En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 5/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

80% anbefaler hotellet

943 vurderinger
Utmerket
 
338
Veldig bra
 
433
Bra
 
120
Mindre bra
 
33
Dårlig
 
20

Fem siste vurderinger

25.07.2016

av norgK Arendal, Norge

Luksus

Utrolig herskapelig hotel, vi hadde balkong vendt mot south beach og full kontroll fra balkongen over surferne i vannet helt til foz lizandro (mistet solnedgang utsikt eneste minus) dette hotellet er svært gunstig for eldre og jeg hadde min mamma her som foretrekker litt luksus når hun er på ferie. Frokost buffe'en er veldig nice "hotellfrokost" med et glass champagne etterpå så klart. Ligger kjempesentralt til badestrand og byliv, servicen her er alltid god.

 
09.12.2015

av Jan Arild V Grimstad, Norge

Byens beste, valuta for pengene

Sjekket inn nærmere midnatt etter en hazardiøs taxitur fra flyplassen. Ble meget godt tatt imot i resepsjonen, og fikk likegodt oppgradert rommet uten ekstra charge. Herlig rom med doble dører ut til stor veranda, hvor vi la oss til bruset av havet rett utenfor. Uforglemmelig! Baderom med badekar og sannelig også doble glassdører ut til veranda. Meget bra frokost med alt på plass av herligheter som gjør dagens første måltid til en fest. Sprudlevann inkludert, skikkelig feriemodus! Eneste å bemerke er: styr unna middag eller bufeer på hotellet. Det er så mange andre mer spennende restauranter og kafeer i gangavstand, og du slipper da også samtidig å havne midt oppe i en tysk busslast med all inclucive skrevet i pannen. Rådet er, bestill rom med sjøutsikt og balkong, og du vil ikke angre et sekund på valg av base.

 
26.10.2014

av BritaF Drammen

Mye bråk, nydelig utsikt

Vi ankom hotellet kl 15.00, etter noen timer i Ericeira, innsjekk etter 14.00. Rommet var ikke klart, og det tok enda noen timer før vi fikk sjekket inn. Resepsjonen var svært kaotisk, lange køer, lite kontroll på det meste. Lite imøtekommende ansatte. Fikk satt fra oss bagasje mens vi ventet, og kunne til slutt sjekke inn. Pent hotell, ok rom. Stort pluss for vinduer med sjøutsikt i gangene. Deilig med store åpne vinduer og veranda ut mot havet. Ok senger, ok bad. Hotellet har et uteområde med 3 bassenger, liten bar/snacks kiosk med sitteområde, velværeområde og solsenger. Uteområdet er inngjerdet, og ligger på en høyde ut mot havet. Veldig pen utsikt. Hotellet var nesten fullt, noe vi merket godt. Aktivitetslederene som skulle underholde barna syns det var greit å starte vannkrig med skumgummirør, hoppe og rope, og sørge for å bruke alle 3 bassengene så mye som mulig. Det var med andre ord en svært våt og bråkete opplevelse å skulle slappe av ved poolen... Velværeavdelingen var underbemannet, skitten og tilgriset, den kunne nok vært fin om den bare hade blitt tatt vare på. Håndklekort-systemet var latterlig. Å bli sendt opp og ned 2 etasjer, hit og dit av sure hotellansatte, for å lete etter et håndklekort, så man kunne få et håndkle til bassenget var irriterende.Målet var vel å kunne ta betalt fra gjester ved manglende håndklær,- men systemet fungerte ikke... Vi dro på strendene i stedet. Elendig internett for den som trenger det. Fin frokostbuffe, merket ikke at det var et så fullt hotell,- noe som var deilig. Bodde her 2 netter, helt greit, men veldig varierende nivå på det meste.

 
27.02.2022

av MargC802 Portugal

Excellent breakfast! Inattentive staff…

Some say first impressions are everything. Our first impression of this beautiful hotel was bad. Tired of the car trip, we arrived at the hotel just to find out that the hotel’s parking lot is very small considering the size of the hotel. The result was that we had to walk with our bags 1km between our car and the hotel. As soon as we entered the hotel lobby, we saw that there were some guests waiting in line. We saw 3 members of the staff, so we thought our check-in would be soon. At that point, tired of the trip and tired of walking with the bags, we had to stay in line for 35 minutes until we could check-in (in February, not even during summer time). We also had the feeling the staff members werent attentive at all. They would repeatedly interrupt their talk with some guest, to talk with another guests (?), answer the phone (?) never saying “excuse me, let me just…” One minute they were talking with you, next minute they would left you in silence. The rooms are a bit dated, but the beds are comfy. Good soundproof windows. The sea view is amazing. Just lovely. However, the balcony furniture was very dirty. We had to clean it. The breakfast is perfect. There is plenty to choose from. Make sure to enjoy your breakfast and if you can, book a room with a sea view: it’s worth it!!

 
16.02.2022

av 445DanielP Chateau-d'Oex, Sveits

4 o’clock tea

Congratulations first to the lady at the bar on 16.2 4.30pm. She went overboard to find some food to go with our tea. May I suggest to offer high tea service or small bar menu ? It may attract ladies customer attention. This lady has delivered excellent service