1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering
 
8,5 / 10
Rengjøring
 
8,9 / 10
Service
 
8,6 / 10
Fasiliteter
 
8,4 / 10
Mat og drikke
 
8,6 / 10
Rom / leilighet
 
7,8 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,5 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,4 / 10

10 siste vurderinger


9 av 10

Irene,
Oslo

+
Beliggenhet, stille og rolig. Kjempefine leiligheter
-

Bekreftet gjest: 2019-06-23


8 av 10

Sissel,
Oslo

+
God frokost og fint med trenigsrom
-
Dårlig rengjøring og generelt litt skittent på rommet. Når vi ankom fant vi støv og lort på gulvet. Sengerammen var i tillegg meget skitten og ga et dårlig inntrykk.

Bekreftet gjest: 2019-06-23


10 av 10

Per,
Skjervøy

+
-
Det manglet oppheng for dusjhodet.

Bekreftet gjest: 2019-06-22


9 av 10

steinar,
kr.sand

+
-
kontrollere at det ikke kommer lokale ungdommer og bader i bassengene - det skjedde når vi var der...

Bekreftet gjest: 2019-06-22


9 av 10

Alexander ,
Tolvsrød

+
Bassengene
-
Hadde et rom med veranda plassert midt i en trappeoppgang.

Bekreftet gjest: 2019-06-22


8 av 10

Veronika,
NARVIK

+
Bestandig ledige solsenger - uansett når vi kom. Hyggelig betjening.
-
Verandaen ble ikke rengjort på 2 uker, så det var mye fugleskit der etterhvert. Alle svømmeklærne til barna er grønne etter lange dager i bassenget. Trasig med badeklær som var helt nye er ødelagt..

Bekreftet gjest: 2019-06-22


8 av 10

,

+
Nærhet til sjøen, god frokost, mange bassenger, nærhet til sentrum
-

Bekreftet gjest: 2019-06-21


8 av 10

Bjørn,
Nes i Akershus

+
Frokosten
-

Bekreftet gjest: 2019-06-16


5 av 10

Hilde ,
Alta

+
-
Sofabenk i oppholdsrom skulle brukes som seng var helt ubrukelig . Vi sendte melding om dette til Apollo første dag men fikk ikke svar. Altan var vendt mot gate der det var mye larm nattestid i tillegg var den trang for tre personer å sitte på. Dette var ikke opplyst om.

Bekreftet gjest: 2019-06-15


6 av 10

,

+
Frokosten
-
Bedre beskrivelse av de dårligste leilighetene. Kakerlakker i leiligheter må unngås. Når man blir ombokket til et annet hotell enn bestilt, bør man vite hvilken leilighet det er snakk om og ikke plassere reisende på en leilighet midt i en passasje og med 3 etasjer murvegg på alle kanter

Bekreftet gjest: 2019-06-15


Se alle vurderinger

Det oppsto dessverre en feil ved lasting av siden.