den ekstremt billige vinen som er inkludert i helpensjonen i kantinen (restauranten). Verre skvip har jeg aldri vært borti. Den hvite fra kjøledispender er totalt udrikkelig. Den røde serveres via karafler på buffet, holder ca 30 grader og smaker bare latterlig. På 30 års sydenreiser har jeg aldri vært borti noe slikt. Har tatt opp dette med både hotellet og Apollo ved flere anledninger men ingenting skjer. Joda, hvitvinen ble faktisk byttet, men til en tilsvarende elendig vin. Apollos tekstmeldingstjeneste er ikke i bruk de svarer ihvertfall ikke. En av eiernes løsning var å tilby 20% rabatt hvis vi kjøpte vin fra menyen i stedet. For en amatør... Jeg kommer til å kreve tilbake et stort beløp fra Apollo etter ferien pga dette (og annet påfølgende), siden ingen gjør noe med det på stedet. Over gaten fra inngangen til rommet bor det ca 10 gale hunder som bjeffer i timesvis hver natt og dag. Dette er mild sagt sinnsykt irriterende og gjør at man kan glemme en god natts søvn hvis man bor på vår side av hotellet. Det er fint med safe på rommet, men instruksjonen ved safen er helt feil. Teknikeren som viste meg bruken forklarte tørt at det var feil på oppslaget som er på alle rom. Hvorfor endrer de ikke dette da, eller informerer ved innsjekk??? Det er i utgangspunktet fint med TV på rommet, men hva et hotell som har 99% skandinaviske gjester skal med 10 greske kanaler og ingen internasjonale er litt merkelig. Forsåvidt skal det være noen internasjonale kanaler men disse fungerer ikke. Teknikeren forklarte igjen 'something with bad internet ' - tja, hva med å fixe dette etterhvert? En annen billig løsning er å la gjestene bytte badehåndklær kun en gang i uken. Alle som har barn vet at håndklærne raskt blir fulle av is, sand, klor, osv, så det burde være mulig å bytte 2-3 ganger i uken som overalt ellers. I Apollos annonse står det et eller annet om en strand nedenfor hotellet, dette er bare tull. Det er et område med flatpakket jord og en trapp som gjør tilgang til sjøen mulig, men dette er ingen strand. Det står også at hotellet ligger i tilknytning til en by, dette er bare tull, det finnes nesten ingenting i gangavstand fra hotellet. Er det så bare negative ting med hotellet? Selvfølgelig ikke. Det er flott havutsikt fra balkongen og bassenget. Bassengområdet er flott og barnevennlig. Frokosten er bra og dispenserappelsinjuicen smaker som ferskpresset. Bartender/barsjef Yiannis er hotellets redningsmann med sin hyggelige og servicemindede fremtoning. Flere andre ansatte er også hyggelige og proffe, fra barnefrokostkokken, renholdet og resepsjonen. Men hovedinntrykket er desverre at eierne velger alt for billige løsninger, som tildels ødelegger oppholdet. Hadde de og Apollo lært seg å ta til seg og svare på tilbakemeldinger, både muntlige og skriftlige, og deretter iverksette forbedringer og kompensere for de verste feiltrinnene, kunne dette blitt bra etterhvert.