En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

79% anbefaler hotellet

6211 vurderinger
Utmerket
 
3343
Veldig bra
 
1786
Bra
 
676
Mindre bra
 
210
Dårlig
 
197

Fem siste vurderinger

03.03.2018

av hegelar Drammen kommune, Norge

Fantastisk opplevelse

En fantastisk opplevelse også denne gangen. Vi var to par som reiste på 40 års tur. Rommene var store, fine med utsikt mot havet og bassenget. Frokosten var enorm. Spiste middag på hotellet to ganger og kan absolutt ikke klage på show og mat. Betjeningen var serviceinnstilte og alltid smilende slik en typisk balineser er. Vi hadde sjåfør som kjørte oss rundt på øyen en hel dag der vi så batikk verksteder, treskjærings verksteder, risterasser, vulkaner, varmekilder ol. Stranden er helt topp, rolig og privat. Hit reiser vi gjerne tilbake for tredje gang

 
31.03.2016

av norglamping

Avslappende paradis

Vi bodde på Grand Mirage i ti dager, og hadde et fantastisk opphold. Hotellet er stort med typisk balinesisk preg, rommene er også av grei størrelse og hotellet har mange servicetilbud som treningsrom, spillrom, spa og roomservice 24/7. Inventaret er litt slitt, men beste med hotellet er uansett den store, frodige hagen og den private stranden. Her er det fantastisk, rent og rolig. Perfekt for avslapping, og alltid ledige plasser. Personalet er smilende, hyggelige og veldig serviceinnstilte. Frokostbufféen er enorm og variert. Vi kommer gjerne tilbake!

 
02.09.2015

av hanneogmatso Trondheim, Norge

Flott reise

Meget fint hotell, måned meget gode ansatte. Var noe de hadde rengjort utilfredsstillende når vi tok over rommet, noe de fikset omgående, og vi fikk en fruktskål som beklagelse for dette. Meget fin strand og basseng. Vi var her de to første ukene i juni, noe som tydeligvis ikke er turistsesong.. Dette gjorde at det var veldig få på hotellet, og partyfaktoren var noe lavere enn vi hadde håpet. Noe slummete område utenfor, men inne på hotellområdet var det ingen tegn på dette. De ansatte var veldig behjelpelig med bestilling av utflukter, og generelt meget serviceinnstilte.

 
01.03.2015

av heinen2015 Bergen, Norge

Bryllupsreise

Nydelig ! Litt trekk for rot med å få riktig rom. Vi hadde bestilt Ocean View, men fikk et rom i 1 etg, med reklame for oppgradering til Ocean View, så den svei litt. Men etter å ha gitt beskjed, gikk det 1 dag, så ble vi flytta til øverste etasje med nydelig utsikt :-) Og på tross av at deg gikk 1 dag, blei me hyppig oppdatert, så det gikk flott :-) Nydelig strand !!!!! Ingenting som slår en svømmetur om morgenen på den stranden. :-) Ellers kjempe pluss for service :-) Vi kan med glede anbefale Grand Mirage :-)

 
13.04.2024

av LailitaRodrigues Niteroi, RJ

Bom resort, mas com pontos importantes para melhorias.

Checkin: poderia ter ocorrido de maneira mais relaxante pois fizemos uma reserva única constando de 6 membros de uma mesma família, incluindo duas crianças, mas descobrimos que nos colocaram em propriedades diferentes, o que dificultaria todo o nosso plano de viajarmos e curtirmos Bali em Família. Detalhe: quando a reserva é feita, o site não especifica ou oferece a explicação sobre qual propriedade o hóspede será designado - então indico atentarem para este fato importante. O hotel é subdividido em duas propriedades vizinhas, uma voltada para adultos e uma para famílias com crianças. Quando perguntamos se poderíamos ficar na mesma propriedade, visto ter se tratado claramente de um equívoco cometido pelo próprio hotel, fomos esclarecidos que poderíamos sim, desde que pagássemos um valor extra de 75USD a cada dia. Para dizer o mínimo, nos pareceu altamente deselegante o tratamento recebido inicialmente. Sem contar que não se viaja metade do planeta para chegar a Bali exausto e receber esse tipo de tratamento. Após muita conversa, fomos agraciados pela presença do Sr. Chandra, gerente, que resolveu nos poupar deste inconveniente e nos colocou em quartos vizinhos sem custos extras. Uma vez vencida essa etapa estressante, iniciamos a nossa estadia sem maiores percalços. Café da manhã: excelente em ambas as propriedades, com preparo de comida fresca, muita variedade, sucos e frutas variados e staff incrivelmente bem preparado e preocupado em oferecer o melhor tratamento aos hóspedes. Quartos: muito claros e muito bem limpos diariamente, com staff de limpeza cuidadoso e sorridente. Cama muito confortável, limpa e travesseiros e roupa de cama com qualidade premium. Atenção aos robes e chinelos delicados e muito bonitos. Instalações do hotel: boas, mas precisam de manutenção para evitarem acidentes em torno da piscina. No mais: atividades boas e variadas para as crianças (principalmente as atividades artísticas qua merecem destaque) e comida fresca e deliciosa durante todo o dia. Restaurantes: comida magnífica, sendo Asiática ou não, tudo é muito gostoso, preparado com cuidado e servido com sorrisos e muito carinho. Internet/wifi: não importa se no quarto, nas piscinas, na recepção ou em qualquer das propriedades, a internet é praticamente inexistente. O que é um imenso inconveniente, para dizer o mínimo. Indico que tratem disso, pois não são todos os hóspedes que compram pacotes para acesso à internet e o hotel se apresenta como tendo internet gratuita e rápida. Spa Thalasso: talvez um dos melhores e mais belos spas que já conheci, com tratamentos muito variados e profissionais extremamente bem preparados para oferecerem um tratamento espetacular. Fiz massagem com a Sra. Seni e posso afirmar que a profissional foi magnífica. Recomendo a absolutamente todos que experimentem o spa. Geral: indico o Resort sim, mas recomendaria que tratassem dos pontos negativos apresentados acima com seriedade e como se fossem oportunidades de melhoria, pois, se não fossem os profissionais que compõem o staff, eu não teria dado 4 estrelas, sinceramente.