1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

8,7 / 10

10 siste vurderinger

10 av 10

Det var bare helt fantastisk. Nydelig beliggenhet, koselig åersonale og himmelsk god mat i baren.

Bekreftet gjest: 2018-10-21

Kai,
Moss

Bra beliggenhet
Palmen som sto foran verandaen må fjernes!!!!!

Bekreftet gjest: 2018-10-20

8 av 10

Lena,
Ålesund

Plassering i forhold til strand

7 av 10

Nært til strand
Bedre wifi. Generell opppussing av leilighet. Ødelagte fliser, nedspylingsknapp på toalett manglet. Vannet i dusj rant sakte ned i sluk

Kjartan,
Alta

Rent og ryddig, hyggelig betjening

Kikki ,
sulitjelma

Beliggenheten var suveren, helt ved stranda. Lyse og fine leiligheter. Likeså supermarked, restauranter og busstopp like i nnærheten. Vil gjerne tilbake dit.
Sjelden det var betjening i resepsjonen, stort sett kun ved ankomst. Svært harde hodeputer.

Bekreftet gjest: 2018-10-06

Beliggenhet
Badetrapp for litt bevegelseshemmede.

Bekreftet gjest: 2018-09-30

8 av 10

Bjørn ,
Randaberg

Beliggenhet, kort vei til stranden og kort vei til restauranter.

Bekreftet gjest: 2018-09-30

Unni,
Kristiansund,N

Renholderne. Og de som driver hotellet. Catharina og mannen
Skift ut de gamle kaffetrakterne .Kunne ikke bruke den. Gammel, bedre nett

Bekreftet gjest: 2018-09-22

Birgit ,
Oslo

Beliggenhet. Veldig hyggelige damer som rengjør og er svært serviceminded. Fin terrasseleilighet.
Bør bedre håndheve at man ikke kan ta av solsenger rett over midnatt!

Bekreftet gjest: 2018-09-15

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

20.08.2018

Innlegg av 381vildek Hønefoss, Norge

Umulig personale

Hotellet i seg selv er veldig fint og nytt, og ligger rett på stranden. Derfor er det veldig synd at personalet er nærmest umulig å forholde seg til. For det første så var det aldri noen tilgjengelig i resepsjonen, selv om resepsjonen skulle være åpen. De to numrene til hotellet var begge til resepsjonen, og det nytta jo ikke når det ikke var noen der. Når vi trengte å få tak i noen måtte vi gå til poolbaren. Det virket også som om det kun var én mann, George, som visste noen ting. Alle gangene jeg spurte de i poolbaren om noe, så måtte de spørre George først, som ikke var tilstede, og det tok veldig lang tid å få svar. Vi følte også at vaskedamene var veldig påtrengende. Til tross for at «do not disturb” hang på døra, og vi sa nei takk når hun banket på, så presset hun seg inn på rommet og vasket, selv om vi var på rommet. Vi bodde på rom nr. 1 og det hadde vi litt problemer med toalettet. Da vi først kom til hotellet fikk vi ikke spylt ned, så jeg gikk for å spørre etter hjelp (i poolbaren). Jeg fikk da beskjed om at de skulle sende noen til å se på det, men da vi kom tilbake på rommet senere funket det fortsatt ikke. Så jeg gikk for å spørre igjen. Da fikk jeg beskjed om at vi måtte trykke hardt og fort, på det jeg opplevde som en ganske ufin måte. Vi opplevde fortsatt problemer med toalettet, og det var ikke før Apollo tok kontakt med hotellet at den ble fikset. Til slutt ble det til at jeg og kjæresten min helst holdt oss borte fra hotellet eller inne på rommet. Vi følte oss rett og slett ukomfortable rundt personalet.

17.07.2018

Innlegg av therandreassen Tromsø, Norge

Kjempebra!

Jeg anbefaler virkelig dette hotellet, det er uten tvil det beste 3-stjerner rankede hotellet jeg har bodd på. Veldig trivelig atmosfære, perfekt beliggenhet på stranda, høy standard på maten og fint bassengområde. Rommet vårt (2-roms leilighet) var veldig fint, og det kostet ikke noe ekstra for air-condition. Busstopp, bakeri og matbutikk er rett utenfor hotellet. Kan godt tenke meg å bo her igjen.

23.06.2018

Innlegg av Arild A

Sommerferie

Hotellet er veldig bra.rolig og renslig. Strandbaren tør jeg ikke ikke spise mat på. Fikk en tsatsiki som var ikke god, klaget til kelneren, men han smakte på den og sa at det var slik den skulle smake👎Butikken over gata hadde bedre en dette. Etter dette ville vi ikke spise her. Prøv heller 15 meter til venstre, de vet hvordan tsatsiki skal smake.

05.10.2016

Innlegg av studentGhana Oslo, Norge

Anbefales

Rolig og relativt lite hotell. Svært vennlige og service innstilte ansatte. Meget godt renhold og flott basseng. Kunne vært flere solsenger ved bassenget. Pool bar som solgte mange ulike retter og over gjennomsnittet god mat. Ligger sentralt i forhold til Khania og rett ved stranden.

16.09.2016

Innlegg av Raptorheli

Hyggelig hotell rett ved kato stalos stranden

Vi hadde 1 ukes opphold på dette hotellet . Vi hadde rom i 3 etasje med havutsikt. Veldig hyggelig personale ,god mat og rolig atmosfære . Wifi var dårlig og til tider veldig tregt, men ellers er det ingen ting å bemerke.