Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sted
-
Sovekvalitet
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
67% anbefaler hotellet
Utmerket | 285 | |
Veldig bra | 141 | |
Bra | 48 | |
Mindre bra | 12 | |
Dårlig | 12 |
Fem siste vurderinger
Behagelig og moderne overnatting sentralt i Lisboa
Bodde alene på et akkurat passe stort dobbeltrom. Sengen var veldig behagelig og det var stille og perfekt mørklagt om natten. Praktisk garderobe og koffertoppbevaring. Deilig dusj og passe stort toalett. Frokosten var veldig god med mye å velge i. Beliggenheten er veldig bra, like ved Rosso stasjonen slik at en lett kommer seg rundt. Et koselig gatemarked lå like i nærheten. Har ingenting å utsette på dette hotellet! 😃
Hyggelig, velstelt og sentralt i Lisboa
Hotellet ligger midt i sentrum og har dermed gangavstand til de fleste interessante steder for besøkende. Det er utallige koselige spisesteder med ujålete interiør og fantastisk mat og service og bakerier med de deiligste bakervarer. Hotellet ligger i et gammelt hus like over travle Figueiraplassen. Det er pent restaurert med behagelige værelser, pene og rene bad, trivelig betjening og veldig god frokost
Bra hotel
Hotellet er veldig bra. Virker lite fra utsiden, men mange gjester. Rommene er moderne, badet likeså. Sengene er deilige. Frokosten er litt enkel. Ofte vanskelig å finne ledig bord. Hyggelig personale.
Nydelig hotell.
Nyoppusset hotell 2 min fra gågata og mange restauranter. Rene rom og hyggelig betjening. Frokost buffet var skuffende. Dårlig utvalg av pålegg, men pluss for yoghurt, kaffeautomat og gode rundstykker.
My (horror)story Hotel Tejo
Let’s start with the positive stuff, the location. Then let’s find out what can be experienced. Me and my fiancé were in the unfortunate position to book a stay at the My story Hotel Tejo for four nights last week. Rest assure, this was NOT the story we were expecting to tell our friends and colleagues. We had the very unpleasant task of using two of our four days of stay trying to get the hotel staff to fix the mold infested shower (!). While I was trying to coordinate their staff to fix this issue, my pregnant fiancé had to use the shower which is not a hygenically not an OK situation. A total of four individual complaints was needed to get things fixed, and we were then left with a last little «gift» in the form of an uncleaned bathroom with all the «clean up tools», dirty rags and pieces of mold infested silicone scrapings at the floor (see attached photos). At this point I totally gave up on the service (even though we were invited to change rooms at 10 PM on the second last night. The room also gave us a «spectacular view» straight on to a construction yard, 7 meters from our balcony. Paying many hundres of euros for our booking was a disaster. Don’t expect any easy fix if something is wrong with your stay.
© TripAdvisor