Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,3 av 10 Basert på 48 vurderinger
Total vurdering
 
8,3 / 10
Rengjøring
 
7,7 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,5 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,5 / 10
Fasiliteter
 
8,3 / 10
Mat og drikke
 
8,7 / 10
Rom / leilighet
 
8,1 / 10
Service
 
8,9 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-08-23


8 av 10

+
Maten og bassengområdet. Nærhet til sjøen. Minibar på rommet.
-
Mer skapplass på rommene. Bedre solsenger. Mer serviceinnstilt personale. Bedre rengjøring.

Bekreftet gjest: 2019-07-26


7 av 10

+
Servicen var upåklagelig. Helt fantastisk.
-
Bedre rom, rene møbler, ikke hullete møbler. Bedre rengjøring. Var maks trestjerners rom.

Bekreftet gjest: 2019-07-19


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-07-12


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

918 vurderinger
Utmerket
 
446
Veldig bra
 
302
Bra
 
117
Mindre bra
 
32
Dårlig
 
21

Fem siste vurderinger

31.07.2016

Innlegg av LeifSae

Ferie august 2016

Skriver en anmeldelse som er gjort i vår ferie august 2016. Ved ankomsten til hotellet opplever vi rommet som særdeles skittent. Vi hadde joggesko og hvite sokker på når vi ankom. Vi tok av sko, satte fra oss koffertene på rommet mens vi top på shorts og lettere skotøy etter reisen. Vi skulle gå top lunch siden den var åpen. Vi oppdaget da at vi måtte ha tråkket på noe, men begge var like møkkete på sokkene våre. De skulle skifte håndkle hver dag, når vi la håndklærne ned på gulvet om morningen hengte det skittne håndklær på krokene på badet. Vi skulle få påfyll av vin hver dag i minibaren. De var ikke øl, men det viste vi om. Nå etter 3 dager har de ikke fylt på en gang. I dag fant vi skitne vaskefiller på skohyllen vår. Den var våt og møkkete. Det var lite delikat. Når vi booker et 5 stjerners Hotel forventer vi en standard der etter. Dette hotellet fortjener ikke mer enn 3 stjerner. Ja de har hårføner og tøfler, men det hjelper lite når du må ta på sko når du går inn på rommet.! Anbefaler alle til å sjekke gulvet med en sokk, eller et dopapir med vann på. Tror mange blir overrasket over et særdeles dårlig rengjort rom. Anbefale ikke dette hotellet til noen! PS! Vi var innom Akti Beach som ligger ved siden av. Det er samme kjede, og har 4 stjerner. De har en mye hyggeligere atmosfære, mer og bedre mat. Lykke til med ferien, men spar pengene til et annet hotell!!! Leif Bile der for en 5 x 5 cm flekk på gulvet.

 
29.06.2014

Innlegg av Robert S

ikke 4+

Dette er det verste og det beste hotellet vi har besøkt, jeg skal ta de tingene som er viktig for oss som reiste med en ti åring. Starter med det positive- veldig god mat, god service og godt renhold av rommene. Så det dårlige- skittent basseng(vår datter fikk øre infeksjon) og dårlig renhold av området rundt, steinete strand og vanskelig å komme ut i vannet, i Ving sin katalog som er svært misvisende står det at det er en av de fineste strendene på Kos med sand og noe stein, dette er helt feil og var for oss meget skuffende, videre vil jeg si at hotellet ikke er helt ferdig med manglende rekkverk over alt, (min kone tråkket ved et uhell utfor en 40 cm høy kant og slo seg stygt) det finnes faktisk ikke et eneste rekkverk i felles områdene på hele hotellet(som jeg så). Har du barn som har lyst å henge med andre er dette ikke hotellet for deg, første uken var det bare russere og andre uken nesten bare engelskmenn. Jeg skjønner ikke at Ving og Startour kan ha dette hotellet i sin portifølge for skandinaver. Det meste var myntet og tekstet på russisk og jeg så ikke en eneste Ving vert eller noe informasjon oppslått av Ving. Faktisk måtte vi ringe Ving for å få avreisetidspunkt, for dette var det ikke informert om i den svenske avreise permen, da jeg ringte og trykket for norsk, fikk jeg en dansk vert i andre enden. Uteområdene er ikke ferdig beplantet og blir vannet med noe kloakk liknende vann som lukter helt forferdelig, dette er også et problem i restauranten. Ving opplyser at det er tre restauranter en kan bruke i tillegg til buffét tilbudet, ja men en sannhet med modifikasjoner, for de sier ingenting om du ikke kan bestille fra meny, nei alle får de samme rettene til samme tid, du må spise det du får og barna havner i buffet restauranten. Jeg kunne fortsatt men nå er det nok, må spare litt til Ving også.

 
21.11.2019

Innlegg av mc175003 Buckingham, Storbritannia

Relaxing break

We were surprised by the queue at reception when we checked in after midnight. However check in was quick and efficient and we were taken to our rooms by buggy. The rooms were spacious and clean. However the shower head over the bath was in the wrong position which meant the floor was often soaked. There was a good selection of food in the buffet. This was usually a good quality. We usually had the same table so got to know the waiter. We had lunch at the pool bar a couple of times and the food there was also good. We ate in all three themed restaurants. The seafood restaurant was disappointing, but the Asian and Greek ones were very good. As it was late in the season there were plenty of sunbeds around the main pool. However the pool was very cold. We used the shuttle bus into the local village a couple of times.

 
06.11.2019

Innlegg av sambails Oxford, Storbritannia

beautiful

lovely hotel where staff cant do enough for you, only downside was lack of entertainment and food was very repetative on the plus side could visit hotel next door for entertainment and variety of food

 
06.11.2019

Innlegg av Amy B Stafford, Storbritannia

Amazing trip

My partner and I had the most amazing time at Akti Palace Hotel. There were some minor issues but it didn't dampen our trip. We stayed in a ground floor room with a shared pool. Due to visiting at the end of season, we mostly had the pool to ourselves. There was no signs to say the pools were private, meaning on a few occasions people not staying the shared pool rooms used them - I could see how this would get frustrating. We also had a problem with ants in the room and patio. Every evening while the sun was going down, they would come out of the light switch by the patio doors. The cleaner left a can of ant spray in our room so we used that to kill them each night, but it meant we had to leave the room for an hour after we did. The staff were pretty helpful when we told them about the issue, we realise there is not much they could have done. The hotel has its own private beach a short walk away from the rooms but it is quite rocky and steep to get down to the water. There are plenty of sunbeds and umbrellas on the beach and main pool. There is a large choice of food, although some of it wasn't labelled. There was always something to eat, even when we arrived after a late flight. The minibar was also well stocked.