Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,4 av 10 Basert på 93 vurderinger

Siste gjestevurderinger

8 av 10

Prisen.
Relativt lav standard. Slitte rom. Men helt ok i forhold til prisen.

10 av 10

Hyggelig personale, bra bassengområde med poolbar, bra beliggenhet
Det var akkurat slik man forventer av hotell i den klassen

8 av 10

Hyggelig service

Eldre rom

Bekreftet gjest: 2023-09-22

4 av 10

Bassengområdet, hyggelige ansatte
Var utrolig lytt, kunne høre alt. Folk som snakket i resepsjonen, bråk fra frokosten så våknet TIDLIG hver dag, folk som dusjet i nabo rommet, folk som gikk i gangen Utrolig forstyrrende støy, så våknet flere ganger på natten. Var ikke bilder av badet, det var kanskje lurt, for det var gammelt og lite hyggelig

Bekreftet gjest: 2023-09-15

Gode senger

Bekreftet gjest: 2023-09-01

2 av 10

Kort vei å gå inn til sentrum av kos
Det stod at det lå rett ved stranda, men dette var privat strand til annet hotell. Personellet var lite imøtekommende, da jeg sjekket inn fikk jeg ikke noe hei eller smil men ble møtt med " ja du er jo alene så deg vet jeg hvem er" i en tone jeg ikke oppfattet som vennlig. Jeg overhørte personalet krangle med gjester, da på en slik måte som om de var foreldre som irettesatte et barn. Det var masse lapper om forbud og hva vi gjester ikke måtte gjøre alle steder. Ble aldri møtt med et smil eller hilst på av noen som jobbet der. Oppfattet atmosfæren som ubehagelige og begynte etterhvert å være mest mulig borte fra hotellet.

Bekreftet gjest: 2023-08-18

5 av 10

Bekreftet gjest: 2023-08-04

6 av 10

Sentralt

Bekreftet gjest: 2023-07-28

9 av 10

bassenget
- Frokosten kunne vært bedre. Til tross for at det står enkel frokost så forventes det at det som serveres er appetittlig. - måtte betale ekstra for aircondition tiltross for at det stod oppført på deres sider som en av fordelene ved hotellet. - Nettet fungerte, men for lav hastighet til å kunne gjøre noe annet enn å lese avisen.

Bekreftet gjest: 2023-07-28

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

02.10.2023

av jorgen f

OK hotel til veldig bra pris.

Helt ok. Rommene var slitte, små og slitene, men det var veldig godt renhold og AC fungerte meget bra. Det beste med hotellet var helt klart prisen, og det er derfor jeg gir det en så bra rating. Frokosten var enkel. Og beliggenheten var bra. En kort gåtur til sentrum og strender.

19.06.2023

av Marte F

Fornøyd!

Helt ok hotellrom. Har det man trenger. Har også balkong, noe som er veldig deilig. Bassengområdet er også et stort pluss. Bar hvor man kan kjøpe mat og drikke rett ved bassenget. Heller ikke langt å gå til nærmeste strand. Anbefaler å leie sykkel for å kunne se mer av øya. Veldig hyggelig betjening som hjelper til med alt man skulle lure på. Det som trekker litt ned er frokosten. Ikke så mye utvalg av pålegg, men helt ok.

30.07.2019

av 539ingridf Stord, Norge

Misfornøyd

Er meget misfornøyd med dette hotellet. Servicen er den verste jeg har opplevd. Vi hadde et uhell der vi sølte neglelakk på ett laken, vi fikk deretter kjeft av både damen i skranken og av sjefen for uhellet. Vi sa det var et uhell og at vi var lei oss for skaden vi hadde forårsaket. På tross av dette fortsatte de å være direkte ufine og ba oss for eksempel komme ned i resepsjonen klokken halv ett på natten for å betale 30 euro for skaden. Dette tilsvarer omtrent det vi har betalt for to voksne per natt. Beløpet ville de helst ha i kontant, og ble tydelig irritert da vi ønsket å betale med kort. Har ikke noe problem med å betale for skaden, men syns det var en ugrei måte å bli møtt på. Ellers er rommene ved dårlig standard, badet lukter muggsopp og det er skittent. Frokosten er også mindre bra. Kommer aldri tilbake til dette hotellet!!

29.06.2018

av Espen T

Greit hotell

Hyggelig hotell men fin beliggenhet til det meste. stille og rolig hvor man heller kan oppsøke støy og fart om man ønsker det. Enkel frokost men helt ok. sengene er gode og godt renhold, hyggelig betjening

02.02.2018

av NoraSvense Norge

ikke en plass for ungdommer ( eller for noen andre heller )

Jeg og 6 venninner bestilte tur via reiseselskap til dette hotellet . Vi gledet oss til dette og hadde hørt kjempe mye bra om det. Vi hadde fått beskjed om at her var det livlig og kjekt. Vi ankom og allerede da var vi for "livlige og glade " og fikk beskjed om å roe oss. Vi kom inn på rommene og di var skitne og ekle , da vi klaget ble bare mannen surere. Vi vurderte å bytte hotell men vi var 18 og hadde ikke allverdens med penger. Vi ble boende her , noe som gjorde turen ganske mye dårligere enn forventet. Som siden lovet og reiseselskapet lovet så var det en strand rett over gaten , noe som var en ganske så ubrukelig steinstrand . Vi leide sykler og syklet til hoved stranden som var meget bra. Forsåvidt koselig å sykle bort dit , men ikke det som var planen da vi dro ned. Vi ble spylt med iskald spyler slange hver gang vi kom fra stranden , og ble hysjet på til frokosten som forøvrig var den mest lusne frokosten jeg har sett. ( tørre skiver med litt skinke til ) Dårlig med vasking , noe vi kunne levd med hvis resten av servicen hadde vært ok . Men hver gang vi gikk forbi resepsjonen prøvde vi å være stille og ikke gjøre noe utav oss , men ble alikevell hver gang møtt med sure blikk. Vi fikk klage på klage selvom vi aldri var senere utav rommet enn 9 . ( det sto vi måtte være stille etter 11 ) Når vi satt i resepsjonen om du kan kalle det det, sa han til noen gjester som ville bo der at han ikke ville anbefale det da det bodde noen forferdelige norske jenter der. Ekkelt bassengområde. Snakket med en svensk venninne gjeng som hadde akkurat samme opplevelsen . Hvilken opplevelse voksne har hatt på det hotellet vet jeg ikke , men hvis det er kun det han ønsker bør det stå klart og tydelig.