Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8 av 10 Basert på 1 vurderinger

Siste gjestevurderinger

8 av 10

Bekreftet gjest: 2021-02-26

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

22.07.2021

Innlegg av Watnegutten Århus, Danmark

Fin beliggenhet, men dyrt

Vi booket hotellet ved å bruke bonuspoeng, men måtte gjøre det ved å booke vanlig rom, for så å ringe inn for å oppgradere dette. Vi beregnet at vi ville komme et par timer før normal innsjekk, så vi bad om å få tidlig innsjekk til klokka 14(en av godene ved å være gullmedlem hos Choice). Da vi så ankom hotellet i 15-tiden var rommet enda ikke klart, og vi fikk ikke romnøkkelen før klokken var 15:40. Med tre utålmodige barn fresende rundt i resepsjonen, var dette en dårlig start på oppholdet. Suiten vi fikk var fin, og sengene var behagelige. Hotellet hadde iverksatt en del covid-begrensninger, som blant annet at man måtte booke tid til frokost, samt at man bare hadde 45 minutter til rådighet - det var en fin ordning, som begrenset antallet besøkende i restauranten til enhver tid. 45 minutter var mer enn nok til å forsyne seg flere ganger, og sørge for at alle ungene også fikk spist. Senere bestilte vi pizza i matbaren. Dette er porsjonspizzaer av italiensk type, med størrelse for barn og voksne. Tre barnepizzaer og to voksenpizzaer kom på over 700,- det er i meste laget. Pizzaene var gode, men kunne godt kostet mindre. Det siste som er verdt å nevne, var spa/velvære-avdelingen. Inngangen på 350,- pr pers er i utgangspunktet ganske stivt, men det hjelper med nok en gullmedlemfordel (2 for 1 i spa). Der inne bestilte vi et glass hvitvin. 110kr er vanligvis en normal pris for et glass, men dette glasset inneholdt mer vann (isbiter) enn vin. Det resulterte i en tynn suppe, som burde vært mer.

21.07.2021

Innlegg av monicasX6176XZ

Norefjell juli 2021

Dårlig luft på rommet. Ingen aircondition. Ingen mulighet for å åpne vindu på rommet. Ingen minibar på rommet. D var varmt ute. Maten i pizzeriaen er ikke noe å skryte av. Veldig usikker på om jeg vil returnere.

15.07.2021

Innlegg av Anne K

Norefjell ski og spa - skjerp dere………

Har vært på Norefjell ski og spa i flere omganger. Har alle gangene kjøpt en pakke hvor jeg har fått servert en 3 rettersmeny på ankomstdagen. Under dette besøk ble min 3 retters meny servert i sportsbaren omgitt av aktive barnefamilier. Hele hensikten med å servere en 3 retters blir borte når omgivelsene ikke står til de forventninger som følger med det å nyte en 3 retters meny. Norefjell ski og spa - dere må skjerpe dere……..

10.07.2021

Innlegg av Svein F

Fin opplevelse!

Vi spiste middag på matbaren(7 stk) . Vi bestilte forretter, pizza, pasta, entrecôte og alt var velsmakende! Alt blei raskt levert, kan være lurt å bestille alt fra en telefon for å få servert likt. Betjeningen var imøtekommende profesjonelle og blide! Fin atmosfære, og greie lokaliteter! 👍

08.07.2021

Innlegg av Rune Tidemann A Moss, Norge

Overpriset dårlig og slitt

Jeg og kjæresten dro på kjærestetur til norefjell spa sommere 2021.. Forventningene var store , og vi gledet oss til et par dager i luksus.. Etter og ha parkert bilen i parkeringshuset ( som er gratis ) sjekker vi inn.. Jeg ønsker og reservere inngang til spaet og får beskjed om at dette må bestilles på nett og koster 350 kr pr pers og du kan maks være der i 2 timer .. Allerede da begynner det og koke i topplokket mitt, dette er ikke det jeg forventer på et spa hotell.. Vi finner rommet våres som er mørkt ekkelt slitt og trist... Vi leier derretter elsykler Noe som virkelig imponerte , masse flotte steder og sykle fantastisk natur .. Etter sykkelturen ønsker vi og ta en øl I matbaren (resturanten er stengt i ukedagene ) i matbaren må alt bestilles på nett.. Noe som gir et elendig service nivå.. og utrolig irriterende ... Etter vært som irritasjonsmomente vokser legger jeg merke til at hotellet er veldig slitt.. eneste som er oppgradert er resepsjonsområdet og spaet..rommet var skittent og fullt av flekker på vegger etc Taket på gymmet( koster 30 kr inngang ) var porøst og sprekt.. pluss en av rutene på gymmet har spruket.. På badehallen var det 2 badstuer den ene fungerte ikke .. Rommene blir ikke vasket under oppholdet , de skylder på corona restriksjoner, jeg tror de kommer av innsparing ... Irritasjonen min vokste seg større men jeg prøvde og tenke positivt .. Jeg reserverte et bor i Mathallen ved tv skjermen for og se fotballkampen i EM på kvelden og vi gledet oss... Ingen problem fikk jeg vite og hun noterte navn og klokkeslett.. Da vi kom nee for og finne bordet våres fikk jeg beskjed om at reservere bord gjør vi ikke her.. Det var dropper for meg.. vi pakket sakene våre og dro hjem før tiden.. Jeg vil anbefale folk som vil på spa hotell kjærestetur om og velge et annet hotell.. Dette er det dårligste hotellet jeg har vært på innen denne prisklasse , det bar preg av innsparing og dårlig ledelse . Muligens et ok sovehotell hvis man skal gå på ski/fjellturer osv.. Hit skal jeg aldri igjen