Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,1 av 10 Basert på 135 vurderinger Reevoo.com

Jan ,
Hamar

Store fine rom.
Elendig frokost. Alt som skal være varmt vær kaldt og det som skal være kaldt vær varmt.

Angelika,
Oslo

Fin beliggenhet, bra basseng, barna fikk lov å stupe å ha med luftmadrasser i bassenget. Store rom med bra bad.
Veldig dårlig buffe tilbud både til voksne og barn, servicen var dårlig. Måtte flere ganger hente servietter bestikk og annet selv. På kvelden satt vi ved baren å spilte kort, måtte gå inn, de spilte så høy musikk at vi måtte skrike til hverandre. Ikke hyggelig, de har mye å lære hvis de vil at skandinaviske turister skal komme tilbake. Vi kommer ikke tilbake.

7 av 10

Stein Olav,
Bergen

Fasilitetene som basseng og strand. Perfekt beligenhet. Savnet treningssenter, men det kommer i 2020 så vidt jeg forstod. Likte veldig godt Netflix tilgang på TV.
Bedre frokost buffet: *Kald drikke *brødrister *Bedre organisering for å forhindre kø i buffeten. Kunne tenkt meg mulighet for å "sette ting på rommet". Da en slipper å ha med seg kontanter eller kort til basseng for snacks og drikke. Fikk ikke alltid nye håndklær selv om vi ba om det. Maten var veldig god, men uvant å ikke få tilbehør til mat retter. feks kylling og kjøtt uten noe til. for å ta det til neste steg bør hotellets personell bli enda mer service-minded.

Snorre,
Trondheim

Nær strand, fint bassengområde. Fin utsikt. Gratis vann på rom. Gratis badehånduker.
Litt bedre engelsk for rengjøringspersonell. Elendig allakart meny, for mye fisk. Fantes ikke grønnsaker og potet.

8 av 10

Fint område, nært stranden, stortsett rent! Vennlige mennesker!
Mange flere søppeldunker!! Effektivitet blant ansatte. Mange på jobb, men ikke påfyll av mat og laaang ventetid på bestilt mat! I tillegg er det svært dårlige engelskkunnskaper, og betjeningen er mer opptatt av å prate med hverandre enn å ute sørvis til besøkende.

9 av 10

Pernilla,
Funäsdalen

Bra läge, trevlig personal, rent och fint på området

2 av 10

Anne Grethe ,
Jørpeland - Norge

Flott basseng og strand
Det kom ikke frem i bestillingen at jeg skulle havne på baksiden av hotellet. Hadde jeg vist det hadde jeg ikle bestilt her. Service på hotellets servitører må bli bedre. Det ene bassenget som visstnok bare skal brukes av de som har suite må skiltes bedre. Det er helt utrolig dårlig når det er en dame der som skal gå rundt å passe på.

Tone,
Stord

Store rom, flott bad, gratis strandhåndklær, daglig rengjøring og nye håndklær på rommet. Utrolig hyggelig betjening! Serviceminded både i resepsjonen og restauranten.
Det trengs flere småbord ved solsengene på stranden, og askebeger samme sted. Det blir for mye som kastes rett på stranden, og det blir ikke ryddet opp i. Strandbaren trenger bartendere som kan det de skal gjøre, og flere som yter service på selve stranden, så man kan bestille drikke der. Nå var det bare en person som gjorde dette, og han hadde mange andre oppgaver, også. Menyen på restauranten var ensformig, og trenger et stort løft. Maten var under middels, men ble litt løftet opp av bra utvalg i vin.

1 av 10

Sigbjørn ,
Klepp

Rommet og plassen
Klarte ikke holde maten varm på restauranten. Mye støy fra bryllupene. to dager med fyrverkeri kl tre på natten. musikk til halv fem to dager.

7 av 10

Carina,
Stavanger

Alt på en plass, basseng, strand, resturanter. Flere basseng var kjekt. Stort og fint uteområde, samt inne.
Et av bassengene var fryktelig salt, var ikke noe bra å bade i da det svei i ansikt og øyne. Alt for mye sjømat i hotellets resturanter, med tanke på at noen ikke spuser sjømat.

Bekreftet gjest: 2019-08-13

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

20.08.2019

Innlegg av bqrell78 Lillehammer-området, Norge

Trengs en erfaren leder som lærer opp de ansatte

Kom en sen kveld og ønsket en liten matbit i restauranten. Vi klarte ikke å holde en samtale pga lydnivået fra et privat selskap som hadde montert anlegget rett mot restauranten og hotell verandaene. Dette har gjentatt seg hver kveld enten det er fra bursdagsfeiring, bursdag, bryllup til kl 2 om natten eller ansatte i Beach-baren som velger sin egen nattklubb musikk hele dagen med et volum som gjør at gjestene reiser seg og går andre steder. De fleste av de ansatte jobber med ryggen til gjestene med nesa nede i mobilen. Hilser ikke engang med et smil eller en god morgen ved frokosten. Står å skravler seg l mellom og bruker mere tid på å sosialisere med hverandre enn å være på jobb.

17.08.2019

Innlegg av 77agvm

Albania er ikke klar for turister

Min familie som består av min mann og jeg og to barn på 10 og 15 år, var en uke på dette hotellet i august. Hotellet er nydelig med mange bassenger og nydelig langgrunn strand. Vi fikk rom bak selve hotellbygget og vi fikk hver vårt rom. Jeg hadde på forhånd skrevet Mail til hotellet og spurt om det var mulig å få en av bungalowen ved stranden, men de hadde ikke noe kontroll på det og at det var noe jeg måtte ta med Apollo. Apollo svarte aldri på denne henvendelsen. Det var ingen utsikt. Barna hadde et rom og bad og vi hadde et rom og bad. Rommene er små. Badet er bra med gode dusjer. Det var wifi på barnas rom, veldig dårlig på vårt rom. Vi hadde bestilt halvpensjon, noe jeg ikke anbefaler videre. Maten er under gjennomsnittet og det er lite å velge mellom. Det kom sjelden servitører bort til vårt bord og tok i mot bestilling av drikke. Vi måtte gjøre mye ut av vinkene våre for å få kontakt. Flere kvelden drakk vi vann, det stod i en beholder som vi kunne ta av. Når vi skulle betale for drikke i deres valuta, fikk vi ofte feil beløp tilbake. Det er et basseng til venstre for hoteller som er et rolig område. Det er et helt nytt basseng og det var fint og flott der. På dag nummer 4 kommer det en lettkledd dame og spør hvor jeg bor? Jeg sier at jeg bor her på hotellet. Hun spør videre om jeg bor i en suite, det sier jeg nei til. Da sier hun at dette bassenget er bare for de som har suite. Jeg sier at det var merkelig at de ikke skilter dette på en bedre måte og at de kunne sagt det i resepsjonen. Hun sier ingenting til dette. Jeg går ut av bassenget. Denne damen er der de andre dagene ser jeg. Hun er kledd i korte shortser og t-skjorter og det viser ingen plass at hun arbeider ved hotellet. Et tips er at hu begynner å gå med uniform eller i det minste en nål som viser navn og tittel. Jeg la også merke til at hun snakket med flere av de som fikk lov å være i bassenget på albansk. Det var noe merkverdig over hele det bassenget. Det var også to bryllup der den uka vi var der. Dette førte til at det ene bassengområdet ble stengt for gjester på ettermiddagen og det var høy basslyd til klokken var rundt 04 på natta. Mulig dette ikke kunne vært unngått, men hotellet kunne kanskje gitt oss en liten kompensasjon for vår tålmodighet. Utenfor hotellområdet er det boss i gatene og dårlig lukt. Det er noen butikker som er typisk i syden land. Det er barm som går rundt å tigger, men mødrene sitter på gata og ser tomt foran seg. Veldig trist å se og oppleve. Der tar ca 10-15 minutter med taxi til Durres by. Hadde en veldig god lunsj i Flybar. Anbefaler ingen å reise hit egentlig. Albania trenger kurs i service og landet har behov for et bedre system for renovasjon.

06.08.2019

Innlegg av Torunn Secilie L Sandnes, Norge

Nydelig hotell

Vi var på Prestige i en uke etter å ha vært på Premium hotel beach i en uke. Prestige var et herlig hotell, vi hadde et nydelig rom i fjerde etasje i det helt nye hotellbygget. Det er veldig flott og moderne og rommet og balkongen var helt supert og vi fikk med oss de nydelige solnedgangene. Det er forbedrings potensiale i restauranter, middag var en skuffelse, frokosten var grei nok. Det at det ikke var så god middag gjorde at vi måtte gå ut og spise og det var vanskelig å finne noen restauranter som ikke bare serverer pizza. Selve hotellet er ikke ferdig og vi tror de lager en restaurant som kanskje kan gjøre maten bedre på dette hotellet. Ellers er det rolig og flotte strender og store svømmebasseng og massevis av gratis solstoler både på stranden og ved basseng. Vi var på flere turer og det var kjekt å se hvor flott det er i landet. Vi var også på herlig restaurant i Durres og det var fantastisk god mat og drikke til latterlig billig pris. Anbefaler hotellet og hvis vi reiser tilbake vil vi gjerne bo der igjen.

20.07.2019

Innlegg av malinoo Oslo, Norge

Hit kommer vi gjerne tilbake

Vi bodde på Prestige resort 2 uker i juni, og det er det fineste hotellet jeg har vært på noen gang. Vi dro med Apollo og fra Tirana flyplass tok det 45 minutter til vi var på hotellet. De som jobber i resepsjonen er hyggelige og innsjekkingen gikk fort selv om vi var mange som kom med samme buss. Vi fikk rom i det nye bygget og kunne ikke vært mer fornøyde. Air condition, stor og god seng (sikkert 2m brei), stort bad med god dusj og en flott balkong med stoler og bord og delvis havutsikt. Eneste vi savnet her var tørkemuligheter for vått badetøy, men stolene funket også bra. På rommet var det også kjøleskap, TV og safe til fri bruk. Vi fikk nye håndklær og hver dag men gulvet ble litt sandete mellom hver gang de pusset det. Hotellet ligger i et rolig område midt mellom to nydelige strender og det var mer enn nok av solsenger til alle både på strand og ved hotellets bassenger. Men i helgene kommer det mange lokale familier til hotellet for å nyte finværet og akkurat disse dagene var det litt trangere om plassen, særlig ved bassenget. På stranden er det også wifi signal for de som trenger det. Solnedgangen fra hotellet er noe av det fineste vi har sett. Vi hadde frokost og middag inkludert og spiste lunch på hotellet hver dag. Maten var litt opp og ned på kvalitet, men vi ble mette og for prisen vi betalte var det helt greit. Mat og drikke er generelt billig i Albania er vårt inntrykk, dette gjelder også på hotellet. Utenfor hotellet er det en liten gate med noen supermarkeder og restauranter. Nærmeste minibank ligger ca. 25 minutter unna om man går. Alt i alt er vi veldig fornøyde med Prestige Resort og kommer helt klart til å reise tilbake hit for en avslappende og rolig ferie der sol og bad er i fokus!

13.08.2018

Innlegg av Nancy A Lier, Norge

God opplevelse som frister til gjentagelse

Fra flyplassen i Tirana tar det ca 45 min å kjøre ut til hotellet. Turistbussene (vi reiste med Apollo) kommer greit frem på området rundt Durres, men det er trangt i smågatene og mellom parkerte biler og folk som vandrer overalt. Det bygges mye i området, og mange bygg og deler av infrastrukturen er ikke ferdig. Hotellet innfridde våre forventninger, og mere til. Det var flott å oppdage at bildene på internet faktisk stemmer med hvordan både rom, basseng, strand og restaurant var. Vi var to familier som reiste sammen, og hadde totalt fire familierom. Vi fikk bo i tre av bungalowene som er rett ved stranden. Helt fantastisk! Vakrere solnedgang har jeg aldri sett, og vår terrasse var rett ved stranden slik at vi kunne sitte der å bare nyte. Stranden er ren og solsengene like så. Deilige myke og med parasoll over ,madrasser oppå solsengene. Personalet ved hotellet jobber iherdig med å holde rent, og det var nok senger til alle gjestene på hotellet og ikkeno stress. Man kunne sole seg både på den nydelige stranden og langs de tre bassengene. Det er kort avstand mellom strand og basseng, så vi vekslet på å bade i sjøen og i bassenget. Det ene bassenget er et saltvannsbasseng. Håndkler til solsengene er inkludert og man får dette enkelt utlevert ved siden av pizza restauranten. Vi hadde halvpensjon, altså frokost og middag. Den beste frokosten og middagsbuffeten i området! Jeg snakket med flere gjester som hadde bodd andre steder, men ingen av de andre hotellene er i nærheten av kvaliteten på Prestige Resort. Det eneste vi synes var litt rart er at de nesten ikke har teskjeer, og noen ganger stusset vi over at det manglet servietter, ikke ble fyllt på med noen av rettene selv om det var lenge igjen av buffeten. F.eks. melon, som vi nordmenn elsker. Dette er ingen kostbar vare i Albania heller, så vi tror det rett og slett er at de glemmer det. A La care menyen i restauranten er nydelig. Flere av middagsrettene vi bestilte, særlig sjømaten, var førsteklasses. Gode råvarer, delikat utseende og mye god smak. Dessertene må bare prøves, de smakte ganske søtt, men vi koste oss med den kunstneriske utformingen og deilige kombinasjoner av smak. Rommene er store (familierom) og rene, og bygge-materialene er av svært høy kvalitet. Rengjøringen er hver dag og de bytter håndkler og sengeklær og jeg vet ikke hva. Store senger, harde madrasser som faktisk kjennes bedre å sove i etterhvert. Alt er moderne og nytt. Nye flasker med vann blir satt inn hver dag. Svært hyggelig personale, som forsøker så godt de kan å snakke engelsk. De unge er veldig gode i engelsk som regel, men de eldre sliter nok litt med det. Men de er like blide og veldig service-minded. Prestige Resort er i ferd med å sette opp et nytt bygg, og derfor er resepsjonen midlertidig og veldig liten. Personalet som jobber her er noe mindre service-minded, da vi to ganger spurte om de kunne åpne safen på rommet slik at vi kunne benytte den. De sa de skulle komme og fikse den, men det skjedde aldri. Ved et par anledninger var jeg innom resepsjonen ifm spørsmål om en organisert tur til Tirana med Apollo, men dette kunne de ikke svare på eller hjelpe meg med. Måtte derfor kontakte Apollo direkte. De virket uinteressert, og det tok 5-10 minutter før de så meg og sa "hei" når jeg kom til resepsjonen. Det virket som de var veldig opptatt med å snakke seg imellom og se på data-maskinene sin. Underholdning på kveldene var litt varierende, men i på fredag, lørdag og søndag virker det som om det er mer underholdning enn de andre dagene. Morsomt med lokale dansere som har oppvisning i folkedrakter, og som engasjerer turistene/beboerne til å være med å danse Albansk folkemusikk. Hver morgen tok vi en barbeint spasertur langs stranden mot Durres. Mye artig og fint å se på, og veldig fint å gå langs stranden, den er veldig lang og det er mange hoteller langs hele veien. Vi tok en kveldstur inn til Durres sentrum, og det kan anbefales. Vi gikk helt ut til enden, der var det en vakker strand, og mange fine steder, både butikker og barer og restauranter. Flott standpromenade. Anbefaler også en restaurant på toppen av et høyt bygg som heter "Sky Bar". Denne fant vi etter et tips fra en reiseguide i Apollo. Unik utsikt på toppen, og maten var helt fantastisk. Gourmet-mat til en svært rimelig penge. Under halvparten av det du betaler i Norge, og har får du mye for pengene. Vi skal definitivt tilbake til Prestige Resort, dette var en avslappende og behagelig ferie for oss, både voksne og ungdommer trivdes godt her. Mange unge mennesker bodde her, men det var også en del eldre. Det spilles en del musikk i anlegget ved bassenget. Vi synes det var helt OK, men liker du ikke musikk (stort sett pop-musikk), kan dette muligens bli oppfattet som støy. Vi synes det var gøy å se på bartenderen som utførte morsomme triks og showet litt, og kelnere som virkelig så ut til å trives i jobben sin. God wifi dekning også, og ikke noe å si på hastigheten på nettet.