1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 624 vurderinger Reevoo.com

7 av 10

Charlotte,
Lørenskog

Renheten, ryddigheten og vennligheten av de ansatte
Solsengene var alltid opptatt, de var alltid reservert av de andre gjestene ved at de la håndklene sine på solsengene, fra klokken 08 om morgenen. Over halvparten av sengene var ikke i bruk som oftest men var reservert. Hadde gitt hotellet 10/10 om ikke det var for disse solsengene. Syntes hotellet burde sette opp flere solsenger, eller fjerne håndklene til folk dersom de ikke bruker dem på flere rimer. Utrolig frustrerende og trekker ned så mye av helheten til hotellet.

Bente,
Kjøpmannskjær

Lite og koselig
Må bli ulovlig å holde av senger før ett visst kl.slett. Hørt folk måtte stå opp midt på natten for så å legge seg på en solseng. Alle solsenger var opptatt kl 06.00-07.00

Heidi,
Nord-Torpa

Veldig bra renhold og perfekt beliggenhet
Alt for lite solsenger i forhold til antall gjester på hotellet.

Toril,
Bødalen

Dobeltsuiten, gode senger, bra frokost. Veldig moderne leiligheter og hipt hotell.

Bekreftet gjest: 2019-07-26

8 av 10

Kari,
Oslo

Middag inkl
Begrense spruting og badeleker i pool

Bekreftet gjest: 2019-07-26

Sengene

Bekreftet gjest: 2019-07-21

Reint

Bekreftet gjest: 2019-07-21

Middag
Bedre stekt bacon og eggerøre

Bekreftet gjest: 2019-07-14

Anne,
Norge

Fine leiligheter. Bassenghåndklær.
Lite tilgjengelige solsenger ved bassenget. Alle var okkupert med håndklær fra tidlig morgen og mange ble ikke benyttet Før langt på dag.

Bekreftet gjest: 2019-07-12

Martine ,
Oslo

Fantastisk service! Rent, pent, delikat, god mat og hyggelige mennesker som jobbet der.

Bekreftet gjest: 2019-07-12

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

31.07.2019

Innlegg av birk123

DÅRLIG PERSONELL SERVICE !!!!

Hotellet bygget i seg selv var helt OK, fasilitetene var helt greie og lignende til bilder. Sengene var veldig harde, men den største klagen jeg har er at personell er utrolig frekke, spesielt han som styrer stedet! Vi hadde gått inn etter et bad mot cafeteriaen (som også ligger ute) vi fikk en veldig streng beskjed om at vi ikke kunne gjøre det og det viste vi ikke så vi sa « ja selvfølgelig vi skal skifte,beklager» så gikk vi ut rett etter vi hadde spist, litt senere kommer personell å kjefter på oss for andre gang. Dette virket unødvendig etter som de allerede hadde sagt ifra.... vi skjønte at dette var regler de hadde og det måtte holdes men om hun kunne heller si det litt med et smil, da ble hun kjempe sur og hentet manager, han sa at om vi er frekke mot personell( noe vi tydelig ikke var) så kaster han oss ut! Personlig har jeg vært mye på hotell og jeg har aldri vært Borti lignende eklel oppførse. Når man er på hotell skal man føle seg som hjemme, hørt, set og i vare tatt, service er veldig viktig og her hadde de virkelig ikke det. Så hvis du som leser ser etter et opphold med hyggelig hospital som gir deg service du har betalt for så ville jeg holdt meg langt unna! Takk

16.07.2019

Innlegg av 307jannike42 Bærums Verk, Norge

Flott hotell

Fantastisk rom, rent og pent. Gode senger og god frokost. Hyggelig personale. Kort vei til stranden hvor det alltid var ledig solseng. Vi brukte ikke bassengområdet. Det sto at det var to bassenger, så bare ett.

02.09.2018

Innlegg av mortens951 Puerto de la Cruz, Spania

Ypperlig utgangspunkt!

Bodde her to uker, og er veldig godt fornøyd med leiligheta med havutsikt som vi bodde i. Flott, stor veranda som var fin å sitte på om ettermiddagene. Vi bodde i den nyeste delen av hotellet, som stod ferdig for et par år siden. Derfor var både soverom, oppholdsrom og kjøkkenkrok moderne og fine. Badet er var flisbelagt og moderne med stor dusj. Her bor vi gjerne igjen! Hotellpersonalet gjorde en utmerket jobb for at vi skulle ha det bra og strakk seg egentlig lenger enn de 4 stjernene skulle tilsi. Eneste vi fant å utsette på et ellers fantastisk hotell var at wifien ikke var bra nok på opplastinga. Det manglet også varmtvann i kjøkkenkroken på morgenen, noe som gjorde det vanskelig å få vasket koppene før vi gikk på stranden. Men dette er bare små detaljer som ikke burde hindre noen i å bo på dette utmerkete hotellet.

27.05.2018

Innlegg av trondag Trondheim, Norge

GRESK ferie - som

Første inntrykket var meget bra, rolig hotell. Svært hyggelig og service mindede ansatte. Inntrykket ble ikke dårligere iløpet av uken. Her koste vi oss. Perfekt beliggenhet. Nært sentrum og nært deler av den fineste stranda. Husk gå til venstre ut døra. Gå bort over etter butikken før du går ned til stranda, like før d store hotellet, der er det best. Meget bra service, du får låne badehånduker gratis. Herlig basseng, både for store og små😎 vi droppet frokost, kjøpte mat og spiste om morgen på verandaen=Lykke😄fetaost, skinke, oliven og fersk presset appelsinjuice. Dette kjøpte vi på det store supermarkedet på vei inn til sentrum. (gå til høyre når du går ut) vi leide rom for 2 voksne og 2 småbarn(2 og 5år) fikk låne barneseng uten ekstra kostnad. Slik at stuen kunne brukes av de voksne på kveldstid. Herlig å sitte på verandaen. Stille område, er blitt nevnt trafikk av andre, dette må vi tåle, du legger nesten ikke merke til det. Karpathos kan vi tenke oss å besøke igjen, hotell parasol vil vi gjerne bruke igjen når vi kommer.

27.05.2018

Innlegg av solveigmidtkandalk Kløfta, Norge

Flott hotell med hyggelig betjening

Vi er 4 venner som reiser sammen. 2 har vært her i 2 uker og 2 av oss i 1 uke. Vi bestilte rom med frokost. Det kan være noe trafikkstøy på de rommene som vender ut mot veien. Vi fikk rom i 3 og 4 etasje som vender delvis inn mot bassenget her var det fint å bo. Veldig gode senger. Hotellet har et meget godt kjøkken så det går fint å spise alle måltider her hvis man ønsker det eller en lunsj/middag innimellom. Du føler deg svært velkommen og ivaretatt her. Vi kommer gjerne tilbake.