1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering
 
9,0 / 10
Rengjøring
 
8,4 / 10
Service
 
8,8 / 10
Fasiliteter
 
9,0 / 10
Mat og drikke
 
8,3 / 10
Rom / leilighet
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,9 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,1 / 10

10 siste vurderinger


7 av 10

YUMIKO,
Eidsvoll

+
Beligghet- Ligger rett foran strand,Grei avstand til gamlebyen At hotell er nytt Flott utsikt mot havet fra restanrant på topp etasje Solsenger var alltid ledig ,fordi det kostet min.5 eur for bruke,men det var grei ordning.
-
Rengjøring- Vasking av rommet skjer veldig sent på dagen. Alltid etter kl 15 og måtte ringe en dag 2 ganger på resepsjon. De har glemt å vaske glass i rommet. Noen ganger har de glemt å legge badematte. Sengetøy var ikke byttet hver dag. Litt variert med kvalitet av rengjøring hver dag. Forbederlse av frokost - De begynner å servere kl 0730 ,men det er alltid flere retter som ikke ferdig hvis man kommer like etter. Det er dårlig lyd isolasjon på veggen. Vi hadde TV på helt normal lyd nivå,men fikk klage fra naborom. Man hører dusj-lyd fra rom når man går på korridor. Ingen sted å henge våte håndklær og svømmedrakter Vi hadde rom med delt basseng som lå i 1 etasje. Da ble det oppdaget en kakkelakk i baderom. Spa- P.g.a dårlig lyd isolasjon ,høres godt støy hvis noen snakker eller ler høyt mens man tar behandling. Vi ble bedt å fylle ut spørreskjemaet. Jeg har gitt karakter 5 av 10 på kvalitet av massør. Da fikk jeg spørsmål rett på hva som var galt. Jeg følte meg ukomfortabelt. De kan alltid ikke forvente at de får topp karakter på alt. De kan ikke spør sånt rett på ansiktet til kunde. Det er mange som gir bra karakter til en bestemt person som jobber fast på strand ,men vi var ikke helt fornøyd. Han var lite fleksibelt. Vi ønsket å bestille drikke klokken var kl 12 tiden ,men han måtte første gjøre det han må gjøre nemlig dele ut vann til alle gjester i solsenger. Vi måtte vente ganske lenge før vi fikk bestilt drikke. Service nivå er ikke ikke helt topp. Rommet var helt vanlig rom .Det er ikke nok å kalle "Suites"

Bekreftet gjest: 2018-08-19


8 av 10

Tor ,
Sandefjord

+
De ansatte, spesielt kostas som jobbet på stranden, Maria i resepsjonen, og alle sammen i baren. Både ansatte bak og servitørene. Swim-up rom når man først fikk det, var strålende. Beliggenheten var også helt fantastisk.
-
Slutt og overbooket. Fikk ikke rommet vi skulle ha, før 4 dager inn i ferien. Vi var ikke de eneste det hadde skjedd med...

Bekreftet gjest: 2018-08-04


8 av 10

Helge,
volda

+
Rommet vi fikk med stor balkong og Jacussi. Plassering i forhold til strand var veldig bra.
-
Vask av rom skjer altfor seint på dag. siste kvelden før vi reiste vart rommet vasket og nye handklede kl 18:30. så det får stryk karakter.

Bekreftet gjest: 2018-08-03


10 av 10

Hege,
Molde

+
Rent og pent og god service fra personalet
-

Bekreftet gjest: 2018-08-03


10 av 10

Glen,
Oslo

+
Cocktails, frokostbuffet, strand fasiliteter, rommene, og resepsjonsansatte.
-
Rengjøring glemte å vaske rommet vårt en dag. Kan innføre mer systematisk rengjøring eller kontrol av rengjøring. Frokostservitørene kunne vært hyggeligere og gitt oss fleksibilitet å sitte hvor vi vile selv om bordene var ikke ferdig dekket på (la oss for eksempel sitte ved vinduet og nyte utsikten selv om det er ikke dekket på der).

Bekreftet gjest: 2018-08-03


10 av 10

,

+
-
Det stod at det var poolbar, det var der ikke. Og det er bare eg basseng som kan brukes av alle, de to andre er privat/hører til leiligheter

Bekreftet gjest: 2018-08-03


6 av 10

Daniel,
Bodø

+
Basseng og fin solplass rett utenfor rommet-vi bodde i u1
-
-Skandinaviske gjester og øvrig andre nasjoner liker appelsinjuice til frokost, å det holder absolutt ikke med 1gladd appelsinjuice PR person. Det burde være mye av dette som er tilgjengelig på buffeten -housekeeping burde bytte glassene på rommene daglig, det holder ikke å vaske glassen med en klut under rennende vann. Så dette var meget dårlig.

Bekreftet gjest: 2018-07-28


10 av 10

,

+
-
Større treningsrom

Bekreftet gjest: 2018-07-26


10 av 10

,

+
Atmosfære, fasiliteter og beliggenhet.
-

Bekreftet gjest: 2018-07-20


8 av 10

Jan,
Hamar

+
Fantastisk imøtekommenhet fra alle.
-

Bekreftet gjest: 2018-06-30


Se alle vurderinger

Det oppsto dessverre en feil ved lasting av siden.