1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Sted
  • 5/5 Rom
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

96% anbefaler hotellet

1818 vurderinger
Utmerket
 
1647
Veldig bra
 
125
Bra
 
32
Mindre bra
 
6
Dårlig
 
8

Fem siste vurderinger

19.05.2019

Innlegg av RjRenberg Vestby kommune, Norge

Luksus med skuffende kvalitet på mat og overdrevende prider på alt fra aktiviteter til spa behandlinger

Selve øya, deler av badestranden og parkanlegget til hotellet er aldeles nydelig. Men når jeg er på et 5 stjerners hotel, forventer jeg med også en viss kvalitet på maten, som var en stor skuffelse når jeg snakker om middagen. Frokosten var imidlertif veldig bra. Steder hadde tilbud om aktiviteter med yoga undervisning med mer. Her ble jeg til min store overraskelse bedt om å betale 500.- bath for hver time ut over første timen, noe som sammelignenet med forhold i Norge eller andre steder jeg har vært på i Thailand var som nevnt overraskende og dyrt. Kom nylig fra flere 4 stjerners steder andre steder, samt hadde erfarng med yoga på Hyatt/Hua Hin fra tidligere og så et 5 stjerners hotel, hvor dette var en del av pakken man fikk på hotellet uten ekstra utgifter. Området bakenfor og noen andre steder langs stranden var utrolig forsøplet og illeluktende. Hvis man bare holder seg inne på hotelomrrådet slipper man dette, men dette kan jo bli litt kjedelig ved et litt lengre opphold. Det er synd at slike hoteller som jo har ressurser til det ikke tar mer ansvar for hvordan det er også utenfor hovedområdet til selve hotellet.

 
23.10.2017

Innlegg av MikkelOSL Oslo, Norge

Perfekt resort!

Helt perfekt opphold. Fra vi ble hentet på flyplassen til vi ble kjørt tilbake ble vi tatt godt vare på i svært lukseriøse omgivelser. Flotte rom og fellesområder og 5 stjernes service fra et utrolig hyggelig personale. Frokosten er et høydepunkt med masse fersk frukt. Bassengområdet er helt utrolig. Langs standen er det flere koselige strandrestauranter og barer som gjorde området veldig hyggelig. Vi kommer garantert tilbake.

 
05.09.2012

Innlegg av Tine ingebo A

Lever i en luksusboble her.

Vi er på bryllupsreise og skal være her i 4 netter. Ved forrige hotell trodde vi nesten ikke det var mulig å få det flottere. Men når vi ankom layana resort ble vi mottatt som kongelige. Vi fikk blomsterkrans rundt halsen bagasjen forsvant og sjefen sjøl tok oss imot sammen med 5 andre. Vi ble så kjørt i golfbil til vårt eget rom. Der ble vi møtt med rommet fullt av blomster og kreative figurer i frottehåndkleder. Fikk også champagne og konfekt gratis av hotellet. Servicen er vanskelig å beskrive. Når de kommer på kvelden 3 stuepiker og banker på døra for å gi deg cockie vann og ekstra håndkleder er det vanskelig å ikke være fornøyd. Gleder oss til 2 dager til her. Frokosten er utsøkt, sammen med maten generelt. Gratis vinsmaking tirsdager. Anbefaler dette på det sterkeste. Beste hotellet vårt hittil og vi kan ikke komme på hva vi ellers kunne ønske oss.

 
11.07.2019

Innlegg av Dirk D Bad Homburg, Tyskland

Twelve Monkeys Better Than Ever

The 12 monkeys represent our twelfth annual sejour at Layana Resort, and are a catchy title as much as a MUST SEE, an all time classic! It is known that repeater guests can be a demanding clientele: they expect all the things they previously liked so much to remain unchanged, big adepts to the status quo. So when their expectations are YOY exceeded, then that deserves compliments. Even the stars need applauding. Layana Resort and Spa do it again! The resort facilities changes made are without question further improvements and the resort deserves its five points even more so than in previous years, if possible. What stand out this time, are the restaurant with its excellent Chef Patrick, the new bar lounge, and revisited Spa. Besides the thousand and one small but not less important treats all staff are providing, again and again. Special mention to the pool, room and restaurant staff. What a service! We travel worldwide several times a year, to different locations and resorts, but Layana Resort will continue to remain our ONE not-to-miss annual relaxation and spoiling vacation, our yearly honeymoon. So trust the many repeaters and check this out. You won't regret... P.S. We have no commercial interest but the love from the Layana family. They make us feel home, and we wanted to share that with you readers.

 
03.07.2019

Innlegg av fitamy Palm Beach Gardens, Florida

Customer Service Oriented

This property definitely excels at waiting on you hand and foot. Our trip started with a shuttle pickup from the airport in Krabi. The shuttle is the very nicest I have very been in. Comfortable leather seats, a place to rest your feet, WiFi, and bottled water. We arrived at the property and were checked-in promptly. After lunch we came back to a leak from our AC and the manger offered to move our rooms but I didn’t want to repack so they were kind enough go do our laundry and give us a beautiful dinner. The food here is really great. The included breakfast is exceptional and dinners were amazing. Kung, one of the restaurant managers, even provided me with some recipes I was interested in. Each time we left our room, they tidied it up. The gym is nice. We visited the spa, however didn’t get any services because I was frustrated by the inability to communicate. The prices for food and spa are higher than other properties. It’s very very quiet, albeit we visited in low season. There isn’t a lot to do in the area in the low-season so it’s definitely a place for R&R. The pool overlooking the ocean is beautiful. The beach there however, has a ton of trash. I would definitely venture out on kayak trip to see the islands.