Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,3 av 10 Basert på 417 vurderinger Reevoo.com

Unni,
Kristiansund

Folket,beliggenheten
Må få slutt på at gjestene legger på handduker kvelden før, ved bassenget. Handdukene ligger på ca.kl.23.00.Er ikke mulig for andre folk å ligge der. Det blir feil

Bekreftet gjest: 2019-09-21

7 av 10

Randi,
Harstad

Rengjøring og nærhet til stranden.
Badet var i dårlig stand, mye høy lyd fra vifte i naborommet , kontakter som ikke var skikkelig festet i vegg, lekasje under badekar. Lite kjøkkenutstyr. Ellers var solsengene ved bassenget okkupert fra tidlig morgen, gjerne før Kl.07 å hele dagen. Handduker ble hengt opp å var der selv om ingen gjester var å se.

Bekreftet gjest: 2019-09-21

10 av 10

Ellen,
Alta

Ligger på stranda. Godt renhold, hyggelig betjening.
Kanskje litt dunklere belysning i baren om kvelden. Altfor "hvitt". Kanskje litt restriksjoner ift å legge håndklær på solsengene, ble gjort kvelden før av de samme hele tiden.

Bekreftet gjest: 2019-09-20

Bente,
Sandefjord

Beliggenhet.

Bekreftet gjest: 2019-09-14

Gunnar,
Kristiansand S

Barcafeen ved stranda. Beliggenheten. solsengene.
Fersk brød og stekt egg av noen varianter til frokost. Åpen resepsjon på dagtid Raking av strand for stener. Få noen kroker på badet til å henge fra seg håndklær. Litt rart/mistenkelig og aldri kunne få kvitering på noen pengetransaksjoner på hotellet som de å sette regning på rommet og betale ved avreise. Svindel?

Bekreftet gjest: 2019-09-07

Malin,
Kongsberg

Bassenget
Vi fikk ikke noe særlig fint rom. Kunne i det minste valgt møbler med farge og ikke trehvit

9 av 10

Lite og flott familiedrevet hotell, stille og rolig. Hyggelig betjening. Rett ved stranda.

5 av 10

Mona ,
Telemark

Ligger rett på stranden ,fantastisk rent .Aircondition, safe og WiFi inkludert.
Få opplyst at når man bestiller 2 roms fra Torp, får man alltid soverom ut mot atrium ,som fungerer som en høytaler ....Det er heller ingen mulighet til å lufte på soverommet da rommet er ut mot atrium og folk går rett utenfor til alle døgnets tider.Disse rommene burde hatt en mye lavere pris. Vi var blitt vist av hotelleier og ved kontakt med Apollo 2 roms med bedre beliggenhet.Når man bestiller 1 år i forvegen ,bør man kunne klare å booke inn et rom .Ble lovet bedre rom i mai 2019.Ikke greit. Veldig skuffet ! Eieren holder ikke ord . De beste rommene ble byttet på lørdager,Torp flyet går på fredager. Altfor mye røyk på hotellet ,det røykes overalt .Vi klarte ikke sitte på balkongen når det røykes overalt .Dette kunne vært unngått ved å ha røykfrie rom/balkonger.Vi tolererer at man tar seg en sigarett eller to ,men når det fyres opp i ett og alt trekkes inn i vår leilighet ,er det ikke greit .Forslag røykfrie hotell ,røyke soner ? Hva med å ha enn side av hotellet røykfritt? Frokosten kunne vært inkludert og servert i strandbaren. Hvem vil sitte på plenen ,som forøvrig ikke ble klippet på de 3 ukene vi var der,og få trafikken til frokost.

Ole,
Sarpsborg

Balkongen med havutsikt, rolig og stille hotell, rent og pent
Personale som snakker med gjestene, ønsker velkommen, vi opplevde å vente i over 30 minutter uten at noen dukka opp da vi ankom hotellet, vi måtte ringe for å få noen til å komme, ved avreise at man er litt serviceinnstilt og snakker til en. Vaskepersonale som uffer og oier seg synes jeg er ubehagelig.

Bekreftet gjest: 2019-09-01

Anita,
Mosjøen

Hotellet var veldig trivelig - lite, intimt og rent med hyggelig betjening i alle posisjoner. Perfekt beliggenhet nært til stranda. Veldig gode og delikate småretter ble servert. Anbefales på det varmeste :)
Småtterier overskygger ikke totalopplevelsen :)

Bekreftet gjest: 2019-08-24

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

12.09.2019

Innlegg av carolineblomvik Ålesund, Norge

Lytt og lite tilgjengelig personal

Veldig lytt på hotellrommet. Hørte til og med telefonen ringe i resepsjonen inne på rommet. Våknet av bråk hver morgen. Bråkete baderomsvifte. Lite utstyr å lage mat med. Det var aldri noen tilgjengelig i resepsjonen. Skulle betale turistskatt etter utsjekking, men pga. problemer med bankterminal ble vi bedt om å komme tilbake senere og betale den da. Problemet var at det aldri kom noen etter dette som vanlig. Måtte legge pengene i resepsjonen og gå. Ble også spurt av ei vaskedame når vi hadde tenkt å sjekke ut. Oppga kl. 12 og fikk bare et sukk tilbake fordi hun ville vaske rommet tidligere. Ved utsjekkingstidspunkt sto hun klar med vaskebøtta utenfor rommet. Elendig mat på poolbar'en. På ankomstdagen bestilte vi hamburger og spagetti. Det tok over 1 time før maten kom, i tillegg var den kald. Spiste aldri her etter dette. Pluss for store rom og fin beliggenhet.

11.09.2019

Innlegg av Gunnar_Kristiansand Kristiansand, Norge

Noe bra, men også noe mistenkelig

Bodde en uke i en 2-roms leilighet på bakkenivå med kjøleskap, kokeplater og en grei A/C (kun på soverommet). Det er de minste rommene jeg har bodd på, med et knøtlite bad hvor det ikke var plass til å henge opp håndklær en gang. Utrolig at de så vidt fikk plass til en dusj, vask og en do med løst toalettsete. Terrassen var grei, men sengene hard, hjalp litt at vi etter første natt fikk en overleggsmadrass oppå madrassene. Sovekomforten var elendig da A/C-bråket, og selv om vi åpnet vinduet var rullegardinet så tett på vinduet at det ikke kom luft inn. Betjeningen var hyggelige, og det var veldig rent over alt. Frokosten hadde jeg skippet om jeg hadde visst på forhånd hvor simpel den var. Savnet en eller annen form for stekt egg og ferskt brød. Resepsjonspersonale finnes ikke her, da må man ta kontakt i baren. Hvis du ikke er en morgenfugl, kan du glemme å få plass på en solseng ved bassenget, dessverre. Da må du opp lenge før frokost. Stranden var fin med nok av gratis solsenger og parasoller, men mange vonde småsteiner rett under vannkanten når man skal uti vannet. Vi spiste lunsj i cafeen ved poolen/stranden hver dag, kjempegod mat her. Ellers er det mange supre restauranter i nærheten og langs stranden. Bussen til Chania går rett utenfor hotellet, hvert 20 minutt. Det vi spiste i cafeen, satte vi på rommet, måtte aldri signere på noe. Da vi siste kvelden ville betale dro bartenderen frem en håndskrevet bok og summerte… Betalte uten å få kvittering (selv om vi spurte). Vi hadde heller ingen mulighet til å sjekke om summen stemte… men fant ut med litt hoderegning og hukommelse at totalprisen ikke var så urimelig… Dere som leser dette må bare tenke deres, men jeg synes dette var/er veldig mistenkelig…

20.08.2018

Innlegg av 381vildek Hønefoss, Norge

Umulig personale

Hotellet i seg selv er veldig fint og nytt, og ligger rett på stranden. Derfor er det veldig synd at personalet er nærmest umulig å forholde seg til. For det første så var det aldri noen tilgjengelig i resepsjonen, selv om resepsjonen skulle være åpen. De to numrene til hotellet var begge til resepsjonen, og det nytta jo ikke når det ikke var noen der. Når vi trengte å få tak i noen måtte vi gå til poolbaren. Det virket også som om det kun var én mann, George, som visste noen ting. Alle gangene jeg spurte de i poolbaren om noe, så måtte de spørre George først, som ikke var tilstede, og det tok veldig lang tid å få svar. Vi følte også at vaskedamene var veldig påtrengende. Til tross for at «do not disturb” hang på døra, og vi sa nei takk når hun banket på, så presset hun seg inn på rommet og vasket, selv om vi var på rommet. Vi bodde på rom nr. 1 og det hadde vi litt problemer med toalettet. Da vi først kom til hotellet fikk vi ikke spylt ned, så jeg gikk for å spørre etter hjelp (i poolbaren). Jeg fikk da beskjed om at de skulle sende noen til å se på det, men da vi kom tilbake på rommet senere funket det fortsatt ikke. Så jeg gikk for å spørre igjen. Da fikk jeg beskjed om at vi måtte trykke hardt og fort, på det jeg opplevde som en ganske ufin måte. Vi opplevde fortsatt problemer med toalettet, og det var ikke før Apollo tok kontakt med hotellet at den ble fikset. Til slutt ble det til at jeg og kjæresten min helst holdt oss borte fra hotellet eller inne på rommet. Vi følte oss rett og slett ukomfortable rundt personalet.

17.07.2018

Innlegg av therandreassen Tromsø, Norge

Kjempebra!

Jeg anbefaler virkelig dette hotellet, det er uten tvil det beste 3-stjerner rankede hotellet jeg har bodd på. Veldig trivelig atmosfære, perfekt beliggenhet på stranda, høy standard på maten og fint bassengområde. Rommet vårt (2-roms leilighet) var veldig fint, og det kostet ikke noe ekstra for air-condition. Busstopp, bakeri og matbutikk er rett utenfor hotellet. Kan godt tenke meg å bo her igjen.

23.06.2018

Innlegg av 216arilda Horten, Norge

Sommerferie

Hotellet er veldig bra.rolig og renslig. Strandbaren tør jeg ikke ikke spise mat på. Fikk en tsatsiki som var ikke god, klaget til kelneren, men han smakte på den og sa at det var slik den skulle smake👎Butikken over gata hadde bedre en dette. Etter dette ville vi ikke spise her. Prøv heller 15 meter til venstre, de vet hvordan tsatsiki skal smake.