1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Sted
  • 5/5 Rom
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

96% anbefaler hotellet

1819 vurderinger
Utmerket
 
1648
Veldig bra
 
125
Bra
 
32
Mindre bra
 
6
Dårlig
 
8

Fem siste vurderinger

19.05.2019

Innlegg av RjRenberg Vestby kommune, Norge

Luksus med skuffende kvalitet på mat og overdrevende prider på alt fra aktiviteter til spa behandlinger

Selve øya, deler av badestranden og parkanlegget til hotellet er aldeles nydelig. Men når jeg er på et 5 stjerners hotel, forventer jeg med også en viss kvalitet på maten, som var en stor skuffelse når jeg snakker om middagen. Frokosten var imidlertif veldig bra. Steder hadde tilbud om aktiviteter med yoga undervisning med mer. Her ble jeg til min store overraskelse bedt om å betale 500.- bath for hver time ut over første timen, noe som sammelignenet med forhold i Norge eller andre steder jeg har vært på i Thailand var som nevnt overraskende og dyrt. Kom nylig fra flere 4 stjerners steder andre steder, samt hadde erfarng med yoga på Hyatt/Hua Hin fra tidligere og så et 5 stjerners hotel, hvor dette var en del av pakken man fikk på hotellet uten ekstra utgifter. Området bakenfor og noen andre steder langs stranden var utrolig forsøplet og illeluktende. Hvis man bare holder seg inne på hotelomrrådet slipper man dette, men dette kan jo bli litt kjedelig ved et litt lengre opphold. Det er synd at slike hoteller som jo har ressurser til det ikke tar mer ansvar for hvordan det er også utenfor hovedområdet til selve hotellet.

 
23.10.2017

Innlegg av MikkelOSL Oslo, Norge

Perfekt resort!

Helt perfekt opphold. Fra vi ble hentet på flyplassen til vi ble kjørt tilbake ble vi tatt godt vare på i svært lukseriøse omgivelser. Flotte rom og fellesområder og 5 stjernes service fra et utrolig hyggelig personale. Frokosten er et høydepunkt med masse fersk frukt. Bassengområdet er helt utrolig. Langs standen er det flere koselige strandrestauranter og barer som gjorde området veldig hyggelig. Vi kommer garantert tilbake.

 
05.09.2012

Innlegg av Tine ingebo A

Lever i en luksusboble her.

Vi er på bryllupsreise og skal være her i 4 netter. Ved forrige hotell trodde vi nesten ikke det var mulig å få det flottere. Men når vi ankom layana resort ble vi mottatt som kongelige. Vi fikk blomsterkrans rundt halsen bagasjen forsvant og sjefen sjøl tok oss imot sammen med 5 andre. Vi ble så kjørt i golfbil til vårt eget rom. Der ble vi møtt med rommet fullt av blomster og kreative figurer i frottehåndkleder. Fikk også champagne og konfekt gratis av hotellet. Servicen er vanskelig å beskrive. Når de kommer på kvelden 3 stuepiker og banker på døra for å gi deg cockie vann og ekstra håndkleder er det vanskelig å ikke være fornøyd. Gleder oss til 2 dager til her. Frokosten er utsøkt, sammen med maten generelt. Gratis vinsmaking tirsdager. Anbefaler dette på det sterkeste. Beste hotellet vårt hittil og vi kan ikke komme på hva vi ellers kunne ønske oss.

 
18.07.2019

Innlegg av Geni7 Perth Western Australia

My favourite luxury boutique hotel in the whole of Asia

This hotel is absolutely the very best! We have been there several times over the last decade and keep going back. The service is luxury class and the staff appear to be genuinely happy - the service they provide to all guests reflects this. The organisation (MBK Hospitality Management) obviously looks after them well and it is lovely to still see familiar faces on our return visits which are sometimes 4 years apart. This hotel is in the luxury boutique class and is actually 6 star. The hotel attracts a decent clientele ensure the comfort level for every guest. Everything from the rooms to the restaurant and bar to the grounds and reception is exceptional. It is a well hidden secret - kept secret by the most appreciative guests. It is thanks to the dedicated staff who make this hotel what it is - well done all. The rooms have a coffee machine but a kettle may also be a good idea as the water is never quite hot enough in the coffee machine for tea. Fresh fruit in the rooms daily is a lovely touch. The grounds and Villas are kept immaculately and with the beautiful outlook across the Andaman Sea there is no better place for a holiday. The meals are top class - unfortunately as I was sick during my visit I was unable to enjoy the food. The staff appeared concerned about my well being and provided me with fresh lime, lemongrass and ginger infusions which were so much appreciated. They also gave me advice on what fruits I should not eat whilst ill. On check-out they gave me a complimentary spa pot purri of roses, herbs and menthol to smell to clear my head - this was another special gesture which this luxury hotel is known for. Whilst there this time there was a friendly young black kitten hanging around the Villas near the lower pool area - she greeted every guest and was so playful - I don't think she belonged there but was obviously quite at home. Maybe the hotel should adopt her and feed her as many of the guests were feeding her sausages from the dining room. The spa is heavenly - spoil yourself. There are fitness sessions and leisure sessions with tours available. This place has the whole package This hotel is definitely our favourite place in the whole of Asia. Thanks to all the wonderful staff who gave me so much care (beyond the call of duty) during my three days of illness and during our entire holiday.

 
11.07.2019

Innlegg av Dirk D Bad Homburg, Tyskland

Twelve Monkeys Better Than Ever

The 12 monkeys represent our twelfth annual sejour at Layana Resort, and are a catchy title as much as a MUST SEE, an all time classic! It is known that repeater guests can be a demanding clientele: they expect all the things they previously liked so much to remain unchanged, big adepts to the status quo. So when their expectations are YOY exceeded, then that deserves compliments. Even the stars need applauding. Layana Resort and Spa do it again! The resort facilities changes made are without question further improvements and the resort deserves its five points even more so than in previous years, if possible. What stand out this time, are the restaurant with its excellent Chef Patrick, the new bar lounge, and revisited Spa. Besides the thousand and one small but not less important treats all staff are providing, again and again. Special mention to the pool, room and restaurant staff. What a service! We travel worldwide several times a year, to different locations and resorts, but Layana Resort will continue to remain our ONE not-to-miss annual relaxation and spoiling vacation, our yearly honeymoon. So trust the many repeaters and check this out. You won't regret... P.S. We have no commercial interest but the love from the Layana family. They make us feel home, and we wanted to share that with you readers.