1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

8,8 / 10

10 siste vurderinger

10 av 10

En hyggelig og serviceinnstilt betjening. Fantastisk utsikt.
Gjøre tilgangen til sjøen bedre. Tunnelen var ikke framkommelig så vi måtte krysse en veldig trafikkert veg.

Bekreftet gjest: 2019-05-17

7 av 10

Kristin,
Tolvsrød

God service.
Bedre utvalg i buffeten. Maten ble fort kald. Bakkene som maten ble oppbevart i, holdt ikke på varmen. Spiste stort sett kald middag hver dag. Frokosten manglet skikkelig bacon.

Bekreftet gjest: 2019-05-03

Bekreftet gjest: 2019-04-27

Faeez,
Oslo

Rommene er rene og fine, bassenget er stort nok med en fantastisk utsikt
De trenger flere «aktiviteter» på hotellet. Holder ikke med ett nedslitt biljardbord

Bekreftet gjest: 2018-10-19

Morten ,
Leira I Valdres

Rengjøring og mat
Lite tilbud om aktivitet på kveld.

Bekreftet gjest: 2018-10-04

Liv,
Nordfjordeid

Nær stranda
Vi fekk dårlige leiligheter som luktet mugg. Ingen utsikt.

Bekreftet gjest: 2018-09-29

solsengene e noe slitt.

Bekreftet gjest: 2018-09-08

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

12.08.2018

Innlegg av Håkon O

Dårlig mat og fullstendig mangel på service i restauranten

Utseendemessig så ser hotellet meget flott ut. Men vi skulle spise en bedre middag på restauranten og det er det vi uttaler oss om her. Vårt førsteinntrykk var at her var vi ikke velkomne. Da vi kom opp trappen, ble vi etter hvert vist bort til bordet som jeg hadde bestilt på forhånd. Kelneren kom etter hvert og virket "sur" Virket lite service innstilt. Bestilte drikke. Fikk den levert på bordet. Måtte snu glassene selv og skjenke opp i glassen selv! Maten vi bestilte (grillet) laks var helt "rå" innvendig. Vi leverte den tilbake til kelneren og ba om at laksen må grilles ordentlig. Vi fikk tilbake den samme maten, etter at de hadde grillet den på nytt! Det skal ikke skje. Da smakte den "tran" Vi klagde igjen på maten og ba han ta den med seg, da den ikke smakte godt. Regningen hadde vi allerede fått. Den kom før maten og drikke! Denne kvelden kostet oss dyrt og vi var fortsatt sultne når vi forlot restauranten. Anbefaler ingen å spise middag der fra a`la Carte. Buffeten var heller ikke noe å skryte av. En gedigen nedtur for oss, som hadde høye forventninger til denne plassen. Som sagt så kan vi bare uttale oss om restauranten, men vi kommer IKKE til å anbefale denne plassen, eller hotellet for andre, ut ifra det vi opplevde denne kvelden. Strykkarakter. Det hører med til historien at de fikk IKKE 5 øre i driks! Har aldri opplevd dette før på Kreta. Vi reiste tilbake til Platanias og fikk servert nydelig mat der og ypperlig service på et flott sted der. Cretan Dream Royal må skjerpe seg, hvis de har tenkt å overleve i dette markedet. Denne opplevelsen unner vi ingen. Vi er SVÆRT skuffet over denne restauranten. Alle kan ha en "dårlig" dag, men her tror jeg kelneren og kokkene burde ha gått hjem for mange timer siden!

29.04.2018

Innlegg av Roan2014Ha Hamar, Norge

Bra hotell og leilighet.

Bra hotell, romslig og fin leilighet. God service,bra renhold ,bytte av håndklær daglig, fint uteområde og basseng.God frokost med mange valgmuligheter. Søppeldunker mangler på uteområde.. Veldig tarffikert vei må krysses for å komme til stranden. Fin sandstrand,langgrunt. Hotellets fotgjenger undergang totalt ubrukbar. Overrasket over at resepsjon ikke var klar over det.

27.08.2017

Innlegg av Maria S Finnsnes, Norge

Flott hotell !

Første gang for oss på Kreta, hverken Kreta eller Cretan Dream Royal skuffet. Blide og serdeles serviceinnstilt personal og god mat. Rommet vårt hadde desverre dårlig utsikt, rent og ryddig både ute og inne. Stranden like nedenfor hotellet var ikke av de bedre så vi brukte strendene inne i Agia Marina. Cretan Dream Royal kan anbefales for store og små.

21.08.2017

Innlegg av VibMed Jessheim, Norge

Flott hotel

Flott hotel. God og variert mat og buffeten er topp. Frokosten er herlig. Hyggelig betjening, rent og pent. Ikke langt unna strand..rett over vegen. Fins egen undergang til stranden. Flotte bassengområder og nydelig utsikt ut mot havet. Ligger litt utenfor Platanias by, men man kan kjøre dit på ca 5 minutt. Anbefales for alle som ønsker en fredelig og deilig ferieđŸ‘đŸŒ

20.08.2017

Innlegg av kaagre Aksdal, Norge

Så bra - og så dårlig 🙁

Vi hadde store forventninger til dette hotellet etter å ha sett vakre bilder på nettet. Uteområdet svarte så absolutt til forventningene, med nydelig svømmebasseng og flott område rundt. Dessverre var rommet vi fikk langt fra det man kan forvente av et hotell som markedsføres med 4+ stjerner. Rom med begrenset sjøutsikt stod det på vår billett. Noen sjø var ikke å se, men derimot en grå bygning rett imot. Det kunne vi nok leve med, men rommet luktet mugg og hadde et betydelig fuktproblem. Alle klærne våre ble fuktige, og det var tungt å puste. Vi prøvde å få bytte rom, men fikk beskjed om at hotellet var helt fullt. Først etter tre dager fikk vi tildelt et annet rom etter mye mas og hjelp av TUI . Unngå rom 211 og tilstøtende rom. Med unntak av rommet var hotellet flott, med god frokost og fin restaurant og bar. Servicen var variabel. Nydelig strand like over veien, men veien er svært trafikkert og skummel å krysse. I nærheten ligger to veldig bra restauranter - Markos med god hjemmelaget mat, og Maria som serverer god mat i overflod. Hyggelig betjening begge steder. Vil nok ikke dra tilbake til dette hotellet hvis vi ikke blir garantert et rom høyere oppe.