Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9,1 av 10 Basert på 13 vurderinger Reevoo.com

10 av 10

Mariann,
Strømmen

Avstand til strand stemte ikke
Bedre buss t/r flyplassen Mer presis avstand til strand En velkomstflaske med bobler på rommet for de som velger Apollo for bryllupsreisen (slik som vi gjorde)

Bekreftet gjest: 2018-09-01

Lise ,
Hurdal

Personalet og pool

Bekreftet gjest: 2018-08-04

Eivind,
Oslo

Romslig rom og balkong. Veldig bra service
Noe kaldere basseng sommerstid (bør representere en avkjølingsmulighet). Tidligere servering i restauranten (konvertere til lunch-restaurant?). Inkludere treningsfasiliteter (avkjølt treningsrom)

Bekreftet gjest: 2018-07-28

10 av 10

Jan,
Vestfossen

Utsikt, rom og service

Bekreftet gjest: 2018-05-26

Karin,
Sandnes

Rent, helt fantastisk personale, boblebad på terrasse, utsikten
Om man skal «lete», så savnet jeg knagger og skap plass. Det fantes ingen steder å legge klærne som ikke skulle på henger. Et speil hadde gjort susen, måtte på badet å prøve å se i et lite speil .

Bekreftet gjest: 2018-05-19

Bekreftet gjest: 2018-06-23

5 av 10

Bekreftet gjest: 2018-06-02

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

28.05.2018

Innlegg av lottaterracotta Sandnes, Norge

Fantastisk!!!

Vi bodde her en uke og nøt hvert sekund. Det er jo ikke spesielt billig, så forventningene var ganske høye. Herlig med boblebad på terrassen og verdens beste utsikt! Her fikk vi servert en herlig frokost på terrassen hver morgen. Man kan velge mellom mange forskjellige typer frokost, og serverings-tidspunkt ved ankomst, perfekt! Veldig hyggelige mennesker som driver dette må jeg si, plutselig kunne det banke på, og der stod personale med 2 glass vin og en annen dag 2 glass vinsanto:-) Ved ankomst fikk vi en flaske musserende i anledning vår 1 års bryllupsdag, tusen takk. Rent og pent og flotte rom. Terrassen er jo en drøm, men kjempegode solsenger og dette herlige store boblebadet. Alltid rent overalt.Småfuglene gjorde sitt på rekkverket på terrassen, men alt var vasket og rent neste gang vi kom på rommet. Kunne ha tenkt meg en parasoll kanskje, spesielt under frokosten. Skulle og gjerne hatt et lite bord og 2 stoler på den lille terrassen foran. Sengene var veldig gode og vi sov supergodt. Dessverre var det litt lukt fra dusj/steam-room. Vi kjente det i begynnelsen, men pytt, alt annet var så perfekt. Herlig med steam i dusjen da:) Kunne ønske meg noen knagger på rommet og:-) Mannen min etterlyste hyller til å legge fra seg litt klær for å slippe å ha dem i kofferten hele tiden, og jeg savnet et stort speil:-) Alt dette blir bare ønsker for å gjøre det enda bedre enn det allerede er, så godt som perfekt i våre øyne. Tusen takk til personalet, herlige mennesker! Savner dem allerede!

15.09.2016

Innlegg av Tove N

Fabelaktig!

Vi hadde opprinnelig bestilt rom med boblebad, men ble oppgradert til en nydelig suite med eget basseng. Utsikten er helt nydelig, og personalet er superhyggelige og hjelpsomme. Det var en drøm å våkne om morgenen, åpne de doble verandadørene og skue ut på vår private veranda med basseng og fabelaktig utsikt. Eller bare ligge i bassenget og skue utover Calderaen med en drink i handa! Vi bestilte også massasje på vår veranda. Meget behagelig å ligge der og få deilig massasje til lyden av bassengskvulp i solskinnet. Det ligger litt tilbaketrukket noe som passet oss perfekt. Stille og koselig. Vi leide en ATV som vi kjørte rundt på hele øya med. Da kunne vi kjøre til forskjellige strender, dra på sightseeing eller til Oia og Fira osv for å spise middag og sjekke livet. Om vi ville ha en rolig kveld så ruslet vi bort til nærmeste restaurant, som lå bare noen hundre meter fra hotellet. Anbefaler Neptune på det sterkeste!

29.08.2019

Innlegg av Melpane

10/10 AMAZING!!! WISH THERE WASN'T A WORD LIMIT... CANNOT RECOMMEND ENOUGH - WILL BE BACK AGAIN

Panos the Manager is amazing & regardless how incredible Neptune is the staff made it even better. Everything was 10/10. Akrotiri isn't main BUT we hired a car organised by Panos allowing us to anywhere with ease.

05.05.2019

Innlegg av HeadAcheOnASunday Norwich, Storbritannia

Fantastic personal service

Can't understand any reviews less than excellent, but I note they are all old. We stayed May 2019 and this place is where we would immediately look to book if / whenever we return to Santorini. Superb service. Easy walking distance to the small town. Lovely cafe on the beach front (walking distance). Very very cosy accommodation with lovely outdoor pool. Just lovely.

02.05.2019

Innlegg av SJ2029

Can't get better

We stayed in this property from 16th till 19th April (3 nights).This is the best property for couples especially for the honeymooners.It can't be more romantic than this. The view from the room is amazing. Each room opens up to a private Jacuzzi which overlooks the sea and the mountains. Each morning breakfast is served in your room and you can just sit outside at the terrace,overlooking the sea and enjoy the breakfast. The staff is very courteous. Mr Parnos(who was at the reception) was always ready to help. We will definitely recommend this property to everyone. The entire ambience of the room is such that it will make you fall in love with each other once again. Just loved it!!!