Gjestevurderinger

Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 271 vurderinger
Total vurdering
 
8,9 / 10
Rengjøring
 
9,1 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,4 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,7 / 10
Fasiliteter
 
8,8 / 10
Mat og drikke
 
7,6 / 10
Rom / leilighet
 
9,2 / 10
Service
 
8,7 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
Rolig og stille - gode rom med store balkonger
-
Mulighet for å henge opp vått badetøy og håndklær. Skille mellom enhetene på terrassen bude vært høyere (for lett å stikke hodet over kanten..)

Bekreftet gjest: 2019-10-14


9 av 10

+
Veldig fint rom, fin utsikt og fint hotell med god standard. Hyggelige ansatte som hilser og gir god service. Fantastisk god frokost med godt utvalg. Fint bassengområde og gode solstoler.
-
Lunsjrettene på hotellet var av middels kvalitet. Hadde forventet bedre da frokosten er veldig god, og den ene middagen vi spiste på hotellet også var det. Smakte 4 lunsjretter ila. uken, og disse var helt middels. Mettet sulten, men var ikke noen opplevelse utenom det. Ellers var avløpet i dusjen veldig tregt, og det ble fort vann over hele baderommet.

Bekreftet gjest: 2019-10-07


8 av 10

+
-
Dere sa det var 18 års grense,men det var mange små barn der.

Bekreftet gjest: 2019-10-07


9 av 10

+
Nytt og fint med flotte rom og bra basseng.
-

Bekreftet gjest: 2019-09-30


3 av 10

+
Moderne rom med mulighet for privat basseng og fin sjøutsikt. Godt utstyrt treningsrom
-
Vi booket hotellet fordi konseptet skulle ha fokus på gastronomi og god mat. Vi kjøpte halvpensjon på bakgrunn av dette og ble svært skuffet over maten og kvaliteten både på frokosten og middagen. Lite utvalg på frokostbuffeen og det meste av maten bærer preg av masseproduksjon med lav kvalitet. Dette gir følelsen av at kjøkkenet vil spare på kostnader, noe som gir en lite eksklusiv følelse. Konseptet skal tross alt være mondo boutique. Prisen vi betalte for halvpensjonen var dyr og da forventer man bedre. Anbefaler å droppe den og heller dra til de lokale restaurantene nede ved stranden. Der serverte de langt bedre mat til en brøkdel av prisen på hotellet. Kundebehandlingen i resepsjonen og fra servitørene var generelt lite profesjonell og imøtekommende. I noen tilfeller kom de med frekke kommentarer da vi ikke spiste opp all maten ved middagen. Man følte seg derfor anspent og ukomfortabel. Vi kunne ikke kose oss, slik man skal på ferie. Vi føler dette skyldes dårlig opplæring, noe det bør tas tak i. Ingen tilbud om hjelp med bagasjen ned fra hotellrommet (det finnes ingen heis til rommene, bare trapper) Hotellet ligger et godt stykke utenfor Sivota og det er ingen minibank eller matbutikk i nærheten. Vi ble også flere ganger vekket av at vaskehjelpene banket på døren selv om vi hadde "Do not disturb" på døren. Rommene er moderne innredet, men bære preg av hastverk og dårlig utført håndverk. Feil helning på badegulvet gjør at vannet renner ut foran doen hver gang man dusjer. Det er få knagger på baderommet og det mangler tørkestativ for håndklær på balkongen. Vi måtte derfor flytte stativet fra baderommet ut dit.

Bekreftet gjest: 2019-09-30


10 av 10

+
Privat basseng, treningsrom og treningstimer, maten, stemningen
-
Flere treningstimer på programmet

Bekreftet gjest: 2019-09-30


10 av 10

+
Utrolig fornøyd med alt! Hotellet var nydelig å de som jobber det er helt fantastiske. Min første alene tur å fikk en fantastisk opplevelse
-

Bekreftet gjest: 2019-09-23


10 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-09-16


10 av 10

+
Et hotell som står til alle forventninger! Supert personalet som er helt sinnsykt hyggelige. Flott og moderne med alle fasiliteter en kan tenke seg.
-
Flere kroker på rommet og tørkestativ på verandaen

Bekreftet gjest: 2019-09-16


8 av 10

+
Kort vei til sentrum.
-
Frokosten har stort forbedringspotensiale.

Bekreftet gjest: 2019-09-16


Det oppsto dessverre en feil ved lasting av siden.