Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,2 av 10 Basert på 39 vurderinger

9 av 10

Bekreftet gjest: 2023-10-01

8 av 10

Eget strandområde og hyggelig personelll
Måtte spørre etter ting og rengjøring mangelfull

Bekreftet gjest: 2023-09-03

5 av 10

Bekreftet gjest: 2023-08-20

3 av 10

Frokost.
Uhøflig og lite behjelpelig resepsjonist. Rom med sea view var uten sea view, med unntak av fra balkong. Høy musikk til kl. 2330 som forstyrret søvn. Sigarettrøyklukt på rommet hver dag.

Bekreftet gjest: 2023-07-30

9 av 10

Stranden, maten og rommet
Barene ved siden av spilte altfor høy musikk. Det var umulig og sitte på balkongen og prate på kvelden.og det var vanskelig og sovne til dundrende tekno musikk

Bekreftet gjest: 2023-07-09

8 av 10

Balkong med havutsikt
Pga en feil fikk jeg første natt med rom mot hovedgaten. Det var støyende

Bekreftet gjest: 2023-06-11

10 av 10

At det var god rengjøring og virket nyoppusset og fint.
Vi bestilte og betalte ekstra for balkong og havutsikt. Vi fikk balkong og delvis havutsikt, og da vi sa dette til resepsjonisten måtte vi betale 25 euro ekstra natten og hotellrommet vi kunne bytte til var mindre og lavere etasje, dog havutsikt.

Bekreftet gjest: 2023-05-21

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

02.09.2023

av GlennRai Gjerdrum, Norge

Sentralt og livlig hotell

Lite og fint hotell, sentralt og luksuriøst. Flott og grei størrelse på rommet. God og ypperlig utvalg til frokost. Personale i resepsjonen og restauranten, er hyggelige og service vennlige! Fantastisk med egen strandområde. Ligger i enden av sentrum, med barer og nattklubb. Litt mye og travel musikk til tider. Tenker at vi var heldig med at nattklubben var stengt for øyeblikket.

30.07.2019

av RitaL1006 Oslo, Norge

Demi Lounge

Har ikke bodd på hotellet, bare besøkt diskoteket. Ligger helt i enden av havnepromenaden, men ses på lang avstand pga alle lysene. Utested med yngre klientell, bra sted hvis du ønsker litt party, blir fort relativt trangt. Høy musikk og strobelys. Drinkene var ikke så bra (lå på 700lek)

03.10.2018

av tomisakb Fredrikstad, Norge

Supert

Kjempe bra, ingenting å sette fingeren på, fine rom og hyggelige og hjelpsom betjening, fin beliggenhet rett vet sjøen og nær gågate anbefales! Se opp for kråkeboller i vannet. Hit drar jeg gjerne igjen!

30.09.2018

av 294metten Lørenskog, Norge

Koselig lite hotell på stranden

Vi hadde rom 401 som har delvis sjøutsikt og sol hele dagen, perfekt. Det var litt støy fra gaten, men siste natten oppdaget vi at vinduene hadde «shutters» som kan kjøres ned. Da blir støyen redusert og rommet blir helt mørkt. Dette er noe hotellet bør informere gjestene om ved ankomst. Nydelige rom som ble grundig rengjort hver dag. De bør tenke litt grønt og gi gjestene mulighet til å kunne bruke hånklærne flere ganger ved å henge de opp. Ikke nødvendig å bytte hver dag. Veldig hyggelig personale i resepsjonen. Hyggelige Geri sørget for at vi fikk deilig omelett hver dag🙏 Andrea reserverte deilige solsenger og sørget for at håndklærne var på plass når vi kom. Han serverte oss deilig Aperol Spritz og annet vi måtte ønske. Han var veldig kunnskapsrik og har skjønt hva «service minded» betyr. Takk Andrea!🙏 Alt i alt et flott opphold på Hotel Demi.

16.08.2018

av 360peh

Topp hotell med super service

Vi kom til Saranda, Albania for første gang, og bodde 1 uke på hotell Demi; et supert hotell med bra beliggenhet. Hotellet hadde en egen beach-club med solsenger, og reservasjon til hotellets gjester. Dette sørget den service-innstilte Andrea for - takk for flott service! Vi spiste mange måltider på hotellets restaurant, både lunsj og middag, og ble veldig godt tatt vare på av Emma, takk for de gode mat-opplevelsene og din gode service! På kvelden var det et must å nyte den gode Mohito, og høre på god musikk fra Club'en. Det var også en liten opplevelse å se hvordan parkeringen på kvelden ble håndtert - god underholdning. Vi kommer gjerne tilbake og besøker Andrea og Emma!