Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
5 av 10 Basert på 2 vurderinger
Total vurdering
 
5,0 / 10
Rengjøring
 
8,5 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
5,5 / 10
Oppfylte forventningene
 
5,5 / 10
Fasiliteter
 
4,5 / 10
Mat og drikke
 
4,5 / 10
Rom / leilighet
 
5,0 / 10
Service
 
7,5 / 10

Siste gjestevurderinger


2 av 10

+
Beliggenhet
-
Maten bør forbedres. Frokosten var bra men middag helt elendig. Kun en rett serveres. lam første dag. Veldig seig. Ikke alle spiser lam. Dagen etter blåskjell suppe ? Også spesielt. Andebryst serveres med samme saus som lammet dagen før tilhørende en polentagrøt. Anden var god, grøten og grønnsakene helt elendig.

Bekreftet gjest: 2021-02-28


8 av 10

+
Fint rom med badstu. Fin beliggenhet, kort vei til skiløyper
-
Litt lytt fra korridoren.

Bekreftet gjest: 2021-02-26


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

47% anbefaler hotellet

286 vurderinger
Utmerket
 
54
Veldig bra
 
103
Bra
 
92
Mindre bra
 
25
Dårlig
 
12

Fem siste vurderinger

13.09.2022

av annemariti2019 Steinkjer, Norge

Iskaldt basseng og gode senger.

Vi bodde ei natt i september i mini-suite. Skuffet over renhold, da det lå pringles på gulvet etter forrige gjest. Lampene på den ene siden av dobbeltsengen virket heller ikke. Vannet i badebassenget var også iskaldt, så vi endte med å plaske litt i barnebassenget. Sengene var svært gode, frokosten var god og servicen fra resepsjonen var bra. Totalopplevelse var likevel ikke mer enn sånn passe, siden en av hovedgrunnene til at vi valgte dette hotellet var bassenget, og det var for kaldt å bade i.

 
22.07.2022

av HenrietteAbeltun Oslo, Norge

Skuffa

Vi var på gjennomreise i anledning bryllupsreisen vår. Etter en ekstrem våt natt i telt gledde vi oss til et hotellopphold, snart 2000 kr fattigere. Etter å ha ventet 20-30 min på at de skulle finne reservasjonen vår (booket via hotellets egne nettsider) ble vi plassert i kjelleren på et helt plain rom. Badet var så lite at du måtte gå inn i dusjen for å lukke døra. Inge ekstra puter og lav komfort for den skyhøye prisen. Frokostbufféen var svært lite vegetar og allergivennlig. Hadde vi vist at dette var det som møtte oss hadde vi heller spart oss en tusenlapp og tatt inn på en av gjestgiveriene lenger nedi gata. Skuffa gjest!

 
10.07.2022

av RoesslandL

Greit hotell

Greit hotell med hyggelig betjening og god frokost. Hotellet er gammelt og rommet var slitt og trenger sårt oppussing. Veldig bra renhold hjelper. Det er få alternativer hvis du ønsker å bo på hotell på Beitostølen og eneste grunn for at vi endte opp med å bo her.

 
10.07.2022

av RosslandR Bergen, Norge

Gjennomsnittlig hotell.

Hotellet ligger greit til men har ikke mye konkurranse. Ganske slitt og ikke noe spesielt som trekker opp. Hyggelig betjening er bra. Badet ha feil helling så hele gulvet var vått etter en dusj. Frokosten var grei, men ikke noe spesielt der heller.

 
02.07.2022

av Kenneth M

Styr klar

Her bruker man åpenbart ikke penger på vedlikehold, verken ute eller inne. Selv det enkleste vedlikehold, forholder de seg skuldertrekkende til. Shabby er kortversjonen. Baren stenger kl. 23:00, selv om det er helg. Da forventes det at alle går og legger seg. Eller vent
. det gjelder ikke private selskaper som spiller musikk på full guffe. Her får man bare pent sitte på rommet til roen har lagt seg (langt på natt). Av det beste kan nevnes frokosten. Den var helt ok. Og kan inntas i en spisesal, som virker revet ut av Sovjet epoken.. Stolene er av type lærstoff, skitne på toppen, og man henger fast når man reiser seg. Titals år uten vask, har satt sitt preg! Bordene er dekket med en gammel og skitten voksduk (hvilke hotel bruker voksduk?), som de ansatte flittig koster av, klar for nye gjester. Jobber man i bransjen, er vel dette hotellet man ikke tar med på CVen, om man ønsker å bygge videre karriere. Bare noe så enkelt som å merke vei til de ulike fasilitetene i resepsjonen, har de ikke fått til. Det første man altså legger merke til, er gjennomgående mangel på vedlikehold. Det neste man funderer på, er om det finnes ledelse på hotellet. Det virker i alle fall til å være helt uten styring. Så med mindre man ønsker ett studie i forfall og manglende styring, så kjør forbi 👍