1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

Bekreftet gjest: 2018-10-20

Bernt ,
Hamresanden

Uteareal og beliggenhet i forhold til stranda. God service.

Bekreftet gjest: 2018-10-20

Ole ,
Lommedalen

Frokosten og tilgjengelige solstoler ved bassenget (høstferie). Bra konsept med håndklekiosk ved bassenget.
Hotellet er noen år gammelt og bærer litt preg av det. Litt renovering hadde kanskje vært greit…

Bekreftet gjest: 2018-10-07

9 av 10

Fjern badevekt! Ingen trenger å vite hvor mye de veier/har lagt på seg når man er på ferie og skal kose seg.

Bekreftet gjest: 2018-09-22

10 av 10

Veldig pent hotell med utmerket beliggenhet.
Noen av personalet virket litt slitne etter en lang sesong.

Bekreftet gjest: 2018-09-08

6 av 10

Richard,
Østfold

Flott hotell, ser veldig bra ut. Ligger bra plassert.
De ansatte bør bli mer blide. Alle er sure og lite serviceinnstilt. Strandstoler bør regjøres, det gjør de ikke idag.

Bekreftet gjest: 2018-08-19

5 av 10

Hiwot ,
Bergen

Mat.
Hadde lite sol i balkong.Mer info om vannbasseng temperatur. veldig kaldt til å badet. ikke så mye plass til å henge klær. mer info om garderobe.

Bekreftet gjest: 2018-08-18

Helle,
Vormsund

Følelsen av «det lille eksta». Flott beliggenhet, bassengområde og blide, serviceinnstilte hotellansatte. Fint med rolig og behagelig stemning på hotellet. Topp basseng-håndkle ordning. Setter også pris på rene glass og god hygiene i restauranten. Følte at det var god plass på hotellet. Vi fikk alltid senger ved bassenget og frokostbord ute hver dag. Meget bra hotell, kommer gjerne tilbake
Treningsrommet var ikke noe å skryte av.

Bekreftet gjest: 2018-08-12

Gunnar,
Kabelvåg

hyggelig betjening i alle avdelinger
wi-fi ønsker all inclusiv

Bekreftet gjest: 2018-08-11

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

13.02.2019

Innlegg av 1234trixie Oslo, Norge

Fantastisk hotel!

Vi bodde på Minoa i juli 2018 Oppgraderte til All inklusive ( som man kan gjøre på hotellet- kan ikke bestilles av Apollo) Det var virkelig verdt hver en krone Antas å være den beste Al inklusive vi noen gang har hatt, fantastisk god mat og servicen var upåklagelig! Det var enkeltpersoner blant betjening som av og til hadde en dårlig dag, men jevnt over utrolig serviceminded personale som gjorde hva de kunne for kundene Vi hadde rom mot fjellene,som var rolig og stille, akkurat hvavi ville ha Vi reiste med tenåring som fikk all is og brus han orket Hver dag plukket man vekk reserverte håndklær på solsengene- virkelig befriende da dette aldri blir praktisert ellers Et virkelig flott hotel! Vi kommer tilbake.

16.10.2018

Innlegg av Tor Inge H

Ukes opphold

Greit hotell men tilsvarer ikke forventningene. Hadde kun frokost inkludert og var meget bra. Lunsj og middag vel stive priser. Mye støy fra kl. 07.00 så vær morrafuggel. Tar neppe samme hotell neste.

16.09.2018

Innlegg av lindajB8400CR

Fint hotel

Har hatt en fin uke på dette hotellet. Fint hotel med god service, men bærer litt preg av at det begynner å bli slitt spesielt i den eldste delen. Det var veldig koselig at det sto vann, vin og en velkomst hilsen på rommet når vi kom. Himmelsenger som kan leies nede ved stranden er å anbefale, de koster 20 euro og da får man med 2 flasker vann, et fruktfat og 2 drikke, enten øl, brus eller kaffe. Gratis utlån av vanlig solsenger ved bassengene og på stranden. Hotellet er rent og velstelt med flotte grøntområder. Vi lå i imperial delen, men reiste sammen men noen som lå i bungalow på andre siden. Begge plasser var det store fine rom og fine balkonger. Rommet vårt lå rett mot en skole som kunne være litt forstyrrende, spesielt på morgenen. Det som trekker litt ned er atmosfæren på hotellet, en del av de som jobbet der virket litt sure og missfornøyde, slik at vi til tider følte at vi var til bry. Spesielt de som serverte nede ved stranden. De som jobbet i frokostsalen var veldig hyggelige. Det som trakk mest ned var vannet i bassengene som var veldig kaldt, det burde vært litt oppvarmet. Det var heller ikke noe særlig å bade på stranden, den var veldig steinete og ikke spesielt fin, men det er jo ikke så mye hotellet får gjort noe med. For oss er det halve ferien og bade, noe det ble lite av denne uken dessverre. Vi har vært mye ute og reist og bodd på mange 5 stjerners hoteller og vi mener dette er et fint hotel men heller et bra 4 stjerners enn et 5 stjerners. Men vi kan absolutt anbefale dette hotellet hvis du skal til platanias. Vi vil nok heller reise til Agia Marina som har en mye flottere strand selvom det bare er 2 km unna.

31.08.2018

Innlegg av joachimNL Verdal, Norge

Fornøyd med oppholdet på Minoa palace

Har vært i Platanias flere ganger før og prøvd forskjellige hoteller. I år valgte vi Miona Palace da dette hotellet så veldig fint og bra ut. Vi hadde bestilt rom med privat basseng på imperiadelen noe vi så fram til da vi reiste som par med ei jente på 4 år. Da vi ankom hotellet så var ikke rommet vårt klart så vi ble tilbudt å sette oss nede i baren med gratis drikke og is mens vi ventet. Etter en time var rommet fortsatt ikke klart så vi fikk ett oppgradert rom(var likedan bare att det lå med strandutsikt) den første natten. Ble veldig fornøyd da vi fikk vårt opprinnelige rom mot bassenget da dette hadde morgensolen og litt på formiddagen noe rommene mot sjøen ikke hadde. Rommene var veldig fine med gode senger og puter. Bra rengjøring av rommene hver dag med bytte av alle handklær 2 ganger om dagen. Frokosten på hotellet var ypperlig med alt en måtte ønske og hyggelig og hjelpsom betjening. Lunsjen var også meget god, men savnet en barnemeny for de minste som er litt enklere i barns øyne. Hun på 4 år spiste seg ikke opp mange grammene denne uken men led ingen nød. Vi syntes stranden og bassengområdet var veldig ryddig og pent og alle som jobbet der gjorde en fantastisk jobb for att vi skulle ha ett fint opphold. Utrolig deilig og IKKE måtte sette på alarm klokken 6 om morgenen for å måtte mot sin vilje legge handklær på solsenger for å sikre seg plass ved bassenget. Dette skal Minoa ha applaus for å håndtere så strengt da det er så irriterende att folk skal griske seg til solsenger de ikke ligger på før langt på dag da de enten ligger på stranden eller annet for så å komme sluntrende langt på dag for å sole seg ved bassenget. Vi kommer iallefall gjerne tilbake til Minoa om valget faller på Platanias ved en senere ferietur. Takk for ett hyggelig opphold på Minoa og deres service som ble gitt.

20.08.2018

Innlegg av Mossingen Moss, Norge

Hotellet er fint, MEN ...

Hotellet og området er veldig fint, men det er et stort men her. Vi ble godt i mottatt da vi ankom og bagasjen ble fraktet til rommet. Veldig bra. Der ventet også en flaske vin. Denne vinen smakte forferdelig. Rødvinen smakte uferdig, og burde være en vin hotellet fjernet fra sortimentet. (The Prince) Litt av problemet ved dette hotellet er at man ikke føler seg spesielt velkommen. De ansatte er sure, og hilser ikke. De ansatte ved lunsjrestauranten ved stranden var hyggelige. Vi spiste lunsj de fleste dagene i restauranten ved stranden, den serverte helt grei mat. Men prisene er en del høyere enn hva prisene i restauratene er i gaten. Også han som serverte drikke/snacks på stranden virket også misfornøyd og hilste ikke. Da føler man at man er litt til bry. Stranden har også urene strandstoler, som ikke rengjøres. Dette er det første hotellet jeg har vært på på Kreta som ikke rengjør strandstoler. På bassengsiden er de litt for strenge med å kaste bort håndkler. At det ikke er lov å reservere strandstoler er kjempe bra, men det blir litt voldsomt da de fjernet håndkler og la eiendelene i hekken da vi var borte 10 minutter for å gå på toalettet. Ikke greit. Vi forsto ikke helt greia med Mythos Bar på hotellet. Vi besøkte baren under Jazz night. Servitørene her virker ikke serviceinnstilte. Rydder ikke av bordet, og spør ikke om vi ønsker noe mer. Menyen blir også fjernet etter vi bestiller første drinken. Da vi bestilte en ikke tør rødvin, så fikk vi servert The Prince som er det samme vinen som står på hotellrommet. Den er tør, og smaker forferdelig. Vi måtte fortsatt betale for vinen, men valgte å ikke drikke den opp. Derfra gikk vi heller ut til et hyggelig sted i gaten. Etter dette valgte vi å stoppe tips, og ikke betale en eneste euro før vi følte forbedring. Det er flere hoteller i Platanias med færre stjerner enn 5 hvor man føler seg mye mer velkommen enn på dette hotellet. Vi kommer nok ikke til å besøke dette hotellet på nytt neste år. Vaskedamen for rommet gjorde en veldig god jobb. Når vi skulle sjekket ut møtte vi på følelsen av å være uvelkommen igjen. Den ansatte i resepsjonen under opplæring spurte heller ikke hvordan vårt opphold var, og takket ikke for besøket. Det som reddet ferien, var hvor velkommen man ellers er i Platanias. Vi besøkte mange kjempefine restauranter, som yter den beste service og helt nydelig mat. Vi kommer gjerne tilbake til Platanias, men da velger vi et annet hotell.