Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,5 av 10 Basert på 70 vurderinger
Total vurdering
 
8,5 / 10
Rengjøring
 
9,0 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,2 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,2 / 10
Fasiliteter
 
8,3 / 10
Mat og drikke
 
7,5 / 10
Rom / leilighet
 
8,8 / 10
Service
 
7,8 / 10

Siste gjestevurderinger


10 av 10

+
Luksus følelsen
-

Bekreftet gjest: 2019-10-07


8 av 10

+
Nei til strana er ca 900 _ 1200m ikke 300m
-
Is og snakcs til barn hele tiden

Bekreftet gjest: 2019-10-07


9 av 10

+
God mat og hyggelig betjening. Bagasjen ble hentet ved bussen og levert på rommet. Det samme da vi skulle reise. Flott uteområde og fantastisk utsikt. Mye bakker og trapper var bare fint for oss - fikk dermed litt ekstra trim.
-
Savnet musikk og dans om kveldene. Det var bare en kveld med Gresk aften og levende musikk der vi fikk danse sorba. Det bør også gjøres noe så ikke dyr kommer inn i området. Vi hadde en syk rev (trolig med skabb) som la seg i solsengen vår om natta. Sa fra, men tror ikke hotellet tok dette alvorlig. Vet at også andre sa fra at de så reven på uteområdet vårt.

Bekreftet gjest: 2019-09-30


10 av 10

+
Utsikt, orden og renhold,fullpensjon med drikke inkl. Fine bassenger.
-
Vaske i viftene på badet. Det var eneste skitne stedet vi så.En annen ting var en skabbete rev som lå inne på området ,rett bak huset vårt hver kveld. Den var ikke redd. Så syk ut. Svært tynn. Siste kveldenvi satt ute, på terrassen foran privatpoolen,kom den fra naboens terrasse og inn på vår. Stoppet og sto og så på oss. Den sto en halv meter foran oss. Jeg skrek og løp inn. Da ble den redd og forsvant. Men vi hørte den romsterte i nærheten. Naboen hadde sett at den sov på solstolen våre og drakk av bassenget. Ekkelt. Jeg måtte Google for rabies, og fikk en guffen følelse. Jeg ga beskjed i resepsjonen etter tredje dag vi så den, men de bare sa at den var som streifende katter, og ikke ville angripe. Synes de burde ordnet opp og fått den fjernet. Den LED jo, og jeg var redd den.

Bekreftet gjest: 2019-09-30


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-09-23


9 av 10

+
Utsikten
-
Beskjære hekkene ved romma md eige basseng. Dn skjerma for havutsikten..

Bekreftet gjest: 2019-09-09


10 av 10

+
Beliggenhet. Hyggelig personell
-
Bedre lydisolering i dører, veldig lytt ut i gang. Ved sen avreise skulle det vært oppbevaring, samt mulighet for en dusj

Bekreftet gjest: 2019-09-02


9 av 10

+
Fint og rent. Moderne.
-
Middagsbuffetten på kvelden kunne vært hakket mer spennende. Men var en ala carte i etasjen over som en kunne benytte for ekstra penger så det var valgmuligheter.

Bekreftet gjest: 2019-08-19


9 av 10

+
Utrolig god service og vennlige ansatte i alle avdelinger. En veldig god stemning på hele hotellet. Bana følte seg velkommen. Hotellet ligger nydelig til på stranden med gode solsenger. Flott og velstelt hage. Vi hadde halvpensjon, men fikk bytte om middag til lunch når vi ønsket det. Her vil vi komme tilbake!
-
Flere store familierom og større balkonger. Litt dumt å kun ha 2 stoler på balkongen når var 4 familiemedlemmer. Kunne beskjært litt busker foran enkelte balkonger.

Bekreftet gjest: 2019-07-22


4 av 10

+
Fint resort med fine fasiliteter.
-

Bekreftet gjest: 2019-07-22


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

74% anbefaler hotellet

342 vurderinger
Utmerket
 
173
Veldig bra
 
89
Bra
 
41
Mindre bra
 
25
Dårlig
 
14

Fem siste vurderinger

04.12.2019

Innlegg av Hanne N Halden, Norge

Fint hotell

Hotell med fantastisk utsikt i sjarmerende Sivota. Fine, rene rom, bra uteområder. Burde hatt et lite utvalg av is, snacs og drikke til å ta med. Vi hadde et fint opphold, men maten er under middels,: altfor lite utvalg for å velge mat inkludert for hele oppholdet. Selv frokosten var under forventning for et hotell i denne kategorien.

 
11.05.2017

Innlegg av X5299XVolgag Fargelanda, Sverige

Ferie ;)

Meget pent sted ;) alt var fint - selve plassen og byggene og alt det grønne rundt; fantastisk utsikt over havet; det finnes flere bassenger - vannet var rent; meget fine rom. På restorangen serveres det god mat. Det er steder hvor man kunne sitte ute og nyte en drink. Betjeningen var hyggelige. Det finnes et SPA , men denne var etter hva man liker ;) Fantes fin innebasseng og sauna ;)

 
25.08.2010

Innlegg av Szilard D Belle Mare

Perfekt

Fint hotell med høy standard, veldig bra service i vakker omgivelser.

 
31.08.2020

Innlegg av R7069FDscottt

What a shambles

After writing a review yesterday and deleting as I couldn’t be bothered to give any attention to it. However after reading that someone else has been treated terribly in a month of our stay. I feel compelled to make sure no one makes the same grave mistake of paying £1700 for possibly the most judgemental, rude staff. I can appreciate some English tourists are a pain. But when you are treated as a pain from check in till you leave. Constantly trying to suck more money out of each customer. After joining my friends on the holiday, paying £1700 for a week remember, I was charged 50€ per night extra, along with my friend. This is absolutely fine! But to get back to your room with no beds made and little effort put into ANYTHING other than trying to add extra costs. It took me to actually lose my head to get ANY change in service. I had to go and speak my mind and even after it’s still sarcastic replies. Just to list some things we have experienced as I can’t go through the anger I am feeling after receiving the most rubbish service I have ever received. 1) locked out of the room due to one friend getting cash out at an ATM at night, no notice or anything we came back to a locked room, even though I made a point of going to pay to show we were paying. 2) seeing people do the thing you were just told not to do Like walk through a part of the breakfast restaurant, yet 2 seconds later the locals are walking through and they get a smile! 3) we accidentally smashed a glass, and was charged 15€ for the single glass (this was outside) 5) Also my friend was pleased to step on some shattered glass inside the room, I assume which had been from outside! If when I complained politely the first time, and I was met with a apology and a resolution I would not be writing this review and would have had a lovely holiday. However this is NOT the case, clearly an empty hotel hard on the COVID-19 times, squeezing money out of their potential customers. Even when complaining the replies are awful. Very glad I didn’t entertain speaking to the manager the next day, as I see a review above where she was again sarcastic in regards to refunding a family who lost a beloved dog. Just tragic that family, friends and me feel like I need to write a review like this. What a shame what a shambles. The hotels lovely and picturesque, shame 90% of staff hate their job and the hand that feeds them! Do not make the mistake I did

 
19.08.2020

Innlegg av Dimitar D

Lack if empathy and non refundable rates

We visited this hotel from Aug 8 and pre-paid for 8 nights together with our friends ( 4 families with children). Due to a tragic event nearby ( our lovely dog - Yorkshire terrier- was hit by a car near the hotel and died) we wanted to leave immediately and asked for cancellation and refund for the remaining 2 nights. The manager, Mrs. Elli Kempaptsidou, first refused any refund. After disguisting dispute, she remembered that according the law the tourist has a right to be refunded with 50%. At the end she offered kind if gambling game - if the hotel sells our 4 rooms overnight, she will refund us 100 %, which of course not happened. Mrs. Elli Kempaptsidou clearly explained that the occupancy rate and income are more important than the well-being if their guests. She clearly stated out that the dead of our dog can not involve a decrease of the hotel’s income. At the end “this is a dog and not a human” said Mrs. Elli Kempaptsidou. Very important to mention is that the hotel does not offer a refundable rate, even during Vovid-19.