Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,5 av 10 Basert på 17 vurderinger Reevoo.com
Total vurdering
 
7,5 / 10
Rengjøring
 
6,9 / 10
Service
 
7,9 / 10
Fasiliteter
 
7,6 / 10
Mat og drikke
 
5,8 / 10
Rom / leilighet
 
7,9 / 10
Oppfylte forventningene
 
7,6 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
7,2 / 10

10 siste vurderinger


7 av 10

Sverre,
Gundersen

+
Swimmingpool området
-
Frokosten var bra. A la carte menyen til lunsj og middag var veldig enkle. Buffeene var til dels ganske dårlige

Bekreftet gjest: 2018-12-02


2 av 10

Malin,
Norge

+
-
Dere må informere om at hotellet ligger avsides fra alt. Det står avstand til sentrum 500 meter. Med det menes 3 lokale restauranter og 2 kiosker.

Bekreftet gjest: 2018-06-03


10 av 10

Dagfinn,

+
Område var perfekt, passe stille og rolig.
-
Ingen

Bekreftet gjest: 2018-03-25


9 av 10

,

+
-

Bekreftet gjest: 2019-03-16


10 av 10

Kjersti,
Horten

+
-

Bekreftet gjest: 2018-03-25


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

93% anbefaler hotellet

1160 vurderinger
Utmerket
 
813
Veldig bra
 
302
Bra
 
79
Mindre bra
 
29
Dårlig
 
23

Fem siste vurderinger

02.03.2019

Innlegg av Kristin Ø

Helt OK hotell

Vi hadde ca 1 uke på Sunsuri, og valgte dette hotellet på grunn av alle de gode tilbakemeldingene vi leste på nettet. Første inntrykket var veldig positivt med svært hyggelig personale! Når vi kom på rommet var badet skittent og det var flekk på sengetøyet. Gav beskjed til betjeningen som ordnet ut relativt fort. Vi synes også at maten var dyr og lite variert, og tok stort sett taxi for å spise på resturant. Dette var mye bedre og ikke minst billigere. Benyttet oss av spaet 3 ganger og dette var en veldig god opplevelse! Til tross for hyggelig betjening var engelsk kunnskapene varierende noe som til tider kunne by på misforståelser. På grunn av mange bratte trapper egner det seg mindre for personer med begrenset bevegelighet. Kort vei til veldig fin strand med lite selgere og nydelig klart vann!

 
17.04.2018

Innlegg av Dagfinn A

Super fin ferie, på et fantastisk fint hotell. Meget god service, kjempegod frokost, gratis transport til og fra strande

Beste ferie hatt på lang tid, flott hotell med god frokost. Gratis transport til og fra stranden, selv om det var kort vei å gå til den super fine strand med gode solsenger. Ellers var det litt vei med drosje til Kata- Karin og Patong som er storbyer med mye liv for de som ønsker det.

 
15.04.2018

Innlegg av Hannerj1978 Kristiansand, Norge

En flott familieferie!

Vi er en familie på tre (sønn på 13 år), som besøkte Sunsuri Phuket 14 dager påske 2018. Et deilig opphold! God størrelse på dobbeltrom, og bra standard. Du får påfyll av gratis vann hver dag. Rengjøring kunne vært bedre. Tror kun det skiftes på senger, når en ber om det, og byttes håndklær. Bad ble iallefall ikke rengjort første uka. Tok et håndkle og tørket over selv. Grei internasjonal frokost. Bør spise før klokka 09, etter det er det tomt for en del typer grovt brød, og det er lang kø for å få stekt egg eller omelett. Ellers bra utvalg av frukt og juice. Køkultur er ikke noe alle nasjoner har lært, så kunne risikere «miste» både bestilt omelett eller pannekake, mens en står og ser det blir tatt rett foran en. Shuttlebuss til og fra strand er stort sett litt forsinket, men er en fin måte komme til og fra stranda, om en ikke ønsker gå de ti minuttene det tar. Den tar Max 10 personer, og selv om vi av og til ventet 20 minutter, og stod først i kø- var en ikke sikker på bli med. Hadde noen ubehagelige opplevelser med noen russere som dytter sine barn inn først, og så skal de inn selv. Køkultur er visst ikke så nøye der! Hotellet ordnet heldigvis opp den ene gangen, ved å sette opp ekstra bil,og smilte så godt de kunne, noe ikke snikerne gjorde. Bassenget er fint, og alltid smilende personal i poolbar. Dyrt i baren, i forhold til andre steder vi spiste og drakk. Her kan du bytte badehåndklær. De kan også byttes i resepsjon. Rent og pent, og stort pluss at det var flere dusjer her. Vi hadde bestilt dobbeltrom, og det var mer enn nok plass for oss tre. Nå ble vi vekket midtveis i ferien, tre netter på rad av bråk fra et naborom. Fant til slutt ut hvor det kom fra og meldte fra. Hotellet ordnet opp med det samme, og vi fikk tilbud om oppgradering siste 4 netter. Fikk en fantastisk poolvilla med flere goder enn dobbeltrommet, så vi storkoste oss! Fikk også en unnskyldning fra eks-naboen, når hun hadde fått tenkt seg litt om. Spaet ved hotellet var veldig rent og pent. Her var det rullerende tilbud hele tiden. 30 prosent på en behandling da vi ankom, siste uka var det 40 prosent på alle behandlinger. Mor og sønn hadde 60 minutters aroma massasje, og begge var kjempefornøyde! Alt i alt et kjempebra hotell. En bør være god til beins, da det er en del trapper. Personalet er veldig vennlig, smilende og gir god service. Tips ved sen hjemreise: Du må sjekke ut klokka 12. Kan sette bagasje ved resepsjon og få låne håndkle og ta en dusj ved fitnessrom. Dette var et toalett/dusj uten bra standard og uten Aircondition. Skulle heller bare dusjet ved bassenget og brukt toalett/restroom ved resepsjon for omkledning og stell. Høyere standard, renere og aircondition!

 
13.09.2019

Innlegg av talibabu Brooklyn, New York

Who’s Bad the Ultimate Michael Jackson Experience approved

Beautiful Resort Amazing Staff Awesome Service Luxurious Room Delicious Food I recommend this resort to any and everyone! What a magical place to vacation even on the off season. Enjoyed their delicious food and beautiful sites and amazing rooms and one of the best staffs I’ve ever experienced

 
24.08.2019

Innlegg av amba06 Washington DC, District of Columbia

Lovely little gem tucked away on a cliff in Nai Harn

We had an overall great stay! The pool was a winner with the kids, they absolutely loved it! Housekeeping service was sporadic, though when we did get service the ladies were excellent. The rooms can do with a slightly bigger TV screen considering the size of the rooms. We often found ourselves a little parched while waiting for transportation in the lobby, and the Thai front desk ladies were always quick to offer some water, and given the Thai heat, that gesture was always appreciated. On one occasion though, I approached a foreign member of staff (Russian?) in the lobby and asked for a bottle of water to which she responded, "We do not give out any water bottles in the lobby, we only offer 2 complimentary bottles in the room per day." I explained to the lady that we often received water in the lobby whenever we are waiting to get picked up, to which she responded, "Whoever gave you the water is not allowed to do that!" she didn't budge at all! This REALLY put a bad taste in my mouth! its very unfortunate that this single encounter made me not want to ever stay there again! Its not being denied a bottle of water that upset me, its the inconsistency, the blatant disregard, and lack of "Hospitality," from this lady. If indeed that is hotel policy (Which I doubt, because I saw a lot of people being given bottles of water in the Lobby) you should consider changing that! You have an open lobby exposed to the elements, which can get really hot during the day! It would be a welcomed gesture given the Thai heat. If it will be costly for you just put a water pitcher! look at it from a customer experience perspective not a profit perspective. The young lady should be able to use discernment in different scenarios, if her colleagues had been giving people water bottles against company policy she should not be throwing her colleagues under the bus by saying they were not supposed to give people bottles of water in the lobby, instead she should just have been consistent, then behind the scenes her and her team mates could go over this water issue, but definitely not speaking negatively about your team mates to a guest! Integrity is key. I would however like to give a shout out to the old security guard with the green glasses! EVERYONE loved him! he was the highlight of many people in the groups stay! the young foreign lady could learn a thing or two from him about hospitality, he even blew kisses to the family when we left and I must say if we come back we would really come back because of this man! and the man by the pool bar, everyone really felt welcome by them, the rest of the team was great as well but the security deserves a special shout out! I cannot highlight it enough but when he blew that kiss to bid us farewell it really touched everyone! even though to some it may seem inappropriate (again, discernment comes into play), but we welcomed it because he had genuine hospitality in his heart and connected with us during our stay, he should definitely be working the front desk!