1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

10 siste vurderinger

7 av 10

Beliggenheten
Internett på rommet virket ikke , mange som går tidlig på stranda og tar opptatt senger, flere solsenger på stranda

Bekreftet gjest: 2019-07-12

Ole,
Frogner

Beliggenhet.
Mere variasjon med maten, spesielt til barn

Bekreftet gjest: 2019-07-11

Bjørg,
Biri

Meget god service, renhold og fasiliteter.
Er meget misfornøyd med håndtering av solsenger. Det sto til enhver tid 15-20 senger ledige. Noen tok av opp til 6-7 senger og det lå bare to der i løpet av dagen. Når vi kom ut kl 08.00 var det i løpet av uka 3 dager hvor alle senger var reservert med håndklær, mens det bare satt 3-5 personer rundt det nederste bassenget mot havet. I tillegg var det personer med 4 senger som hadde dratt til seg 3 parasoller. Jeg har aldri opplevd maken på noen av mine sydenturer. De 3 andre dagene kom vi oss ut kl. 07.30 og selv en av disse dagene fikk vi ikke senger før langt på dag.

Bekreftet gjest: 2019-07-11

Kristin,
Bjørkelangen

Stille og rolig. Ikke støyende musikk.
Det var alt for få solsenger selv om hotellet sier det skal være nok. Dette ødela mye av oppholdet på ett dyrt hotell. Solsengene på stranden fikk overhode ingen oppmerksomhet fra hotellet. Internett var svært dårlig. På badet ble alt vått når man dusjet.

Bekreftet gjest: 2019-07-07

Beliggenhet og renhold
Solsenger ble et problem siden gjester står opp kl 5 om morgenen for å reservere

9 av 10

Virkeligheten stemte med bildene!
Skru av, skru ned eller i det minste bytt litt på den jævla pling plong musikken ved bassengområdet. Og på kveldstid er den fineste musikken lyden fra havet!

Grete,
Frei

Service i restaurant
Mer presis info om romtype på Apollos nettsider Vi valgte 1roms-leilighet med balkong, men fikk "mindre ettromsleilighet med balkong".

Roy ,
Sortland

Meget bra renhold og fin beliggenhet ved stranda.
For dårlig wi-fi, dette må forbedres! For lite solsenger ved bassenget.

8 av 10

kolbjørn,
Finnsnes

Meget pent hotell med fantastisk beliggenhet.
Prøve å øke antall solsenger både ved bassengområdet og stranden.

Aud,
Vindøla

Bør ikke fjerne handklede i solsengene om ein går å spiser frokost. var borte ca. 23 min.

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

25.06.2019

Innlegg av stenfjor Ulsteinvik, Norge

Flott hotell

Ble positivt overrasket over det innbydende resepsjonsområdet og mottakelsen vi gikk ved ankomst. Rommet var stort og fint med stor balkong . Flott men litt steinete strand når en skulle bade. Frokosten var kjempegod med masse sunn og god mat. Betjeningen var hyggelig . Vi hadde et flott opphold .

02.06.2019

Innlegg av Y714FFlindah

Vår favoritt

Når formålet med reisen er å få varmen i kroppen etter en lang vinter er det Hærlig med tykke madrasser på alle solsengene. Deilig at det er flere basseng så små og store barn kan være forskjellige steder. Skjønt at stranden er som en forlengelse av bassengområde. Rommene er ikke de minste, og i år hadde vi to ballonger så sola kunne nytes både morgen og kveld. Maten i restaurant holdt høy standard også i år. Kommer tilbake hit

15.05.2019

Innlegg av Susanne K Sortland, Norge

Som forventet

Hadde lest mye på Tripadvisor og var greit forberedt på pluss og minus ved hotellet. På minussiden var det rommene veldig lytte. Vi hørt alt som ble sagt i gangen og når noen flyttet en stol i naborommet var det som om de var samme rom som oss. Heldigvis et stille og rolig hotell i utkanten av Platanias (og utenfor sesongen da vi var der) så ikke mye bråk da vi var der. Dusjene var gode men dusjens utforming og manglende dør gjorde at det var en cm vann på gulvet på badet hver gang vi dusjet. Frokosten var også god men litt dårlig utvalg. Det var en så kraftig bruk av luftfrisker i lobbyen av min lett asmatiske søster ikke kunne gå inn dit og rommet måtte luftet før hun kunne gå inn. Jeg er ikke allergisk, men syns også det var palgsom. Lekeromet som det skrives om på Apollos sider var kun tilgjengelig for de som hadde bestilt plass på barneklubben. Til stor skuffelse for våre to barn som var for liten til å delta der. Og oss voksen som spesifikt så etter slike ting da vi bestilte hotell. Veldig mye trapper over alt, så ikke så egnt for bevegelseshemmede selv om det var laget alternativ ruter for de. Men da med store omveier og sikksakkjøring for å komme frem. Både jeg og mannen min er veldig plaget med ryggen, så vi var begge spente på sengene. Jeg syns de var gode mens min man syns ikke de var noe særlige. Sofaen som ungene skulle ligge på var steinhard og ujevn. Positiv: rent og fint hotell. God standard. Relativt nytt. Hyggelig personale. Supert med yoga på morgenen for de som ønsker. Billig svømmetrening en til en for ungene om man forhåndsbestiller. Gode solsenger både ved bassenget og på stranden tilhørende til hotellet (uten ekstra betaling). Stille og rolig - så perfekt for småbarnsfamilier. Fin lekeplass på området. Tre fine bassenger, et av de oppvarmet. Fint treningsrom. Positiv

03.10.2018

Innlegg av Trond F F Arendal, Norge

Flott hotell

Kjempe fint hotell. Store rom m/te kjøkken, sittegruppe og egen balkong. Rommene ligger rett ved bassengområde. Vi hadde en av leilighetene nærmest sjøen, som var ca 50m unna. Stort fin treningsrom. Hvis jeg skal være litt pirkete, så hadde dusjgulv feil fall, slik at vannet ble liggende. Dette kombinert med dårlig ventilasjon, gjorde at det ble litt dårlig luft der. Vi fikk låne en nal i resepsjonen, så da ordnet dette seg

03.09.2018

Innlegg av tberg4 Oslo, Norge

Flott hotell på stranda i Platanias

Veldig fint hotell som ligger på stranda i Platanias. Egne senger med parasoll på stranda som tilhører hotellet. Tre fine bassenger. Hyggelig betjening i resepsjonen og hotellet ellers. Dessverre var det vanskelig å få solstoler da folk stod tidlig opp og la håndklærne sine der selv om de ikke var til stede. Høy standard, rent og ordentlig. Store leiligheter selv til oss som er fem. Tre balkonger, men den på baksiden kunne ikke benyttes for oss i første etasje - det kom vond lukt fra avløpet. Leilighetene var imidlertid veldig upraktisk innredet. Små bord, lite bestikk og dekketøy, bitte lite tørkestativ og veldig dårlig med knagger og oppbevaringsplass. Dessverre var sovesofa veldig vond å sove på. Leiligheten var til seks, men vi er veldig glad bare en måtte sover på sofaen. Uteområdene var delikate og flotte, men vi savnet litt områder som var egnet til lek med F eks ball. Man risikerte å tråkke på lyskupler på plenene. Med så stor plass hadde det vært fint om det hadde vært litt aktiviteter som passet for ungdommer. F eks et biljardbord, bordtennis eller nett for volley ball.