En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

67% anbefaler hotellet

1099 vurderinger
Utmerket
 
210
Veldig bra
 
439
Bra
 
277
Mindre bra
 
120
Dårlig
 
53

Fem siste vurderinger

06.03.2020

av 52Herman52 Madeira, Portugal

Du får det du betaler for

Et nyoppusset hotel, lite og trangt rom for 4 ukers opphokd, svært lite garderobeskap, kun 2 heiser som ikke var blant de raske, lite engasjement i resepsjonen, kloakklukt i resepsjonsområdet på kveldstid, frokosten var kjedelig. Hyggelig rengjøringspersonal som gjorde en god jobb og internettet fungerte bra.

 
19.03.2019

av ReiserDrammen Drammen

Pause fra vinteren i Norge

Valgte dette hotellet for andre gang. Veldig fornøyd. Bestilte de lux rom med havutsikt. Hadde rom i 9. etg. Nydelig utsikt mot havet og nedover til sentrum. God rengjøring. Frokosten kunne vært litt bedre. Liker området veldig godt. Kort vei til restauranter og shopping. Gode turmuligheter.

 
14.11.2018

av Mari K

Super fornøyd

Hyggelig og behjelpelig betjening. Rommet var supert, vi forventet ikke et "stort" rom, så ble veldig positivt overrasket når rommet var i 10etg. god størrelse, utsikt over Lido området fjell, sentrum og havet. Rommet ble rengjort hver dag. Frokosten var bra nok for oss, enkel men god.

 
10.08.2017

av Thoresen-Leurs Maspalomas, Spania

Værfast på Madeira

Vi satt værfast på Madeira, da vi anvist dette hotellet. Vi fikk ikke brukt fasiliteter . Vi sov her og fikk frokost og lunsj . Fint hotell , ikke det helt nye men godt holdt ! Vennlig personal og ikke minst gode sender . Frokosten er bra men som på de fleste plasser er bacon kokt isteden av stekt ! Lunsj var veldig bra og vi fikk en god opplevelse !

 
04.08.2016

av Leif Vister H Sarpsborg, Norge

Mye potensial, men lite imøtekommende

Hotellet ligger i et hotellområde med flere restauranter og barer i nærheten. Positivt er store rom med et eget sitteområde, og en balkong med to plaststoler og et bord. Meget effektivt aircondition-anlegg og fri wi-fi. Senga kunne vært litt mykere, men godkjent, og bad OK. Frokosten er grei nok, men forventer mer på et 4-stjerners hotell, ingen variasjon dag for dag, og ofte kø ved den ene juiceautomaten og den ene brødristeren. Det var imidlertid bra med border både ute og inne. Basseng sikkert greit, men solstolene sto tett i tett. Det mest negative er resepsjonen. Ingen smil, ingen oppmerksomhet og ingen imøtekommenhet. Vi henvendte oss dit tre ganger til tre forskjellige personer, og ingen kunne hjelpe oss. Ikke bykart tilgjengelig (spør på nabohotellet), og vi ble bedt om å ringe transfer selv da transferfirmaet ikke hadde sendt hentetid til resepsjonen som avtalt. Heisene var trege.