1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

Nøyaktig beskrivelse online

10 siste vurderinger

10 av 10

Atmosfæren blandt de ansatte, svært serviceorienterte og hyggelige.

Bekreftet gjest: 2018-09-09

Arild,
Trondheim

Mange aktiviteter. Nær stranden. Lett tilgjengelig mat og drikke. Kveldsunderholdning. Flott basseng.
Service i barer og restauranter kunne godt vært raskere og mer presist. Ikke alltid man fikk samme resultat, eller ingredienser, ved bestilling av samme drink. Det kunne godt vært litt mer energi og smil hos deler av betjeningen.

Bekreftet gjest: 2018-08-01

Einar,
Berg

Creperiet

Bekreftet gjest: 2018-08-01

Petter,
Oslo

Gjestfriheten og kort vei til flott strand.
Det var veldig lytt på rommet, spesielt fra gangen. Dette er det muligens vanskelig å få gjort noe med.

Bekreftet gjest: 2018-07-30

8 av 10

Tommy,
Slemmestad

Atsmosferen
kan gjerne variere litt på de forskjellige rettene til middag og bruke noe bedre alkohol i drinkene sine, de blander også alt for sterk slik at det nesten er umulig å drikke dette

Bekreftet gjest: 2018-07-25

Bente,
Tynset

Servicen, maten, beliggenheten
Badet var litt slitt, når du skulle dusje å slå på vannet så løsnet hele krana, sånt skal det ikke være.

Bekreftet gjest: 2018-06-25

Bekreftet gjest: 2017-10-15

Michael,
Slagelse

God service og mad, og super underholdning for børn. God stemning.

Bekreftet gjest: 2018-09-16

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

06.11.2018

Innlegg av Jan Kåre N Lyngdal, Norge

Flott to ukers ferie på Mitsis Faliraki Beach i september/oktober 2018

I november 2017 bestilte vi hos Ving denne to ukers feriereisen. Vi er 76 og 78 år gamle, så bl.a av den grunn ba vi om å få tildelt rom i et rolig område høyt oppe. I stedet for å få tildelt et slikt rom fikk vi et rom som lå på/ved siden av et teknisk rom og delvis under bakken. Gikk umiddelbart tilbake til resepsjonen og ba om et annet rom. Ingen mulighet til å få byttet. Vi kunne kontakte dem neste dag, så skulle de se på saken. Etter en delvis søvnløs natt var vi ved 08:30 tiden tilbake i resepsjonen. Der ba vi om å få snakket med den som har ansvaret for rommene. Det fikk vi. Da ble det fart i sakene. Etter få minutter ble vi tilbudt et annet rom som vi takket ja til. Personalet flyttet bagasjen og vi kunne begynne ferien. Etter å ha feriert på forskjellige hoteller i Spania, på Kanarieøyene,i Tyrkia, på Mallorca og på Rhodos har vi aldri opplevet maken til så flott og gjennomført service som den vi fikk på Mitsis Faliraki Beach. Når vi kom inn i spisesalen eller satte oss ned ved et bord ved bassengbaren, var ble vi alltid hilst på, spurt om hvordan vi hadde det og om det var noe vi ønsket. En annen sak som vi ikke har opplevd før. Tidlig på formiddagen begynte noen av kelnerene å vandre rundt blant gjestene som oppholdt seg på solsengene og tilbydde dem flere typer forfrisknunger. Et stort utvalg av mat og drikke tilgjengelig fra frokost til langt ut på natta. Vi var så godt fornøyd med oppholdet at to dager etter at vi kom hjem, bestilte vi to nye ukers ferie til september/oktober 2019. Hilsen to pensjonister fra Lyngdal.

14.09.2018

Innlegg av sveinlilleler Hommelvik, Norge

Helt fantastisk hotell

Vi har vært der fo fjerde gang, og har igjen hatt ei helt fantastisk uke på dette hotellet. Helt topp service fra ankomst til avreise, hyggelig og hjelpsomt ansatte som virkelig yter sitt beste i alle avdelinger. I tillegg ei nydelig strand, Faliraki er en liten men svært hyggelig by..., rett ved hotellet er Peters Aqua sports, dette må bare prøves......

05.08.2018

Innlegg av 309mariusf Vennesla, Norge

Svært fint og koselig hotell

Nydelig og koselig hotell i idylliske Faliraki med nær tilgang til byen Faliraki med uteliv, restauranter, supermarked, butikker osv. Fin strand med mange ulike aktiviteter et lite steinkast fra hotellet. Merker fort at det er meget høy standard på hotellet. Meget godt tilbud av mat til langt ut på natt, og mange av de ansatte er veldig hyggelige. Flere barer som gjør det enkelt å få tilgang til mat/drikke for enhver smak, spesielt imponert over den lille isbaren som serverer alt fra is til kaker, pølser og crepes til langt på natt. Koselig underholdning både for voksne og barn hver eneste kveld, selv om jeg savner noe mer rettet mot ungdom. Trekker ned en karakter siden mange av de ansatte virker likegyldige og smiler lite til hotellets gjester, spesielt i barene og isdisken (selv om mange er svært hyggelige). Rikt utvalg av mat på buffeen, men synes spesielt kjøtt til middagen er skuffende og har et lite utvalg. Noen av musikerne som spiller til frokosten og på kveldstid i a la carte restaurentene er svært forstyrrende når man had sett frem til en rolig og koselig middag. Sengene er litt harde. Alt i alt har vi hatt et kjempefint opphold, og jeg kommer gjerne tilbake, selv om jeg håper minusene forbedres! Kan absolutt anbefales dersom du skal på familieferie!

18.06.2018

Innlegg av Espentc Sarpsborg, Norge

Ikke et hotell for de som vil ha en rolig ferie med god mat

Har akkurat kommet hjem og fått sovet ut i fra en 14 dagers "ferie" her med veldig lite søvn :-( Vi hadde et rom i enden av en lang gang som ble brukt som en gjennomgang for andre gjester og personale med en ødelagt utgangsdør som smalt igjen hver gang noen brukte den nesten hele døgnet så her var det mye støy og bråk. Vaske damene begynte veldig tidlig klokken 06 tror jeg? å de bråkte så mye de kunne virket det som, hvorfor ikke la folk som er på ferie få sove til ihvertfall klokken 09 når vi er på ferie? man drar jo ikke på ferie for å stå tidlig opp! det kan man gjøre når man er hjemme på jobb. Vi glemte å henge opp ikke forstyrr skiltet å da hadde vi plutselig besøk av vaske damene på rommet klokken 08. Maten var en stor skuffelse som vanlig på et All Inklusive hotell i Hellas så vi gikk ut å spiste noen ganger. Det var ikke lov å reservere solsenger men det gjorde alle hver dag, de står opp veldig tidlig å legger håndkler på sengene selv om de kanskje ikke kom for å bruke sengene så her var det umulig å få plass ved bassengene vist man ikke sto opp klokken 06. Her burde Hotellet ta ansvar å fjerne alle håndkler som ble lagt på morgenen å i fra de sengene som ikke ble brukt! Vi lå heller på stranden hvor det luftet mye bedre, kostet oss 10 Euro hver dag. Drinkene, Vinene å mineralvannet var av dårligste kvalitet. Anbefaler ikke dette hotellet til noen som ønsker å reise bort for en rolig avslappende ferie!

04.06.2018

Innlegg av Stine S Bergen, Norge

Supert hotell

Flott hotell! Perfekt for familier med og uten barn. Ok mat. Pluss for at det hele døgnet er lett å få tak i mat, og at det er variert. Fine og reine rom. Hyggelig personale. Minus for harde senger og små terrasser/balkonger, også når man bestiller med privat basseng.