Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,3 av 10 Basert på 46 vurderinger
Total vurdering
 
8,3 / 10
Rengjøring
 
7,6 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,4 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,4 / 10
Fasiliteter
 
8,3 / 10
Mat og drikke
 
8,7 / 10
Rom / leilighet
 
8,1 / 10
Service
 
8,8 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-08-23


8 av 10

+
Maten og bassengområdet. Nærhet til sjøen. Minibar på rommet.
-
Mer skapplass på rommene. Bedre solsenger. Mer serviceinnstilt personale. Bedre rengjøring.

Bekreftet gjest: 2019-07-26


7 av 10

+
Servicen var upåklagelig. Helt fantastisk.
-
Bedre rom, rene møbler, ikke hullete møbler. Bedre rengjøring. Var maks trestjerners rom.

Bekreftet gjest: 2019-07-19


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-07-12


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

917 vurderinger
Utmerket
 
445
Veldig bra
 
302
Bra
 
118
Mindre bra
 
33
Dårlig
 
20

Fem siste vurderinger

31.07.2016

Innlegg av LeifSae

Ferie august 2016

Skriver en anmeldelse som er gjort i vår ferie august 2016. Ved ankomsten til hotellet opplever vi rommet som særdeles skittent. Vi hadde joggesko og hvite sokker på når vi ankom. Vi tok av sko, satte fra oss koffertene på rommet mens vi top på shorts og lettere skotøy etter reisen. Vi skulle gå top lunch siden den var åpen. Vi oppdaget da at vi måtte ha tråkket på noe, men begge var like møkkete på sokkene våre. De skulle skifte håndkle hver dag, når vi la håndklærne ned på gulvet om morningen hengte det skittne håndklær på krokene på badet. Vi skulle få påfyll av vin hver dag i minibaren. De var ikke øl, men det viste vi om. Nå etter 3 dager har de ikke fylt på en gang. I dag fant vi skitne vaskefiller på skohyllen vår. Den var våt og møkkete. Det var lite delikat. Når vi booker et 5 stjerners Hotel forventer vi en standard der etter. Dette hotellet fortjener ikke mer enn 3 stjerner. Ja de har hårføner og tøfler, men det hjelper lite når du må ta på sko når du går inn på rommet.! Anbefaler alle til å sjekke gulvet med en sokk, eller et dopapir med vann på. Tror mange blir overrasket over et særdeles dårlig rengjort rom. Anbefale ikke dette hotellet til noen! PS! Vi var innom Akti Beach som ligger ved siden av. Det er samme kjede, og har 4 stjerner. De har en mye hyggeligere atmosfære, mer og bedre mat. Lykke til med ferien, men spar pengene til et annet hotell!!! Leif Bile der for en 5 x 5 cm flekk på gulvet.

 
29.06.2014

Innlegg av robertsQ8050PZ

ikke 4+

Dette er det verste og det beste hotellet vi har besøkt, jeg skal ta de tingene som er viktig for oss som reiste med en ti åring. Starter med det positive- veldig god mat, god service og godt renhold av rommene. Så det dårlige- skittent basseng(vår datter fikk øre infeksjon) og dårlig renhold av området rundt, steinete strand og vanskelig å komme ut i vannet, i Ving sin katalog som er svært misvisende står det at det er en av de fineste strendene på Kos med sand og noe stein, dette er helt feil og var for oss meget skuffende, videre vil jeg si at hotellet ikke er helt ferdig med manglende rekkverk over alt, (min kone tråkket ved et uhell utfor en 40 cm høy kant og slo seg stygt) det finnes faktisk ikke et eneste rekkverk i felles områdene på hele hotellet(som jeg så). Har du barn som har lyst å henge med andre er dette ikke hotellet for deg, første uken var det bare russere og andre uken nesten bare engelskmenn. Jeg skjønner ikke at Ving og Startour kan ha dette hotellet i sin portifølge for skandinaver. Det meste var myntet og tekstet på russisk og jeg så ikke en eneste Ving vert eller noe informasjon oppslått av Ving. Faktisk måtte vi ringe Ving for å få avreisetidspunkt, for dette var det ikke informert om i den svenske avreise permen, da jeg ringte og trykket for norsk, fikk jeg en dansk vert i andre enden. Uteområdene er ikke ferdig beplantet og blir vannet med noe kloakk liknende vann som lukter helt forferdelig, dette er også et problem i restauranten. Ving opplyser at det er tre restauranter en kan bruke i tillegg til buffét tilbudet, ja men en sannhet med modifikasjoner, for de sier ingenting om du ikke kan bestille fra meny, nei alle får de samme rettene til samme tid, du må spise det du får og barna havner i buffet restauranten. Jeg kunne fortsatt men nå er det nok, må spare litt til Ving også.

 
24.10.2020

Innlegg av elliebellie1 Waltham Abbey, Storbritannia

Disappointed

Akti Beach was not our first choice, booked last minute as holiday to Turkey was cancelled. Checked reviews and was really looking forward to arriving. Check in was really quick although no details about facilities or map of hotel given. Was shown to room 1721 standard sea view room. Room was exactly that, standard, the high shower holder was faulty and shower head wouldn’t stay in the holder which explained the cracked and damaged bath. The bath and hand towels have definitely seen better days, one of them was threadbare and grey, when it was changed the new one wasn’t much better. This items were explained to reception and a note was taken. Nothing was done. We didn’t make a big fuss as we were grateful we had got away. Working throughout like a lot of others Food was never hot however there was plenty to eat and no upset stomachs Chinese cooking station was really good, although extremely busy. Definitely not enough staff to cope with full hotel, main bar during the day one server (didn’t get her name) on her own serving drinks, clearing tables, restocking bar and queues were relentless, she was shattered, though always smiling, waiting staff rushed off there feet but again always smiling. Not somewhere we would return to. Just pleased we got away as many people haven’t had the opportunity or chance to have a holiday. There were lots of happy holiday makers don’t let my review put you off, maybe we were just unlucky!

 
28.09.2020

Innlegg av rona19474 Roma, Italia

Amazing trip.

An amazing first time trip to Greece was brought to you by the well maintained hotel, covid being taken very seriously and masks being worn, and in the Aegeo Spa especially the massage therapist there Frosini, she exemplifies what a great massage therapist should be. She was very helpful during the trip and the spa was always very clean and face masks were always worn by all of the workers which is a plus in my books. Will be back here again.. see you next summer Kos..

 
31.08.2020

Innlegg av Venture742640

Wonderful

We’ve had an amazing time, so much care taken into staying safe and keeping guests happy. Pools are beautiful, staff are lovely, amazing massages from Angelo and Marcela at Aegeo Spas! Will miss this place so much! Thankyou.