Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,2 av 10 Basert på 13 vurderinger

Bekreftet gjest: 2023-05-28

6 av 10

Ved havet og frokostområdet
Dusjbadekar skummelt lite, lekkasje vann, lytt/veldig lytt

Bekreftet gjest: 2023-05-21

8 av 10

Det som skilte seg ekstra ut i forhold til mange andre hoteller jeg har bodd på, var personalet. De var rett og slett fantastiske og virket ekte interessert i hver enkelt gjest der de ønsket oss velkommen til frokost, skjenket oss kaffe, ryddet skitne tallerkener fra bordene eller dekket opp til nye gjester. Vi merket at de kjente oss igjen og vi følte oss velkommen. Akkurat på samme måten var det i baren om kvelden. Hun som serverte oss gjorde det med et stort hjerte. Hun snakket med oss og virket ekte interessert i hvor vi kom fra og hvor lenge vi skulle bli. Jeg ble rett og slett ganske imponert over disse fine folka.

Bekreftet gjest: 2023-05-21

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

13.11.2017

av 201AW Norge

September ferie.

Bodde 1 uke her, stille og rolig. Små dobbel rom, men bra nok for 1 uke. Ikke noe spesielt med trafikk støy. Hadde halv pensjon, god frokost og kvelds. Hyggelig personell. Kunne oppbevare bagasjen på hotellet, da vi måtte sjekke ut kl. 12.00, og hadde avreise om kvelden. Kan ta drosje til flyplassen. Tar en kvarter, opp til 20 minutt å spasere til byen. Ikke noen strand, der vi bodde, men kan bade for det. Badekaret var skittent, hadde trengt litt skuring. Senger litt hard, men blir vant til det. Ellers alt ok.

04.08.2017

av easyarne Oslo, Norge

Fantastisk sommerferie

Et flott hotell med nydelig beliggenhet og fantastisk service. De ansatte var alltid blide og hjelpsomme. Absolutt et hotell å anbefale. Maten var av høy klasse, både på hotellet og på mange av restaurantene i gamlebyen. Ingen sandstrand ved hotellet men mange muligheter for både soling og bading.

23.07.2017

av 636TomL Oslo, Norge

Bra, men små rom

Serviceminded og bra personell. Nydelig og variert middag. Frokost med mange ulike valg av pålegg, varmrett, musli, yoghurt, frukt osv. Servitører i overkant oppmerksomme og raske. Veldig bra. Noen arrangement på kvelden med B band. De gir seg heldigvis rundt kl 23. Hotellet ligger ca 25 min gange fra sentrum, men det er mange gode restauranter i nærheten. Det er dårlig med store hvite stender her, men 50 meter fra hotellet er det en ok strand og en kjempelang brygge. Organisert med strandsenger og restaurant for lunch. Ok priser med 4 euro pr solseng. Kommer du etter kl 10.30 er det ikke sikkert det er noe ledig. Bra standard og anbefales. Så var det hotellet igjen da. Små rom og lite skapplass. Forsøkte å oppgradere, men alle rom er like fikk vi beskjed om. Badet er lite og trangt og sliter med å huse 2 personer samtidig. Skal du på wc, er ryggeteknikk en god ting. Uansett er vi fornøyd og ikke mye å trekke på her. Bra aircondition på rommet et stort pluss. Stille og rolig hotell. Rom mot hovedgate gir bra utsikt, men det følger da med litt støy fra gaten. Vi hadde rom som går mot sidegaten og det var helt ok. Sjøutsikten var også helt grei. Plass til 2 personer på liten balkong. Anbefales med mindre du vil bo mer sentralt mot sentrum.

21.06.2017

av ninao605 Hønefoss, Norge

Perfekt beliggenhet

Hotellet ligger i passe gangavstand til gamlebyen og fortet. Det er nydelig havutsikt og en deilig liten bris fra sjøen. Flotte bademuligheter med molo, belegningsstein og trapper ned i sjøen. Rent og fint overalt. Fantastisk god mat med et rikelig utvalg og delikat frokostbord. En kveld bestilte vi fra menyen og maken til god oppvartning skal man lete lenge etter. Maten vi bestilte var helt gourmet og anbefales på det sterkeste. Vi spiste ellers på restaurantene i nærheten, men maten på Mon Repos var den beste av alle. Personalet på alle nivåer var serviceinnstilt og veldig hyggelige. Her må vi framheve de som jobbet i restauranten spesielt. De står på og yter sitt beste hele tiden. De hadde tydelig en felles strategi og vi følte oss veldig godt ivaretatt. Tilslutt må det nevnes at det var levende fremragende musikk i tre kvelder. Mon Repos er et hotell vi gjerne kommer tilbake til👍👌😊

20.08.2016

av Svein G Moss, Norge

Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet - flott!

Dette hotellet ligger flott til ved bukta - ca 15-20 min gåtur fra sentrum av Korfu by. Personalet er serviceinnstilt - og bistår på alle måter. Vi opplevde likevel å få feil rom ved ankomst - og det ble litt "styr" for å få byttet. Men når de skjønte at de hadde gjort en feil - fikk vi en kompensasjon for dette - med middag, spa-massage, vask av klær m.m. Restauranten var flott, både til frokost (stor utvalg) og middag (buffet og ala carte). Det var også musikalsk underholdning med ulike artister hver kveld. Mange av den greske lokal-befolkningen benyttet også restauranten.