Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,1 / 10 | |
Rengjøring | 9,0 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 7,9 / 10 | |
Mat og drikke | 6,4 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,8 / 10 | |
Service | 8,5 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Amina,
Haukeland
Bekreftet gjest: 2024-03-23
Kevin,
Tromsdalen
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Gøran,
VENNESLA
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Silje,
Tomasjord
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Sondre,
oslo
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Kiu,
FJELLHAMAR
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Bjørn,
Oslo
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Sajjad,
Oslo
Bekreftet gjest: 2024-03-16
Merete,
OSLO
Bekreftet gjest: 2024-03-16
MARIO,
HUNNDALEN
Bekreftet gjest: 2024-03-09
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sted
- Sovekvalitet
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
69% anbefaler hotellet
5451 vurderingerUtmerket | 3280 | |
Veldig bra | 1072 | |
Bra | 522 | |
Mindre bra | 292 | |
Dårlig | 285 |
Fem siste vurderinger
Fint hotell men en del kan forbedres
Hotellet så veldig fint ut akkurat som på bilde.Utsikt mot krystallklar blå vann var spektakulær og det var rent overalt i område og i hagene. Personen som renholdet rommet våres var en av de beste serviceinnstilt ansatt de har.Han var var veldig trivelig,omtenksom og imøtekommende. Livreddere som jobbet rundt strand og de som fordelte håndklær var veldig hyggelig og grei også Maten var stort sett greit det var alltid noe spiselig men lunsj og frukt buffet kan bli bedre. Service kan bli bedre fra servitørene.Jeg merket at de alle fleste som jobber der er ung generasjon og de ser ut til å mangle erfaring av god kundebehandling og de jobbe lange dager som kan påvirke mye av det.Alle vet at kunden er kongen så behandle meg som en.Engang bestilte jeg drikke fra strandbar og jeg fikk aldri det,engang ble det nesten sleng på meg og en annen gang ble jeg nektet for det fra utenfor lobby bar og fikk beskjed jeg få det kun på kveld 😱Fikk en inntrykk at de hadde ikke lyst å servere meg.Jeg reiste med et små barn og hadde behøv for litt servering i ny og ne men måtte hente drikkene mine selv alle meste siden jeg ønsket ikke å bli servert med dårlig holdning.Jeg synes de burde bli bedre med å gjøre jobben med glede og medfølelse eller de kan miste en del gjester.
En av de beste opplevelsene
Laguna vista er ett helt supert hotell som passer perfekt til både liten og stor. Jeg er så glad for at vi endte opp på dette hotellet. Maten er veldig god å de har også allergivennlig mat noe som jeg ikke har opplevd på så veldig mange hoteller tidligere. Underholdningen er også helt toppen! Animation teamet er så vennlige å tar seg godt tid til barna også. Vi fikk spesielt god kontakt med Wajdi. Han gjorde hele oppholdet enda bedre :) Sees snart igjen
Fint sted med dårlig service
Dårlig service fra personalet. Alle var sure og lite hjelpsomme. Eneste han som vasket rommet vårt som var serviceinnstilt og hyggelig å prate med. Hvis man vil føle seg velkommen er man nødt til å tipse de ansatte for at de skal anerkjenne deg. Slitsomme selgere av hotellets ekstra fasiliteter som ikke lar deg være i fred. Det er ikke nok å si «nei takk». Maten var grei nok. Savnet bedre utvalg på is også syntes jeg det var rart at man bare kunne spise det mellom klokken 12:00 og 17:00. Det var kun en plass hvor man kunne hente kaldt vann (som jeg fant hvert fall). Alle andre steder ble vannflaskene oppbevart på benken. Mtp hvor stor restorten er ble det en irriterende lang spasertur hver gang man skulle hente vann. Deres eksklusive a la carte restaurant Concerto var en nedtur. Her trodde vi at vi skulle få servert mat av høy kvalitet, men det smakte ikke bra og bar preg av å vært oppvarmet i mikro. En av de absolutt dårligste restaurantene jeg har spist på, inkludert servicen her også. Store, fine rom. Ekstremt harde senger som var vanskelig å sove i. Air condition trenger nok å byttes ut da den levde sitt eget liv og bråkte en del. Renholdet på rommet kunne vært bedre, men greit nok. Var skit flere plasser på gulvet som ble liggende hele oppholdet. Kveldsunderholdningen som de arrangerer føltes veldig amatør ut og lite planlagt. Selve resorten var fin og fin Aqua park, men i helhet ville jeg nok ikke bodd her igjen.
De er gode på falske reviews - det skal de hvertfall ha.
Dette er ikke et femstjerners hotel Cafeteria-mat uten smak. Samme mat på hele resorten. Av de over 21 jeg snakket med på stedet var alle enige. Maten er virkelig ikke bra. Det er ikke kelnere som jobbe her, de som ”jobber” her går bare rundt med et surt fjes og gjør alt for å unngå å snakke med gjestene. Ingen god service! Med unntak av to ansatte var resten sure og uhøffelige, lav kvalitet på barer og drinker. Alkoholen er rett og slett billig og alt av drinker holder ikke mål. Resorten har egne selgere som vil prakke på spa, massasje, fotografi, dykking ect når man vil slappe av på stranden. Det er fylt på billig sand - som såklart har tatt livet av mye av korallene så her er lite å se på om man vil snorkle. Jeg har vært på trestjerners-hoteller som er bedre enn dette. Det ser flott ut på bilder, men gud hjelpe meg hit drar jeg ikke igjen! Jeg tror at mange av topp-stjernene fra Tripadvisor og Google er falske desverre. For dette holder absolutt ikke mål. Styr unna
Flott Resort!
Topp Hotel med flotte rom og utrolig fint uteområdet rent og fint.hotel rommene var av god størrelse og moderne. Kun 2 av bassengene var oppvarmet resten var iskalde. Maten var smakløst og platt her bruker dem ikke krydder i maten + fine rom + flott uteområdet +hyggelig betjening(spesielt dem som gir bra service med og hente drikke(mot litt tips)
© TripAdvisor