1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
8,5 av 10 Basert på 75 vurderinger Reevoo.com

1 av 10

Annette,
Mørk

Størrelsen på leiligheten var bra

Bekreftet gjest: 2019-07-24

Tom,
Oslo

Nærheten til stranden og stranden. Flere spisemuligheter og god plass. Bowling, hånkleservice og gratis solsenger. Nærhet til supermarked og badeland. Gjestene/miljø - veldig rolig og hyggelig stemning både i og utenfor hotellet.
Flere utebord på kvelden. Litt flere smil på personalet(selv om de var veldig behjelpelige) Grillresturanten var en nedtur. Her bør det bli en ny og bedre meny/mat.

Bekreftet gjest: 2019-07-24

6 av 10

Gørill,
Tromsø

Airconditionen på hotellet, deilig og svalt over alt.
Bedre aktiviteter for eldre barn Mer varierende mat på bufferen, de serverte samme mat gjennom hele uken.

Hogne,
Volda

Handheving mot reservasjon av solstolar ved basseng

10 av 10

Per ,
Ålesund

God service og godt med bade muligheter, både basseng og strand. God mat og hyggelig betjening.
Trengs litt mer utstyr på kjøkkenet. Det luktet inne på begge badene (fra sluk?) og vaskene var nesten tett. Grillhouse restauranten burde revurdere menyen sin. Ikke særlig barnevennlig og ikke god nok mat.

Aud,
Hokksund

Renhold, mat, tilgjengelighet til strand og basseng. Madrass på solseng ved basseng. Selv om vi måtte sjekke ut kl.12 og hjemreise var kl.20, fikk vi beholde All inklusive-rettighetene og kunne benytte spa-avd. til dusj/omkledning. Dermed ble avreisedag også en fin opplevelse.

7 av 10

Anita,
Klepp

Romslig og god leilighet med stor balkong. Egen vaskemaskin i leiligheten. God mat. Positivt med tema i restauranten, som ga litt variasjon i mat utvalget.
Det burde vært flere utemøbler på balkongen. Vi bodde 5 personer i en stor leilighet, men på balkongen var det kun 2 stoler og et lite bord. Mange som la ut håndkle på solsengene, disse bør hotellet fjerne. Dårlig engelsk på ansatte.

Tore,
Vestby

Store rom

7 av 10

Ingvild,
Porsgrunn

Stort område med mange forskjellige bassengområder. Alltids noe å finne på for både store og små.
Kunne vært mer variert mat i all inclusiven. Slitsomt å spise det samme hver dag i en uke.

Bekreftet gjest: 2019-07-14

8 av 10

Vidar,
Nesodden

Flott anlegg med bassenger og nærhet til stranden.
Det er svært lite å gjøre for tenåringer her. Det er beregnet på familier med små barn. Dette bør komme klarere frem på nettsidene. Maten er svært ensidig og en går meget fort lei bufeene. Vi bestilte et rom med havutsikt og endte opp meg en rom mot gaten på baksiden av hotellet, Hotellet var fullt og det gikk ikke å bytte. I et av soverommene var det sengedyr og vår eldste med kjæreste våknet hver morgen med stikk over alt.

Bekreftet gjest: 2019-07-14

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

14.07.2019

Innlegg av anitad107 Øye, Norge

Sommerferie

I år falt valget på Bulgaria og dette hotellet. Vi koste oss kjempe masse der nede disse dagene. God mat og fine leilligheiter, ikke noe klage på der. Bassengområde var ryddig og rent, minuset noen dager var at der var mega kaldt i bassenget og jeg brukte det ikke da. Skulle ønske det var en klokke ute der,som viste klokkeslett og grader. De som hadde ansvaret for aktivitetene og underholdningen var bare helt suverene-tommelen opp for de 😊

05.07.2019

Innlegg av tyttis1 Andenes, Norge

Helt fantastisk!

Vi ankom hotellet midt på natten, bussturen tar ca 10 minutter fra flyplassen. Innsjekk gikk veldig greit, selv om det var natt. Vi hadde bestilt treromsleilighet. Kjempestor leilighet. Ett litt mindre rom med to senger, og et hovedsoverom med dobbeltseng. Kjøkkenet var stort og godt utstyrt. Badet hadde både badekar og dusj. Veldig ryddig og rent. Vi hadde litt maur på rommet, men disse hadde sine faste ruter på gulvet og ble til slutt en del av familien. Vi brydde oss ikke om disse, men fikk beskjed om at vi fikk bytte rom hvis vi ville. Vi holdt oss for det meste på fast plass ved barnebassenget ved skliene. Her var det badevakt som holdt øye med barna hele dagen, og passet på at barna gikk rolig der det var glatt. Bassengene var fantastiske, og i de fleste høyder. Rett over ei lita bru er isbar etc. Her hentet barna seg is og drikke gjennom hele dagen, og man kunne følge med lett hvor de gikk. Det var kuleis, men ingen av oss ble dårlige. Vi orket ikke helt å finne ut av hvor vi kunne fylle vann i flasker, så vi kjøpte likså greit bare en svær dunk med vann på supermarkedet 2 minutter unna, denne holdt hele uka. Maten var veldig grei. Vi gikk kun på buffet, da det var enklest med 3 barn. All maten var veldig god, god variasjon, men det er viktig å være klar over at det brukes en del mindre krydder enn hjemme, slik at smaken kan kjennes noe kjedelig for de som kanskje er litt mer kresen. Både vi voksne og ungene likte all maten, både til frokost, lunsj og middag. Mange valg til alle måltid. Vi gikk til Sapphire nesten hver dag. Donuts hver dag kl 17, disse var helt fantastisk. Anbefaler sterkt all inclusive på dette hotellet. Da har både voksne og barn mat og drikke gjennom hele dagen. Før vi dro så vi noen dårlige anmeldelser om at det var langt å gå imellom de forskjellige delene av hotellet, men for min del syntes jeg ikke det var lange avstander. Animation team var kjempeflinke. Barna våre var ikke med på Kids Club, men barna som var med smilte hele tiden. De kom noen ganger i løpet av dagen og spurte om diverse aktiviteter, men var veldig respektfulle når vi rett og slett bare ville slappe av. Blide og glade alle sammen. Vi hadde ingen problemer med at de ikke forsto engelsken godt. Dette var også noe vi var litt nervøs for etter å ha lest andres anmeldelser. Vi forsto alt de sa, selv om det såklart kunne vært litt bedre. Vi dro ikke til badelandet rett bak hotellet, da vi følte ungene storkoste seg nok med alt som var på hotellet. Vi er kjempefornøyd, og kunne veldig gjerne ha tenkt meg oss å reise tilbake.

07.08.2018

Innlegg av Guro S Trondheim, Norge

Fantastisk familiehotell

Hadde en fantastisk uke med mann og barn på 14,12,9 og 7 år. All inklusive;maten og drikken var upåklagelig, flere restauranter å velge mellom. Lite nordmenn,men det var bare deilig. Ungene fikk venner fra andre land, og har mange gode minner. Definitivt en plass å anbefale. Beste hotellet vi har vært på. Rent og ryddig. Høflig personalet. Med all inclusive var det mat og drikke hele døgnet. Til og med nattsnack. ;)

02.08.2017

Innlegg av Fride F

Nydelig hotell med hyggelig personale

Reiste alene med to barn en uke, og er alt i alt veldig fornøyd. Hadde all inclusive, og maten var helt grei. Vi bodde i 1. Etasje på delta 1, og bortsett fra at det var fest i underetasjen på lørdagen med høy musikk så var det helt supert, kort avstand til basseng. Det var aldri noe problem å få solsenger ved det bassenget uten sklie. Vi spiste de fleste måltidene i restauranten på delta og er fornøyd med det. De er litt snare med å ta fat og glass men det er nok for at det skal gå fortere å rydde når man er ferdig og går. Isen man får på all inclusive er kuleis. Vi spiste ikke så mye av den, men ble ikke dårlige de gangene vi spiste av den. Baren i delta 1 er ikke all inclusive, men vi hadde ikke noe behov for det heller. Personalet, spesielt animation team, er kjempehyggelige men mine barn deltok ikke i barneklubben da de ikke er så stø på engelsk (eller tysk som det nok var mest av). Vi bowlet en dag for 6 leva pr person og det var det eneste vi betalte ekstra på hotellet. Vi dro til gamlebyen i Nessebar med buss, nr 11 som stopper rett utenfor hotellet (på samme side av veien som hotellet). Det kostet 3 leva pr person og tok ca 30 min. Absolutt verdt et besøk om man først er så nær. Vi var også på en tur vi kjøpte igjennom apollo til Sozopol og burgas, det var ikke selve burgas men et kjøpesenter. Det er et "supermarked", en liten butikk, rett over veien for hovedbygget. Badelandet med samme navn som resortet er også verdt et besøk. Hadde gjerne reist hit igjen om ikke det var for at det er så mange andre steder i verden jeg vil se :-)

24.07.2017

Innlegg av reidun167 Riga, Latvia

fineste hotellet jeg har bodd på

reiser dere med barn,er dette toppen,mitt barnebarn lørte å svømme der nede,hun var 8 år men vi var der og hun fikk kake på rommet det var stort,ellers bodde vi helt supert kjøleskap fryseboks og vaskemaskiin hadde vi